Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°12°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

571 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Voor ons de beste denkbare plek om vakantie te vie

Van den Engel,
27-7-2018

Wij waren hier voor de achtste keer maar voor de eerste keer in het voorseizoen. Dan is Cala gogo echt helemaal het einde.

Iedere dag voldoende plek op de ligbedden bij de strandbar en het (kinder)zwembad.

Super leuk om personeel te treffen dat hier al jaren werkt of nog even langs komt om oud collega's en gasten te begroeten.

Mede door de voetbalwedstrijden van het WK voetbal waar onze zuiderburen het heel goed deden was het ook in de avonduren erg gezellig op de camping en in Platja d'aro. De opening van het seizoen (met heel veelvuurwerk op de boulevard en dansen op de boulevard tot 04.00 uur) en de magic avond (georganiseerd door de onwijs leuke en lieve mensen van restaurant Friends) waren ook onwijs leuk!

Als minpunten noemen we wal dat stiekem ieder jaar de prijzen omhoog gaan. Dit gebeurd bv ook door de flesjes frsidrank van 33 cl te vervangen door flesjes van 23,7 cl en de prijs dan zogenaamde gelijk te houden. Toch tot 2019!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Wij zijn 2 weekjes geweest. Leuke camping maar prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Wij Werden vrij onvriendelijke ontvangen wat erg jammer is dit is toch je eerste indruk. De animatie was niet bijzonder daar hadden wij veel meer van verwacht. Sanitair kan een stuk schoner. De tweede week werd het drukker en kreeg je geen plek meer op het strand en ook niet aan het zwembad ook de onrust in de nacht nam toe, hier ook voor 2x een klacht gedaan bij de receptie vanaf 1:30 uur werd het pas stil in de nacht. Wij hebben 27 euro betaald voor de WiFi die het bijna niet deed hier klaagde meer mensen over schandalig dat ze hier geld voor durven te vragen. Bij de bakker en supermarkt was het persoonlijk vriendelijk en de rij bij de bakker viel mee. Wij zijn ook mensen tegen gekomen die hier al jaren kwamen en zeide ook dat alles achteruit aan het gaan was. De omgeving is wel mooi en je kunt te voet naar Platja d’Aro

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Grote mooie camping

Alexandra,
19-7-2018

We zijn er nu. Prima camping en zeker de eerste week erg genoten. Nu wordt het echter net te druk.Er is geen plaats meer bij het zwembad en wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er door geklaag van andere niet meer met een bal in het zwembad gespeeld mag worden. Ik deed dit erg graag met mijn kids en nu zitten ze al een paar dagen verveeld langs de kant, voor niemand leuk want het lijkt of er nu het zwembad alleen maar wilder wordt gespeeld gooien, duwen, duiken etc. Misschien een idee om een van de baden wel open te stellen om met een bal te spelen. Verder mooi strand en leuke animatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Family Holidays

Gezelligheid , Rust en ontspanning!

Patricia,
24-6-2018

Heerlijke camping aan zee met alle mogelijkheden om fijn vakantie te vieren in de omgeving. Prachtige wandelingen aan de kust maken, dagje strand, lekker eten of een dagje strand of zwembad. Wil je graag winkelen kan dat in de vele dorpen en steden in de omgeving. Maar cultuur kun je vinden in musea , buitenlucht, zoals kunst dans en muziek!

Gereisd met partner in juni 2018
Albert Barrachina- Manager Cala Gogo, Director, 27-6-2018

Gracias. Thank you for your comments. We hope you come back soon to enjoy it again.

Greetings

Topvakantie!

Sabine,
4-6-2018

Ik had 2x een safari lodge tent gewonne via FB. Dus in de Mei vakantie zijn we met z’n 8en op pad gegaan richting Spanje. Wat een super leuke vakantie hebben we gehad.

Mooie camping en aardig personeel. Prachtige zwembaden en een fijne supermarkt.

Ook de omgeving is geweldig. Al met al een Top vakantie gehad

Gereisd met vrienden in mei 2018
Albert Barrachina- Manager Cala Gogo, Director, 27-6-2018

Great. Dank u. Glad to know you did like it.

Tot de volgende keer.

Super, gaan nu voor de zesde keer.

Johan,
15-4-2018

Super camping. Schoon en goed onderhouden. Wel klimmen, afhankelijk van de plek.

Mooi strand, niet erg groot. Bar en sanitair aan her strand perfekt.

Treintje gaat niet altijd in het voorseizoen. Jammer, ook voor de ouderen.

Gereisd met partner in mei 2017

Voor herhaling vatbaar. Is wel een camping met beh

Johan,
15-4-2018

Super schone en mooie terras camping aan zee

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

Patry Bakels,
2-3-2018

mooie tent met gezellige inrichting en prima bedden en mooi uitzicht

Gereisd met vrienden in mei 2017

Voor herhaling vatbaar!

José,
30-1-2018

Prima ligging, direct aan zee. Grote camping, maar door ligging tegen heuvel niet het gevoel van de massa. Prachtige baaien langs de kustlijn, en leuke grotere en minder grote plaatsen te bezichtigen op relatief beperkte afstand (met eigen auto).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

To much

Natalie,
27-11-2017

Voordat ik deze camping boekte had ik de recensies gelezen dat het een camping was die tegen een berg aan lag en dat het stijl was.

Vandaar dat ik een kampeerplaats had geboekt tussen het strand en het zwembad, maar zelfs het kleine stukje naar de toilet was al vermoeiend en dat had niks met mijn conditie te maken.

Waar ik me echt aan gestoord heb was elke avond veel lawaai tot 24.00, de niet zo aardige mentaliteit van de mensen en de verstopte vieze toiletten waar vaak geen toiletpapier aanwezig was.

Mensen die naast ons stonden kwamen al jaren en hadden voorheen nooit klachten gehad, maar ergerde zich aan dezelfde punten als ik hierboven heb beschreven.

Ze vertelde dat de camping overgenomen was door een andere organisatie, misschien dat dit van invloed is.

Om toch positief te eindigen, het zwembad en het strand is mooi en voor de Hollanders, je kunt er kroketten en frikandellen kopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.