Camping Castell d'Aro

6.2Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Op vakantie geweest naar Castell d'Aro?

6.2Voldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

18 reviews over Camping Castell d'Aro

• 2019
    6Ar09-08-2019

Simpel topcampings van te maken

Camping top locatie, strand vlakbij Gemoedelijke camping weinig verboden. zwembad geen badmeester die irritant elke 2 minuten op een fluitje blaast. Camping uit drie gedeelten, rechts camping op is het vlakke gedeelte en links terrassen gedeelte en andere weg parkeerterrein, tennis, voetbal en basketbal velden. Personeel TOP en de camping en sanitair word goed schoon gehouden. Ook rust na twaalf uur snachts, bewaking rijdt rond. Toch minpunten, rechts de camping op is een doorgaande onverharde weg en de auto's rijden daar tot max. 30 km/h, veroorzaakt grote stofwolken en ook bijna kind onder auto, zelf medicijnen gehaald voor mijn luchtwegen. 2 X per dag word de weg natgespoten en dit helpt slechts 15 minuten. Borden plaatsen max. 10 km/h is gewenst. Zwembad iets te klein hoofdseizoen en weinig te doen voor tieners na 9 uur savonds. Geen veilige camping voor kids door rijgedrag auto's. Restaurant geen prijslijsten dus niet geweest.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10luc de de bleecker13-06-2019

super

fijne gezellige camping vriendelijk en alles aanwezig

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    10luc de bleecker04-07-2018

super op camping castell d'aro

fijn proper vriendelijk echt super en niet de drukte van die mega campings

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Fam. Ruysmyn24-07-2015

In orde doch wat ver van badplaats

De camping beschikt over alle accomodaties dewelke je nodig hebt of kan verwachten op een camping, deze zijn allen trouwens goed onderhouden. De ontvangst op de camping geeft je direct het gevoel dat je echt welkom bent, ook bij naderhande contacten wordt je steeds vriendelijk te woord gestaan. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de camping wat ver gelegen is van Platja d'Aro om een bezoek per fiets / te voet te doen. Dit kan je natuurlijk steeds per auto doen maar met een camper is dit dus niet ideaal...

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Bjorn02-02-2015

Goeie camping

Mooie, rustige camping personeel is super vriendelijk een groot simpel zwembad veel spanjaarden en vaste gasten, eten? Gewoon bij je staanplaats Ruime campeet plaatsen met fijne bomen zodat ke miet uit je caravam of tent drijft er rijd elke dag een tractor tegen de middag een rontje die water over de paden sproeit voor de stof, is zeer fijn. Naar het strand? Met de auto ( super strand(en) Playa d'Aro is een leuke plaats waar je zeer goed kunt eten bij een aantal restaurants. Onder andere Sushi, etc sanitair is ik geloof 2 jaar terug helemaal vernieuwd en ziet er keurig uit. Wifi is voor een klein bedrag mogelijk over heel de camping bewakers zijn netjes en ze zeuren niet snel Als je toch elke dag weg van de camping bent met een auto of dergelijke kies dan Camping castel daro

• 6Eetgelegenheden

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2010

• 8luc en nadine12-02-2011

prachtige rustige camping

wij komen er reeds 26 jaar en hebben er ons nog geen minuut verveeld dit jaar terug

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Mariët Penninkhof03-02-2010

...

Ik ben hier geweest met 4 vrienden.. Zoals hiervoor word gezegd is het strand niet op 5 minuten te bereiken ( misschien met de auto, ) maar wij waren met het vliegtuig gekomen. En het is geen aanraden om dat te doen. Wij dachten dat het dicht bij het strand was, maar dat viel tegen. fietsen gehuurd en elke dag heen en weer.. Platya d'aro is een hele mooie stad en ook gezellig.

Zoals gezegd werd; er zijn heel veel spanjaarden op de camping, maar dat was geen probleem voor ons. We hebben in een 5 persoons huisje gezeten. Was prima, en je kon lekker op de veranda zitten. We kwamen er acher dat de WC lek was. dus dat was niet echt fris.

Eten op de camping kan daar prima, en heel erg goedkoop. Personeel is erg vriendelijk en wil je graag helpen

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Guido Schoeters26-05-2009

Reeds 12 jaar en hopelijk nog vele jaren

wij komen al 12 jaar op deze camping reuze voor rust en de kinderen kennen iedereen op de camping. het sanitair is sober maar vooral zeer goed onderhouden. Ook de poetsdienst van het sanitair is optimaal. Ideaal voor een rustige vakantie weg van al de drukte en toch slecht 5 minuten van het strand.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7Wim19-11-2008

Echte Spaanse camping

Als je komt voor je rust, moet je hier heengaan. Veel Spanjaarden, prima schone bungalows.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair