Aparthotel Ciutat de Palol ****

Review geschreven door Zaandijk

Kleinschalig tophotel

Zaandijk,
26-7-2015

Het hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het kleinschalige hotelcomplex oogt nieuw is sfeervol en ligt in een groene goed onderhouden parkachtige omgeving. De hotelkamers zijn ruim. Op de begane grond zelfs een priveterras waar je heerlijk kunt zitten (op aanvraag gekregen). Heerlijke bedden en topairco. Bedden in woonkamer zijn volwaardige bedden en vormen geen enkel beperking in gebruik van de woonkamer (zitten ook nog eens lekker). Heerlijke luxe inloopdouche. Die wil ik thuis ook!.

Mooi groot zwembad en weinig chloor (zout water?). Geen glijbaan, wel een bubbelbad (>14r.). Heerlijk ontbijtbuffet en 's avonds mogelijkheid tot een uitgebreid dinerbuffet (fles witte wijn vanaf €5,--). Arrangement hebben wij niet geboekt, maar tijdens het verblijf naar behoefte afgenomen. Op loopafstand kleine baai met strand, maar ook rotsen waar je heerlijk kan snorkelen. Iets verderop een groot strand en druk, maar levendig, gezellig centrum. Daar kun je shoppen en heerlijk eten.