Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°12°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

571 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

2x geweest maar vergane glorie tis het net niet !

Uiltjes & Pompoenen,
10-8-2018

Voor 2e x geweest met tent wederom in zone 300 ... maar dit was onze laatste keer.

Terrascamping met een prachtig uitzicht in een mooie omgeving !

Toiletgebouwen verouderd met uitzondering van 1 gebouw en niet goed schoon ( alleen vloer schrobben met veel bleek is niet schoon maken ) schimmel nog steeds onder de plankjes ... kapotte wc brillen laag eraf en daar gaan de nodige bacteriën inzitten en het niet goed bijvullen van het toiletpapier.

Strand geweldig maar te druk en ook daar doen ze aan handdoekje leggen ... net zoals bij het zwembad stelletje zielige figuren.

Bij het winkeltje en de bakker ruim assortiment voor een prima prijs !

Tijdens het kijken van de F1 boven bij het restaurant het nodige besteld maar telkens ging het mis en brachten ze niet wat we hadden besteld.

Veel mensen die hier al jaren komen maar er zitten er een stel tussen ... verschrikkelijk !

De omgeving maakte veel goed en het lekkere eten bij Llevant !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

De eerste en laatste keer :(

Leon,
9-8-2018

Wij zaten met 2 jonge kinderen in de nieuwe Mobil Home SUITES . Aangezien wij van comfort houden, dachten we dat wij de juiste Mobil Home hadden geboekt. Bij aankomst waren we echt teleurgesteld.

De mobil home staat ongeveer 50cm boven de grond, door het ontbreken van een veranda ( waarschijnlijk vergeten) had men krakkemikkige trapjes geplaatst. Men had een waardeloze tuinset neergezet zonder kussens en een te kleine parasol. In de mobil Home piepte en kraakte het, de deuren opende niet goed en de ijskast deur ging de verkeerde kant open.

Voor zoveel geld mag je als klant verwachten dat het af is en netjes.

Het strand is druk, maar wel leuk

De zee is helder en je kan er goed snorkelen

De Beachbar vonden wij niet goed

De wifi is echt dramatisch

De omgeving van de camping is top

Het gezellige camping gevoel mis je hier

Wij gaan niet meer naar deze camping wat een teleurstelling, er zijn zoveel betere in campings in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We hebben een leuke vakantie gehad

Rein,
4-8-2018

Een mooie grote camping met leuke zwembaden, animatie en strand.

Wat wij echt een minpunt vinden is dat het sanitair erg verouderd is (op 1 sanitair gebouw na, die was voor ons te ver weg) en dat het niet schoon is.

Hele fijne vakantie gehad

Chantal,
4-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We hadden een plek vlakbij t strand, aan de andere kant van de weg dus. Het strandje was heerlijk. Mooie baai. Advies is wel er vroeg te gaan liggen want tegen de middag loopt t vol en is t handdoek aan handdoek (niet overdreven). Het zwembad zijn we alleen in t begin van de vakantie een paar keer geweest. De kinderen vonden t niet zo leuk want ze mochten helemaal niks. Voor alles werd gefloten. Ook was de wandeling ernaartoe voor ons een flinke klim. Maar gelukkig vonden de kinderen t strand ook leuker.

Mooie uitzichten op de camping, lekker brood. Wel een erg drukke bakker.

Animatie stelde niet veel voor.

Heb t idee dat deze camping uit twee gedeeltes bestaat; zwembad deel dat boven ligt met daar wat animatie en strand deel met ook eigen disco avonden.

Wel veel lawaai te horen in de avond vanaf t strand. Er zitten heel veel Nederlandsers op de camping.

Sanitair was goed schoon

Nooit meer

Klaas,
3-8-2018

Vreselijk veel schreeuwende jeugd wat tot smorgen vroeg 4/5 uur thuis komt van strand of uit stad dan de bewaker ff van twee kwartjes geeft omdat die vraagt of ze wat rustig willen doen vreselijk slechte WiFi voor een camping die echt niet goedkoop is zeg maar te duur je zou toch minstens verwachten dat die goed moet zijn een overvol strand vier wasmachines op rij waarvan in de drie weken dat wij er waren steeds twee stuk waren of buiten gebruik nee niet weer

Nooit meer

H,
3-8-2018

Vreselijk wat een camping schreeuwende jeugd tot smorgen vroeg wasmachines die Elke keer stuk zijn 7€ of 9€ per was beurt rond uit belachelijk statiegeld rekenen op de jus orange en dit vervolgens niet terug krijgen de een wel een tas mee met fles wijn de andere niet bij aankomst

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goede vakantie, prijs kwaliteit verhouding slecht

Rachel Van der Klooster,
2-8-2018

Dat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt. Vista bungalow: airco deed het bij aankomst niet. Deur slaapkamer kapot. Buitendeur en terras deur sluit niet goed. Bbq was vies. Voor de hoofdprijs gering handdoeken pakket. Kleine ruimte, keukenlade en vaatwasser sluiten niet goed. Slecht begaanbaar pad naar bungalow. Geen bereik met je mobiel. Grote gevaarlijke schroeven uit de grond (gevaarlijk voor spelende kinderen). Klantvriendelijkheid en service is aanzienlijk minder dan collega campings in de omgeving. De bungalows zijn met de franse slag afgewerkt. Positief: nieuwe zwembad is fijn! En het grote terras op de bungalow ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prijs kwalitiet, valt tegen!

Kim,
2-8-2018

Toiletten:Wc vaak vies, oudbollig, krappe douche,plafond kapot,haren ect.

Worden niet echt schoongemaakt (spaanse slag ;-) )

Toilet gebouw bij zwembad vernieuwd en echt top!

Animatie: ronduit slecht! Geen goede shows, alles door eigen personeel, die het wel proberen maar wat het eigenlijk NET niet is!

Disco bij strandtent was wel erg gezellig!

Kinderanimatie: iets verzinnen waarbij "als je het niet goed doet" valt je kind af en moet aan de kant gaan zitten, vind ik niet echt een kinderdisco!

Treintje/bus:Perfect! Wel druk,maar ja, het is hoogseizoen

Strand:Druk!! En gelijk ondiep, wel leuk snorkelen en goede temp

Omgeving:Schitterend!

Zwembad: leuk maar niet bijzonder, einde van de ochtend troebel warm water,veel met oorontsteking!

Veel ons kent ons waardoor kinderen moeilijk vrienden maakte.

Kortom: prima vermaakt maar voor 83 euro per nacht iets te dure camping voor wat je krijgt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gerda,
29-7-2018

Een mooi, goed onderhouden camping en lekker dichtbij een leuk strand. Voorzien van allerlei voorzieningen (wc, duikschooltje, drinken en eten). Je kan ook van baai maar baai lopen met mooie uitzichten. Het zwembad is ook mooi, voor alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Cala Gogo is een terrassencamping maar lijkt meer op berg beklimmen, zoveel als er geklommen moet worden.

Wij hadden een strandplaats xl, top uitzicht en ruime plaatsen valt niets over te zeggen maar 81 treden naar beneden en weer omhoog voor het toiletgebouw dat is niet om te doen. Om dan maar te zwijgen als je eens naar het zwembad wil.

Gelukkig loopt er een "treintje" wat je omhoog kan brengen.

Geen campinggevoel hier. Niet onbelangrijk, je hoort de weg bij de strandplaatsen heel erg goed, heel veel overlast hiervan. Gaat 24 uur door!

Sanitair was goed te doen. Avondanimatie bij de beachbar goed, daar hoefde wij overigens niet voor naar beneden (140 treden....) want dat hoorde je ook op de plaats. Niet storend, was gewoon gezellig.

Als je perse naar Cala Gogo wil, kies dan voor een plaats bij het zwembad, je kan dan omhoog en omlaag met het treintje, scheelt een hoop geklim.

Cala Gogo is niet wat wat wij zoeken in een camping.

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.