Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Camping Cala Gogo
6,5

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

66 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Cala gogo is een nette mooie camping.. Het is erg stijl dus je moet wel goed te been zijn want alles is stijl omhoog of stijl naar beneden. Wij zaten via touroperator,hele vriendelijke mensen van de organisatie .. Je internet op je telefoon doet het daar niet.. maar je kan wifi kopen voor 17,50 voor 1 week pp. Bediening van het restaurant daar is waardeloos.. Je voor hoofd en nagerecht krijg je door elkaat heen geseveerd,en een 2e keer drinken bestellen lijkt onmogelijk. De lasagne van mn dochter was 3 happen dus die had nog honger en vieze borden blijven 2 uur voor je neus staan...dus eten op de camping is geen aanrader.. Verder prima vakantie gehad!

Gereisd anders in augustus 2016

Fantastische camping!

Michelle
26-6-2013

Camping Cala Gogo is de beste plaats voor een vakantie met het hele gezin. Ik kom hier al vanaf dat ik 8 ben en nu nog steeds, 12 jaar later kom ik hier terug. Grote camping met ruime plaatsen. Alles is dichtbij. Er is een schoon zwembad het strand op loop afstand en de supermarkt heeft ook alles wat je nodig hebt. Zelfs uitgaansgelegenheid zit in de buurt. Op 10 minuten lopen ben je midden in t stadje. Ik zou geen camping inruilen voor Cala gogo.

Gereisd anders in juli 2012
2008

We zijn in de mei vakantie naar deze camping geweest

fam. de Waal bergen op zoom
17-5-2008

We zijn in de mei vakantie naar deze camping geweest.Deze camping is een zeer mooie en goeie camping voor kinderen.Een mooi strand die toegangkelijk is door een tunneltje onder de weg,dus dekinderen hoeven niet de camping af om bij het strand te komen.Het personeel is uiterst vriendelijk en de sanitaire voorzieningen worden perfect bijgehouden.Destreek is mooi vlak bij barcelona een aanrader ook Tossa da mar is een aanrader mooie oude vesting.Dus wij hebben genoten dit zal zeker niet ons laatste bezoek zijn geweest.

Gereisd anders in mei 2008

2007

Leuke camping, maar plekken aan t begin zijn veel te klein! Of je moet op straat willen zitten. Hoger gelegen plekken zijn beter. Alleen bestaat er een kans dat je op de hoogste plekken bekogeld wordt door een joch op een scootertje, die elke avond langskomt. Dit kan je je voorruit van je caravan kosten zoals onze Engelse buurtjes.'t Sanitair wordt goed schoongehouden. Heen en terug naar t strand is goed voor lijf en leden, een biertje extra pakken is dus mogelijk. Leuk strandje, krachtige golven.

Gereisd anders in augustus 2007

Wij stonden dicht bij zee

Jolanda
25-7-2007

Wij stonden dicht bij zee. De wandeling naar het zwembad viel niet tegen. Als je niet wilde lopen kon je altijd het treintje pakken. Het eten was niet zo geweldig. Jammer dat de disco niet wat vaker op de camping is, vooral als je kinderen bij hebt die(14) nog niet naar de disco in het dorpje mogen. Al met al hebben we wel een fijne vakantie gehad.

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn in juni 3 weken geweest

Dav
8-7-2007

Wij zijn in juni 3 weken geweest. Buiten het hoogseizoen is er weinig animatie en rijd het treintje naar het strand enkel van 12-17. Eind juni merk je dat het hoogseizoen begint te komen en rijd het treintje naar het strand al om 10-19 hr en is er elke dag kidsdisco en anim.voor ze! Wij zijn met 2 kleine kids geweest (1 &3 jr)en vonden de klim met 2 buggy's echt heel erg hard werken. Maar we hadden dan ook een topplek!

Mooi ruim, perfect uitzicht en hele grote tenten met alles erin. De camping is ook goed met het ov te bereiken, want op 200 mtr zitten er rechts en links vd camping haltes. Dus mensen die vliegen en geen auto willen huren kunnen met de bus ook goed naar andere steden of dorpen. Het centrum is 20 min lopen. De camping is echt een aanrader voor als je niet direct aan de strip wilt zitten. Maar wees er wel van bewust dat iedere tocht naar je tent klimmen is!

Gereisd anders in juli 2007

we zaten op een topplaats die uitkijk gaf over de zee, vanaf bovenaf. echt te mooi. dicht bij het strand, iets minder dicht bij het zwembad maar daar reed gelukkig een treintje naar toe dus geen probleem. er is een nachtbus di naar het uitgaan gaat. en een heerlijk prive strand. HELEMAAL te gek was het. ik was jong maar ik ga zeker snel weer.

Gereisd anders in juni 2007

Geweldige camping, ik had er als kind fantastische vakanties en nu ben ik er zelf met mijn (pubers) kinderen geweest. Het is nog steeds top!!

Prachtig strand, het is wel klimmen (terrascamping) maar dat hebben wij er wel voor over.

Gereisd anders in juni 2007

Geweldige camping! Ik ben er nu 3x geweest

Femke Wouters
4-5-2007

Geweldige camping! Ik ben er nu 3x geweest. Wij gaan wel altijd buiten het hoogseizoen, dan is het wel rustiger.

Goed sanitair, mooi privéstrand en mooie plaatsen. Ik kwam er 30 jaar geleden met mijn ouders al.

Dit jaar is Cala gogo wéér aan de beurt!

Gereisd anders in mei 2007

Jammer dat het een camping is met terrasvorming. Je moet zo veel klimmen. Er is wel een treintje, maar die rijdt niet overal.

Leuke camping voor de wat oudere kinderen, voor kleinere te druk en te lawaaierig.

Mooie baai! Zwembad is wat saai, maar heeft mooie uitkijk. Weinig ligruimte om het zwembad.

Gereisd anders in maart 2007

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.