Aparthotel Ciutat de Palol

• Matig / voldoende: 5 - 7

Zeker weer doen

Joop/Annemie
2-6-2018

De properheid van het park, de ruime kamers, het ontbijt, de ligging en vooral in de maand mei de rust. Minder was de gratis aangeboden paella. Genoeg restaurants en terrasjes in de buurt om heerlijk te chillen. Prachtig wandelpad langs de kust naar Palamós of S Agaro. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Klasse en bedankt.

Super complex

Crsse
2-8-2017

Wij komen al jaren in Platja d'aro en elk jaar is het weer fantastisch. Ciutat de Palol is heel kindvriendelijk en wordt goed onderhouden, de schoonmaak is ook prima en het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al zijn wij zeer tevreden over Ciutat en kijken wij al uit naar volgend jaar!!

Mooie plek

Joost
28-7-2017

Minder geschikt voor gezinnen met tieners gelukkig kort bij het dorp dus kunnen ze daar makelijk naartoe

6 persoons appartementen hebben maar 4 stoelen binnen en buiten

Kleine balkons

voor herhaling vatbaar

Hannie van Driel
9-10-2016

Op loopafstand van strand en superstrandtent, op loopafstand van stad

Super mooi complex! Mooie ruime appartementen.

Familie P
22-9-2016

Goed gelegen complex, net buiten het centrum. Alles zeer schoon en netjes. Genoeg plaats bij het zwembad, dus geen handdoek leggen. Goed rolstoel toegankelijk. Ook voor oudere kinderen (17) erg leuk, zij lopen zo naar het centrum om uit te gaan.

Kleinschalig tophotel

Zaandijk
26-7-2015

Het hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het kleinschalige hotelcomplex oogt nieuw is sfeervol en ligt in een groene goed onderhouden parkachtige omgeving. De hotelkamers zijn ruim. Op de begane grond zelfs een priveterras waar je heerlijk kunt zitten (op aanvraag gekregen). Heerlijke bedden en topairco. Bedden in woonkamer zijn volwaardige bedden en vormen geen enkel beperking in gebruik van de woonkamer (zitten ook nog eens lekker). Heerlijke luxe inloopdouche. Die wil ik thuis ook!.

Mooi groot zwembad en weinig chloor (zout water?). Geen glijbaan, wel een bubbelbad (>14r.). Heerlijk ontbijtbuffet en 's avonds mogelijkheid tot een uitgebreid dinerbuffet (fles witte wijn vanaf €5,--). Arrangement hebben wij niet geboekt, maar tijdens het verblijf naar behoefte afgenomen. Op loopafstand kleine baai met strand, maar ook rotsen waar je heerlijk kan snorkelen. Iets verderop een groot strand en druk, maar levendig, gezellig centrum. Daar kun je shoppen en heerlijk eten.

Het hotel bevindt zich net buiten het centrum van Platja d'Aro gelegen in een prachtig groen verzorgd park maar langs een drukke weg waar je best wel wat geluidshinder van hebt.

Vriendelijk personeel. Mooie, nette, ruime appartementen met hotelservice. Voor een 4**** hotel vind ik handdoeken wissel om de vier dagen veel te weinig. Ze verschonen dan ook de lakens en dat vinden wij dan weer overdreven. Men zou beter de handdoeken wisselen om de 2 dagen en de lakens om de week. Gelukkig heb je een wasmachine op je appartement zodat je de "witte" handdoeken tussendoor zelf eens kan wassen.

Zeer mooi groot zwembad waar je tenminste rustig kan zwemmen omdat luchtmatrassen, ballen enz....verboden zijn. Voor vele gasten een ergernis maar voor ons een plus ☺

Minpunten: Komen hier al meer dan 10 jaar en de menukaart in het a la carte restaurant is nog steeds hetzelfde alsook het "warme " eten op het buffet dat nog altijd lauw is. Ook de shows 's avonds zijn elk jaar krak hetzelfde.

Ik zeg doen

Mandy
31-5-2015

we zijn hier met ons zoontje op vakantie geweest. Vorig jaar september.

Merkte wel dat we tegen einde van het seizoen waren, maar we hebben een super vakantie gehad

Appartement helemaal geweldig!

Peutergedeelte wel wat diep.

Maar zwembad is omheind

Speeltuin super!

Behoorlijke wandeling naar het centrum.

Maar we komen zeker terug, dus nogmaals niet twijfelen.. Gewoon boeken

Fantastische plek

Sandra
3-8-2013

Na jarenlang op n camping in n stacaravan te hebben gecampeerd hebben we dit jaar dit aparthotel geboekt voor de zelfde prijs die je betaald voor zo'n hokje op de camping. Ik wil nooit meer anders ! heerlijk kleinschalig complex . Het zwembad isheerlijk fris en schoon ook niet druk want de meeste gaan toch naar het strand op 5 minuten lopen.

Het eten waar je 20 eur pp voor betaald is wel goed maar in platja d aro op 10 min lopen kun je eten wat je wilt voor minder

Dat is dan ook echt het enig minpuntje wat ik kan bedenken hier. Ontzettend vriendelijk personeel en heel behulpzaam!

Iedere avond is er ook wat te doen van half 9 minidisco tot 10 uur ? Dit aparthotel is dan ook met name geschikt voor gezinnen met kinderen tot +_ 12 jaar . Mijn zoontje van 10 vond het super en heeft veel vriendjes gemaakt

Keurig, netjes onderhouden complex.

M. De Kort
15-7-2013

Rustig gelegen complex, minuutje of tien lopen van het erg drukke centrum. Geen last van jongerengroepen gehad, de meeste gasten zijn nml. gezinnen met kinderen.

Keurig onderhouden tuin en complex, maar wij vinden het interieur wat basic. Maar eerlijk is eerlijk; het was netjes schoon, alles functioneerde naar behoren.

Een kinderbad is er niet echt. Een van de kleinere bubbelbaden wordt daarvoor gebruikt, echt kleine kinderen kunnen er niet in staan. Maar voldoet prima, het is wel erg druk in het badje.

De kamers zijn niet erg gehorig, sommige van de vele russen laten wel van zich horen...

Al met al een prima vakantiebestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Ciutat de Palol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ciutat de Palol scoort een 8.72 uit 10 op basis van 57 reviews.