Aparthotel Ciutat de Palol

8 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

Mooi park, veel lawaai.

Holland
14-8-2018

Mooi verzorgd park, vriendelijke mensen, veel lawaai.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie plek

Joost
28-7-2017

Minder geschikt voor gezinnen met tieners gelukkig kort bij het dorp dus kunnen ze daar makelijk naartoe 6 persoons appartementen hebben maar 4 stoelen binnen en buiten Kleine balkons

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super mooi complex! Mooie ruime appartementen.

Familie P
22-9-2016

Goed gelegen complex, net buiten het centrum. Alles zeer schoon en netjes. Genoeg plaats bij het zwembad, dus geen handdoek leggen. Goed rolstoel toegankelijk. Ook voor oudere kinderen (17) erg leuk, zij lopen zo naar het centrum om uit te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zeker een aanrader !

Edwin Dhondt
14-7-2013

Familiehotel, groen, rustig, héél proper. Ligging: rustig, centraal gelegen. Aan relatief drukke weg, maar stoort/hoort hem helemaal niet. Service: héél vriendelijk, behulpzaam, van receptionistes, tot obers en onderhoudspersoneel. Behulpzaam: kluis per ongeluk dicht gedaan, binnen de 10min verholpen. Fitness toestel stuk: paar uur daarna hersteld,... Eten: enkel ontbijt genomen. Lekker, uitgebreid: spek, roerei, worstjes, kaas, hesp, salami, tomaten, ei, ... lekkere verse (!) zoetigheden (chocolade donuts, brownies, ...) Kamers: strakke, praktische (o.a. keycard, inloopdouche, kluis, afwasmiddel, afdrooghanddoek, airco) kamers, met flatscreen. Wel redelijk gehorige kamers maar stoorde niet echt. Kindvriendelijk: Meeste gasten waren families met héél kleine of oudere (13-17j) kinderen. Zwembad: mooi, warm water, open vanaf 10h (dus geen situaties waarbij je 's morgensvroeg om 5h moet opstaan om stoelen te reserveren) Parking (betalend): ondergronds tot aan woonblok, lift => praktisch.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Volgend jaar opnieuw, maar voor 2 weken!!!

Wim
20-7-2012

We hebben het prima naar onze zin gehad daar, echt propere kamer, alles héél ordelijk bij aankomst, echt lekker toekomen op zo'n manier... Vriendelijke dame aan receptie in het Engels, reeds op onze kamer om 13.30, alles heel vlot verlopen... Mooie kamer op gelijkvloers, handig, dan heb je groter terras en ook deel van de tuin... Zwembad, wat aan koude kant het water, maar strenge regels, daardoor wel rust en geen last van insecten doordat je niet mag eten rondom het zwembad... Fitnessruimte erg kaal en sauna niet openbaar, moet je vragen aan receptie, is wat onhandig en daardoor ook geen succes volgens mij... Bar goed, take-away ook héél goed... Restaurant kunnen we niets van zeggen, niet gegeten, is op wandel afstand van stad, dus daar tal van leuke restaurants met als onze favoriet 'De Fabula' een echte aanrader!!! Verder handig pad langs overkant van de weg naar strand/baai, beste is pad/trap (staat wel privé, maar niets van aantrekken) links van het 5 * hotel 'Cala del Pi!...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

keurig verzorgd complex

sluijsmans
14-7-2012

Keurig netjes en verzorgd aparthotel. Het is er lekker rustig. De kamers zijn uiitstekend en zien er netjes uit. Eten is iets minder maar er zijn in Platja d'Aro voldoende gelegenheden om ergens lekker te eten Een echte aanrader. Wij komen zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

zeker de moeite waard

langenberg
3-8-2011

Wij zijn de afgelopen weken in Ciutat de Palol geweest en hebben het daar heel goed naar onze zin gehad , het ligt net buiten het drukke centrum , wat gewoon leuk is om te lopen.(ook zijn er andere wandeltochten voor de liefhebbers) De appartementen zijn goed , alleen een nadeel dat er geen geluids dempende doppen onder de meubels zitten, voor de rest is het complex heel netjes en schoon. en zeker de moete waard. Je hebt in de plaats een paar eetgelegenheden waar nederlands wordt gesproken en gegeten namelijk George,Fabule en natuurlijk niet vergeten Friends dat is het super Wij komen hier nog zeker terug goed zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Luxueus aparthotel

karina_missorten
18-3-2011

Zeer proper hotelcomplex met alle luxe. Prachtig zwembad met gratis ligstoelen en parasols. Komen hier sinds 2005 elk jaar en hopen er nog vele jaartjes naartoe te kunnen gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.