Aparthotel Ciutat de Palol

10 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

Zeker weer doen

Joop/Annemie
2-6-2018

De properheid van het park, de ruime kamers, het ontbijt, de ligging en vooral in de maand mei de rust. Minder was de gratis aangeboden paella. Genoeg restaurants en terrasjes in de buurt om heerlijk te chillen. Prachtig wandelpad langs de kust naar Palamós of S Agaro. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Klasse en bedankt.

voor herhaling vatbaar

Hannie van Driel
9-10-2016

Op loopafstand van strand en superstrandtent, op loopafstand van stad

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi hotel in een prachtig groen park

Kaat
6-7-2015

Het hotel bevindt zich net buiten het centrum van Platja d'Aro gelegen in een prachtig groen verzorgd park maar langs een drukke weg waar je best wel wat geluidshinder van hebt. Vriendelijk personeel. Mooie, nette, ruime appartementen met hotelservice. Voor een 4 hotel vind ik handdoeken wissel om de vier dagen veel te weinig. Ze verschonen dan ook de lakens en dat vinden wij dan weer overdreven. Men zou beter de handdoeken wisselen om de 2 dagen en de lakens om de week. Gelukkig heb je een wasmachine op je appartement zodat je de "witte" handdoeken tussendoor zelf eens kan wassen. Zeer mooi groot zwembad waar je tenminste rustig kan zwemmen omdat luchtmatrassen, ballen enz....verboden zijn. Voor vele gasten een ergernis maar voor ons een plus ☺ Minpunten: Komen hier al meer dan 10 jaar en de menukaart in het a la carte restaurant is nog steeds hetzelfde alsook het "warme " eten op het buffet dat nog altijd lauw is. Ook de shows 's avonds zijn elk jaar krak hetzelfde.

Gereisd Met partner in juni 2015

Neckermann

Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Luc
16-9-2012

Vriendelijk onthaal, ruim en net appartement. Dagelijks onderhoud en om de drie dagen wissel van handdoeken en bedlinnen. Echter geen douchegel of shampoo. Ruim zwembad, verwarmd kinderbad en hydromassage-bad, voldoende ligzetels. Weliswaar strenge controle van de badmeesters inzake de rust en het gebruik van luchtmatrassen. Van halfpension hebben wij geen gebruik gemaakt. Het aparthotel ligt op wandelafstand van het centrum waar er voldoende mogelijkheden zijn qua restaurants. Het strand is een fijn kiezelstrand maar de zee is vrijwel onmiddellijk diep en niet echt geschikt voor kleinere kinderen. Het complex is uitermate proper, de parkeergelegenheid in de garage is voldoende breed. Bij problemen word je onmiddellijk verder geholpen. Het personeel is zeer vriendelijk. Kortom een vakantie die zijn prijs waard is.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooie locatie

Martens Roland
14-7-2012

Wat vooral opviel was de netheid van de kamers en van het park. Wij

waren daar gedurende 1 week in juni en de lakens werden 2 maal ververst

Dagelijks werd het appartement gekuist.

Gereisd Met partner in juni 2012

Geweldig, keurige kamers

J.den Haring
3-10-2010

Prima vakantie gehad in dit aparthotel. Zeer keurige nette kamers. Prachtig zwembad en leuk terras. Een echte aanrader voor mensen die rust en comfort zoeken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed bevallen!

Nienke
7-9-2010

De eerste twee weken van augustus geboekt. Zeer mooi app.complex. Schoon(iedere dag schoonmaak) ruim, netjes en prima ingericht( magnetron,flatscreen,balkon,schoon sanitair.Daarnaast veel groen op het complex wat perfect onderhouden werd. Bij het zwembad mocht je geen eten en drinken meenemen ( daardoor wel super schoon!) Verder geen spullen in t zwembad zoals luchtkussen ballen enz, maar dat was voor ons geen probleem. Restaurant. Dit was minder, pizza ( ze hadden nog maa 1 soort) gegeten die kant en klaar uit de diepvries kwam, ( binnenkant nog bevroren) A la carte alleen op reservering ( geen verse ingrdienten) Maar gezien hier gratis WIFI was toch af en toe wat gedronken op het terras. Massage: zeer goed! Kleine ruimte maar vriendelijk personeel en schoon! Receptiepersoneel: zeer vriendelijk!!! Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan, ook met zeer kleine kinderen.

Gereisd Met partner in augustus 2010

mooi complex maar voor ons nooit meer

eric van Haren
1-7-2010

Net terug van anderhalve week. Toegegeven het complex ziet er mooi uit. De kamers en de tuin zijn bijzonder verzorgd. Jammerlijk is dat er bij het zwembad meer niet mag dan wel. NIET ETEN, NIET ROKEN, NIET MET BALLEN SPELEN EN GA ZO MAAR DOOR. Het valt nog mee dat je er mag zwemmen. Maar dat was ook niet aangemaam want het zwembad water had de temparatuur van de noord-pool, ijs en ijs koud. En wat ons erg tegen viel de kamers zijn bijzonder gehorig. Waneer je buurman een stoel verschoof dan leek het of hij in jouw app. stond. Maar dit is de algemene bouwstijl in spanje er wordt niet naar geluidsisolatie gekeken.

Al met al kunnen wij ondanks dat het er best wel mooi uit ziet dit complex niet echt aanraden. Of je moet er van houden dat er niets mag.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Zeker voor herhaling vatbaar !! Een aanrader.

Kermans-Moens
8-8-2008

Periode logement van 09 juni tot 25juni. Appartementen (4/6 pers.) zijn pico bello, goed uitgeruste keuken met zelfs een was/droogcombinatie in de badkamer. Prijs/kwaliteit is meer dan behoorlijk. Het verschil in kwaliteit van het eten tijdens de periode voor 21/06, waar bediening aan tafel inbegrepen is, tov na deze datum (alles in buffetvorm) is wel opvallend en ergens begrijpelijk. Wijn en water zijn goedkoop. Op wandelafstand van Playa D'Aro en ondanks het feit dat het complex aan de baan gelegen is, is dit niet hinderlijk. Ideaal voor gezinnen met kinderen tot +/- 7jr. Domein wordt enorm goed onderhouden, zondag inclus. Onderhoud kamers is ok. Alle activiteiten gebeuren wel onder toezicht (zwembad-fitness...) Meertalige ontvangst (nederlands?). Ondergrondse veilige parking, 8€ meer dan waard. (tot 21/06 gratis!). Vanuit Playa d'Aro zijn veel uitstappen mogelijk (Girona-Barcelona....). Besluit : zeker aanrader voor jonge gezinnen met kids tot +/- 7jr en koppels zonder kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

hebben in juli 2007 3 dagen geboekt in dit hotel, omdat we

yktje
15-7-2007

hebben in juli 2007 3 dagen geboekt in dit hotel, omdat we nog iets langer vakantie hadden en Nederland nog veel regen had! Indruk is dus slechts gebaseerd op deze 3 dagen. Prima appartement met alles er op en er aan. 2 maal ontbeten (uitgebreid) en 1 maal diner (redelijk tot goed). Voordeel is dat appartement wel hotel-service biedt, inclusief dagelijkse schoonmaak, behalve de keuken (hebben we niet gebruikt). Wij hebben niets meegekregen van de regels in en rond het zwembad, dus kunnen daar niets over zeggen. Wel worden inderdaad de handdoekjes ruim van te voren neergelegd (ook door Nederlanders!!).

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.