Hotel Cap Roig

5.3Matig

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

5.3Matig

• Sauna
Meer hotelinfo

20 reviews over Hotel Cap Roig

• 5Fam Iep26-07-2019

Highly overrated! Alleen de locatie is top.

Teleurstellende ontvangst, moesten 1,5 uur wachten op kamer ondanks dat check-in om 15u is. Receptioniste kon alleen maar zeggen dat ze er niets aan kon doen en dat we begrip moesten hebben. Drankje aanbieden kon er niet vanaf. Hotel is oud, erg gehorig, mensen die er logeerden waren niet van het vriendelijke soort en eten zeer matig. Wij hebben er alleen (slecht) geslapen en alle dagen op een strand bij een camping in de buurt vertoeft. Het hotel zegt 4 te zijn maar is 3 op zijn best; vanwege locatie en zwembad. Ligbedjes bij zwembad veel te weinig en ook al verouderd. Het was een waste of money.

• 2017
    10Lexke01-08-2017

Prijs/kwaliteit zeer goed

4-persoonskamer zeer ruim en met veel decoratie. Service zeer goed, eten zeer goed. Prijzen voor extra's en drank zeer goed, lager dan bij ''ons''. Rustig en mooi gelegen. Wel een ouder hotel dat aandacht nodig heeft.

• Oude reviews

10naam naam02-09-2011

Mooi en rustig gelegen hotel

Personeel is erg vriendelijk. Het eten is op zich goed. Wanneer je half pension hebt kun je kiezen voor een lunch (barbequi) of diner.

• 8maupie01-08-2008

goede klassieker

1 week geweest in hoogzeizoen. was erg leuk. gezellig druk, maar niet te vol. ontbijt meer dan prima. lunch op terras was NOG beter zelfs. 's avonds drankje op terras bij het zwembad was erg leuk. hotel is een beetje vergane glorie, wel goed odnerhouden. goede kamers.

Familie

• 8Irene & René03-10-2007

2e bezoek aan dit hotel (deze keer laatste 2 wkn sept '07), kamer (superior room) met ontbijt. Uitstekend bevallen, natuurlijk is het stil in deze tijd, maar gezellig genoeg voor een ontspannende vakantie. Service was meer dan uitstekend. Voor 3 gangen buffetdiner betaalden wij € 15,= p.p. was niet slecht. Platja d'Aro blijft een gezellig plaatsje ook in het naseizoen. Kortom, wij gaan zeker weer eens terug naar dit hotel. Irene en René.

• 4Albert Jan Blaauw09-10-2006

2 weken geweest eind sept. Erg stil voor de tijd van het jaar in het hotel. Niemand bij het zwembad, geen bar open! Hotel is oud, wel nostalgisch, maar kan zeker onderhoud gebruiken. Personeel is aardig, eten is goed. Ligging van superiorkamer is prachtig. Hotel alleen goed te bereiken met de auto. Centrum is 2 km verderop. Je kan echt merken deze tijd van het jaar dat zowel in het hotel als in de stad dat er weinig toeristen zijn en de spanjaarden zelf er niet veel zin meer in hebben. Jammer, maar wel begrijpelijk. Wij raden niemand aan eind sept./begin okt. te gaan naar dit hotel of deze badplaats.

• 4jacqueline van der Put09-10-2006

23 sept tm 2 okt. Stil in het hotel 25% vol. Bar steeds dicht. Bar bij zwembad 2x open geweest. Zwembad+terras werd amper onderhouden. Geen een keer bbq tijdens de lunch, zoals ik had gelezen. Hotel ligt prachtig, wel afgelegen, zonder auto niet te doen. Superiorkamer is prima. Prijs kwaliteit goed, eten variabel, aardig personeel. Redelijk weer. Hotel is oud en dat heeft zijn charme, maar wat onderhoudwerkz. kan zeker geen kwaad! Geen hotel voor kleine kinderen of invaliden, te gevaarlijk. Zou er NOOIT meer heengaan deze tijd van het jaar. Wellicht dat het gaaf is in het hoogseizoen als alles volop draait? Geen gezelligheid aan! Ja de weekenden als de Spanjaarden zelf kwamen deed ineens al het personeel zijn best. Kleedjes over de tafel op het terras, alles werd geveegd, schoongemaakt en opgeruimd. Ineens lijkt het dan gezellig. Jammer, dan kan het wel!

• 8Monique10-08-2006

Wij zijn deze week teruggekomen van een vakantie in dit hotel. Mooi hotel, inderdaad wel iets verouderd. De kamer viel tegen, die was veel kleiner dan verwacht, geen jacuzzi.

Het personeel is vriendelijk. Het eten goed en gevarieerd.

Een minpunt was dat je absoluut niet kon parkeren op het terrein van het hotel, dat zat altijd propvol.

In het hotel zelf is het rustig en stil, dus geen geluidsoverlast van buiten of van andere bewoners.

• 9a.h.van heusden04-07-2006

net terug van een fantastische vakantie in hotel cap roig in playa d'aro. In werkelijkheid is het nog mooier dan de foto's op de site! Prima hotel, prachtige ligging en vooral uitstekende service. De bediening was uitermate vriendelijk en het eten heerlijk. Kortom TOP!!! Een aanrader voor iedereen die eens verwend wil worden. Adri en Ans van Heusden

• 8allan en eva26-02-2006

een keurig hotel met een prachtige ligging. Wij zijn er 2 maal geweest en hadden beide keren een zeer mooie en verzorgde kamer. Hotel is een beetje oud maar dat heeft zeker nog zijn charme. Wij hebben wel telkens logies + ontbijt genomen. Het ontbijt was op een mooi terrasje en was zeer lekker: als je op tijd was!! Want de vers gemaakte broodjes en koffiekoeken waren snel op. Hotel is goed en rustig gelegen maar zonder auto misschien wel wat ver. Conclusie: aangenaam hotel vlakbij één van de tofste stadjes van de costa brava.

0 tips over Hotel Cap Roig

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand600 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages