Aparthotel Ciutat de Palol

56 reviews over Aparthotel Ciutat de Palol in het Nederlands

Mooi park, veel lawaai.

Holland
14-8-2018

Mooi verzorgd park, vriendelijke mensen, veel lawaai.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad

Patricia
10-8-2018

Alles is daar eigenlijk prima geregeld. Heel mooi resort. Toch een paar verbeterpunten: wat ons stoorde was het zwembad is aan de kleine kant, pierenbad is behoorlijk diep onze 6 jarige zoon stond daar tot zijn schouders in, geen speeltoestellen in het pierenbad en ligbedden waren er net te weinig. Met een stuk of 10 extra is dit probleem opgelost. Woonkamer (3 kamerappartementen) niet echt groot te noemen. Kinderanimatie viel tegen, animatieteam bestaat maar uit 2 personen. Dit kan veel leuker en frequenter opgezet worden. Centrum ligt op 15 minuten loopafstand, mensen die het hier over 5 minuten hebben ja dat is tot het begin van de straat dat is iets anders. Verder hebben wij een prima vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker weer doen

Joop/Annemie
2-6-2018

De properheid van het park, de ruime kamers, het ontbijt, de ligging en vooral in de maand mei de rust. Minder was de gratis aangeboden paella. Genoeg restaurants en terrasjes in de buurt om heerlijk te chillen. Prachtig wandelpad langs de kust naar Palamós of S Agaro. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Klasse en bedankt.

Super complex

Crsse
2-8-2017

Wij komen al jaren in Platja d'aro en elk jaar is het weer fantastisch. Ciutat de Palol is heel kindvriendelijk en wordt goed onderhouden, de schoonmaak is ook prima en het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Al met al zijn wij zeer tevreden over Ciutat en kijken wij al uit naar volgend jaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooie plek

Joost
28-7-2017

Minder geschikt voor gezinnen met tieners gelukkig kort bij het dorp dus kunnen ze daar makelijk naartoe 6 persoons appartementen hebben maar 4 stoelen binnen en buiten Kleine balkons

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

voor herhaling vatbaar

Hannie van Driel
9-10-2016

Op loopafstand van strand en superstrandtent, op loopafstand van stad

Gereisd Met partner in september 2016

Super mooi complex! Mooie ruime appartementen.

Familie P
22-9-2016

Goed gelegen complex, net buiten het centrum. Alles zeer schoon en netjes. Genoeg plaats bij het zwembad, dus geen handdoek leggen. Goed rolstoel toegankelijk. Ook voor oudere kinderen (17) erg leuk, zij lopen zo naar het centrum om uit te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Kleinschalig tophotel

Zaandijk
26-7-2015

Het hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het kleinschalige hotelcomplex oogt nieuw is sfeervol en ligt in een groene goed onderhouden parkachtige omgeving. De hotelkamers zijn ruim. Op de begane grond zelfs een priveterras waar je heerlijk kunt zitten (op aanvraag gekregen). Heerlijke bedden en topairco. Bedden in woonkamer zijn volwaardige bedden en vormen geen enkel beperking in gebruik van de woonkamer (zitten ook nog eens lekker). Heerlijke luxe inloopdouche. Die wil ik thuis ook!. Mooi groot zwembad en weinig chloor (zout water?). Geen glijbaan, wel een bubbelbad (>14r.). Heerlijk ontbijtbuffet en 's avonds mogelijkheid tot een uitgebreid dinerbuffet (fles witte wijn vanaf €5,--). Arrangement hebben wij niet geboekt, maar tijdens het verblijf naar behoefte afgenomen. Op loopafstand kleine baai met strand, maar ook rotsen waar je heerlijk kan snorkelen. Iets verderop een groot strand en druk, maar levendig, gezellig centrum. Daar kun je shoppen en heerlijk eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooi hotel in een prachtig groen park

Kaat
6-7-2015

Het hotel bevindt zich net buiten het centrum van Platja d'Aro gelegen in een prachtig groen verzorgd park maar langs een drukke weg waar je best wel wat geluidshinder van hebt. Vriendelijk personeel. Mooie, nette, ruime appartementen met hotelservice. Voor een 4 hotel vind ik handdoeken wissel om de vier dagen veel te weinig. Ze verschonen dan ook de lakens en dat vinden wij dan weer overdreven. Men zou beter de handdoeken wisselen om de 2 dagen en de lakens om de week. Gelukkig heb je een wasmachine op je appartement zodat je de "witte" handdoeken tussendoor zelf eens kan wassen. Zeer mooi groot zwembad waar je tenminste rustig kan zwemmen omdat luchtmatrassen, ballen enz....verboden zijn. Voor vele gasten een ergernis maar voor ons een plus ☺ Minpunten: Komen hier al meer dan 10 jaar en de menukaart in het a la carte restaurant is nog steeds hetzelfde alsook het "warme " eten op het buffet dat nog altijd lauw is. Ook de shows 's avonds zijn elk jaar krak hetzelfde.

Gereisd Met partner in juni 2015

Ik zeg doen

Mandy
31-5-2015

we zijn hier met ons zoontje op vakantie geweest. Vorig jaar september. Merkte wel dat we tegen einde van het seizoen waren, maar we hebben een super vakantie gehad

Appartement helemaal geweldig! Peutergedeelte wel wat diep. Maar zwembad is omheind

Speeltuin super!

Behoorlijke wandeling naar het centrum.

Maar we komen zeker terug, dus nogmaals niet twijfelen.. Gewoon boeken

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ciutat de Palol in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ciutat de Palol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.