Hotel Cap Roig

15 reviews over Hotel Cap Roig in het Nederlands

Prijs/kwaliteit zeer goed

Lexke
1-8-2017

4-persoonskamer zeer ruim en met veel decoratie. Service zeer goed, eten zeer goed. Prijzen voor extra's en drank zeer goed, lager dan bij ''ons''. Rustig en mooi gelegen. Wel een ouder hotel dat aandacht nodig heeft.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooi en rustig gelegen hotel

naam naam
2-9-2011

Personeel is erg vriendelijk. Het eten is op zich goed. Wanneer je half pension hebt kun je kiezen voor een lunch (barbequi) of diner.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goede klassieker

maupie
1-8-2008

1 week geweest in hoogzeizoen. was erg leuk. gezellig druk, maar niet te vol. ontbijt meer dan prima. lunch op terras was NOG beter zelfs. 's avonds drankje op terras bij het zwembad was erg leuk. hotel is een beetje vergane glorie, wel goed odnerhouden. goede kamers.

Gereisd Familie in juli 2008

2007

2e bezoek aan dit hotel (deze keer laatste 2 wkn sept met

Irene & René
3-10-2007

2e bezoek aan dit hotel (deze keer laatste 2 wkn sept '07), kamer (superior room) met ontbijt. Uitstekend bevallen, natuurlijk is het stil in deze tijd, maar gezellig genoeg voor een ontspannende vakantie. Service was meer dan uitstekend. Voor 3 gangen buffetdiner betaalden wij € 15,= p.p. was niet slecht. Platja d'Aro blijft een gezellig plaatsje ook in het naseizoen. Kortom, wij gaan zeker weer eens terug naar dit hotel. Irene en René.

Gereisd Met partner in september 2007
2006

2 weken geweest eind sept

Albert Jan Blaauw
9-10-2006

2 weken geweest eind sept. Erg stil voor de tijd van het jaar in het hotel. Niemand bij het zwembad, geen bar open! Hotel is oud, wel nostalgisch, maar kan zeker onderhoud gebruiken. Personeel is aardig, eten is goed. Ligging van superiorkamer is prachtig. Hotel alleen goed te bereiken met de auto. Centrum is 2 km verderop. Je kan echt merken deze tijd van het jaar dat zowel in het hotel als in de stad dat er weinig toeristen zijn en de spanjaarden zelf er niet veel zin meer in hebben. Jammer, maar wel begrijpelijk. Wij raden niemand aan eind sept./begin okt. te gaan naar dit hotel of deze badplaats.

Gereisd Anders in Mon Oct 09 2006 11:49:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

23 sept tm 2 okt

jacqueline van der Put
9-10-2006

23 sept tm 2 okt. Stil in het hotel 25% vol. Bar steeds dicht. Bar bij zwembad 2x open geweest. Zwembad+terras werd amper onderhouden. Geen een keer bbq tijdens de lunch, zoals ik had gelezen. Hotel ligt prachtig, wel afgelegen, zonder auto niet te doen. Superiorkamer is prima. Prijs kwaliteit goed, eten variabel, aardig personeel. Redelijk weer. Hotel is oud en dat heeft zijn charme, maar wat onderhoudwerkz. kan zeker geen kwaad! Geen hotel voor kleine kinderen of invaliden, te gevaarlijk. Zou er NOOIT meer heengaan deze tijd van het jaar. Wellicht dat het gaaf is in het hoogseizoen als alles volop draait? Geen gezelligheid aan! Ja de weekenden als de Spanjaarden zelf kwamen deed ineens al het personeel zijn best. Kleedjes over de tafel op het terras, alles werd geveegd, schoongemaakt en opgeruimd. Ineens lijkt het dan gezellig. Jammer, dan kan het wel!

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij zijn deze week teruggekomen van een vakantie in dit De

Monique
10-8-2006

Wij zijn deze week teruggekomen van een vakantie in dit hotel. Mooi hotel, inderdaad wel iets verouderd. De kamer viel tegen, die was veel kleiner dan verwacht, geen jacuzzi.

Het personeel is vriendelijk. Het eten goed en gevarieerd.

Een minpunt was dat je absoluut niet kon parkeren op het terrein van het hotel, dat zat altijd propvol.

In het hotel zelf is het rustig en stil, dus geen geluidsoverlast van buiten of van andere bewoners.

Gereisd Anders in augustus 2006

net terug van een fantastische vakantie in hotel cap roig

a.h.van heusden
4-7-2006

net terug van een fantastische vakantie in hotel cap roig in playa d'aro. In werkelijkheid is het nog mooier dan de foto's op de site! Prima hotel, prachtige ligging en vooral uitstekende service. De bediening was uitermate vriendelijk en het eten heerlijk. Kortom TOP!!! Een aanrader voor iedereen die eens verwend wil worden. Adri en Ans van Heusden

Gereisd Anders in juli 2006

een keurig hotel met een prachtige ligging

allan en eva
26-2-2006

een keurig hotel met een prachtige ligging. Wij zijn er 2 maal geweest en hadden beide keren een zeer mooie en verzorgde kamer. Hotel is een beetje oud maar dat heeft zeker nog zijn charme. Wij hebben wel telkens logies + ontbijt genomen. Het ontbijt was op een mooi terrasje en was zeer lekker: als je op tijd was!! Want de vers gemaakte broodjes en koffiekoeken waren snel op. Hotel is goed en rustig gelegen maar zonder auto misschien wel wat ver. Conclusie: aangenaam hotel vlakbij één van de tofste stadjes van de costa brava.

Gereisd Anders in februari 2006

Wij zijn er in aug

saskia
8-1-2006

Wij zijn er in aug. 2005 geweest en het is ons uitstekend bevallen. Als je de superior room neemt heb je een zeer grote kamer met groot balkon, uitzicht op zee en rotsen met bloemen en planten! Kun je dus uren zwijmelen. badkamer met jacuzzi! De keuken is uittekend, in buffetvorm, all you can eat en lunch is op terras met bbq. Dicht bij gelegen het o zo gezellige playo d'aro. Kortom een gezellig hotel met het mooiste uitzicht van de costa brava voor niet al te veel geld.

Gereisd Anders in januari 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cap Roig in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cap Roig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.