7 vragen over Aparthotel Ciutat de Palol

• Iris_dr, 13-01-2018

Hoe zijn de zetelbedden?

Beste, Wij zijn een gezin met 2 kinderen die vroeg gaan slapen. Wij zouden dan ook graag de kinderen in de slaapkamer leggen zodat wij ons in de woonkamer of op het terras kunnen bezighouden voor de rest van de avond. Maar dan betekent dat dat wij op de slaapbanken moeten liggen. --> Zijn de slaapbanken comfortabel? Of is dit niet aan te raden voor +/- 10 dagen? Bedankt

• Mw. Groen, 08-07-2017

Handdoeken?

Wij hebben een appartement gehuurd. Zijn daar handdoeken en een keukenpakket bij? Bij de info staat " geen handdoeken-sevice"

• Linda en ruud kaag, 02-12-2016

Wij hebben gisteren geboekt en aanbetaald. Kunnen we dit kostenloos annuleren?

Mvrgr Linda kaag

• Marita, 27-12-2012

tot welke leeftijd kunnen de slaapbanken?

Hallo, wij vragen ons af tot welke leeftijd je redelijk ligt op de slaapbanken. we hebben 2 grote zonen van 16 en 18 jaar. lukt dat? En is er voldoende vertier voor deze leeftijdsgroep?

Sandra, 03-08-2013

De banken slapen echt prima en in platja d aro is genoeg te doen voor deze jongens echter op de accomodatie is niet veel te doen voor deze leeftijd behalve het zwembad en een pingpongtafel

We hebben een aantal aanbieders voor Ciutat de Palol voor je op een rij gezet:

Solmar Tours
    Solmar Tours

• Sandra, 18-12-2012

puber

wij hebben een puber bij ons van 16 jaar is er wat te doen voor deze leeftijd in dit hotel of zijn er andere suggesties misschien??

Sandra, 03-08-2013

in platja d aro is genoeg te doen voor deze leettijd echter op de accomodatie is niet veel te doen voor deze leeftijd behalve het zwembad en een pingpongtafel

• esther, 12-08-2012

vraagje

Wij willen graag een tweekamerappartement boeken met onze baby van 7 maanden Als je op de tweede etage zit met een balkon dus is daarop voldoende ruimte? en zijn de slaapkamers dusdanig dat het bijzetten van een bedje wel te doen is? Wie kan hierover info geven? Groetjes Esther

• Patricia, 19-04-2012

Wie weet of je met een buggy bij het strand kan

komen? Ik ga binnenkort met een tweeling deze kant op en nu las ik iets over een tunnel om bij het strand te komen, is dit met trappen of kan ik gewoon met de buggy? En ik zag appartementen met afgezette tuintjes, zijn dit de 2 of de 3 kamerappartementen. En zit er een supermarkt vlakbij?