Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°8°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

121 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

grote teleurstelling!

Marjolyn,
17-1-2019

Wij hadden de nieuwe Suites geboekt dit jaar, vol verwachting gingen wij erheen. En met een dikke 4000 euro verwacht je heel wat. Bij aankomst was het een grote teleurstelling; geen houten veranda of fatsoenlijk terras, gras stond 20 cm hoog en hele perceel liep scheef af. Er was een oude tuinset geplaatst met een parasol wat de enige schaduwplek was bij de mobilhome, maar daar kon je niet met 4 personen zitten. Voor de 3 deuren waren getimmerde trappertjes geplaatst om erin te kunnen, zeer gevaarlijk met kleine kinderen. Mobil home prima maar idd de koelkastdeur gaat de verkeerde kant op, en geen vaatwasser aanwezig! Het standje is leuk maar heel erg druk, als je niet vroeg bent lig je achteraan als je nog geluk hebt. Beachbar is ook drama, als je al geholpen wordt brengen ze het verkeerde. Voor ons echt een nooit meer ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige camping. Wel druk in h'seizoen.

Edwin,
13-1-2019

Positieve ervaringen: Levendige camping, dus je moet van bruisend houden. Nette acc van touroperator. Wel erg klein. Gezien met 3 kinderen een 2 kamer acc. is te klein. Alle zaken die je in een stacaravan mag 'verwachten' zijn aanwezig. Geen eigen parkeerplaats. Airco is het ook aanwezig. Prima supermarktje en voor de echte Hollander ook hagelslag en Unox knakworsten. Animatie in de avond erg leuk voor de kids, ook hier erg druk in het hoogseizoen. Camping is schoon en sfeervol, personeel is netjes en vriendelijk. Bakker is ook goed, lekkere broodjes. Mooie zwembaden schoon, maar zoals bijna overal, echt veel te druk en handdoek leggers, echt dramatisch! --> Belangrijk, het is een terrassencamping, dus stevige kuiten zijn een must! Mooi en sfeervol dat zeker. Bakker bij het zwembad 30/40 man in een rij, TIP: Ga naar boven naar het tweede zwembad. 9/10 keer Geen rij. Lopen naar Pl d'aro niet veilig ivm de weg. Pak de auto. 5 min.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping aan een prachtige kustlijn. De eerst 5 dagen was de camping overvol, geen plek bij het zwembad, op het strand lag je handdoek aan handdoek. Overal auto's langs de kant op de camping het was een beetje te druk. Als je daar niet van houd zou ik niet in het hoogseizoen gaan. Bij ons liep de camping leeg na 5 dagen en dat was heerlijk. Eindelijk plek. Goed gegeten bij strand tent, ontzettende aardige mensen. Treintje brengt je van onderen tot halverwege bij het zwembad. klimmen was te doen als je conditie goed is en er van houd actief te zijn. Anders moet je hier ook niet zijn. Heerlijk zwembad, barretje en in de supermarkt van alles te krijgen. Heerlijke broodjes maar 2 x lange rij gehad. Toiletgebouwen zijn verouderd op een paar na. Loopafstand dorpje. We komen zeker nog eens weer!

Albert Barrachina - Manager Cala Gogo, Director, 19-9-2018

Simone

We zijn blij te weten dat je de camping leuk vond.

Tot de volgende keer

Heerlijke vakantie gehad!

Kaartje,
17-8-2018

In juli 2 weken op deze camping gestaan in een nette mobile home. Keurig ontvangen door de touroperator. Wij vonden het een gezellige en fijne camping. Vriendelijk personeel bij het kleine zwembad, ook heerlijke sushi gegeten daar. Bij het strand hebben we niet gegeten. Verder leuke disco bij de beach bar.

Het is idd een terrassencamping en daar hoort klimmen bij. Goed voor de kuiten!

Alweer geboekt voor volgend jaar!

Nooit meer

Patricia,
14-8-2018

We hebben een fijne vakantie gehad, maar niet op de camping.

Zwembaden zijn veelste klein voor het aantal mensen dat op de camping zit.

Mensen die een handdoek leggen en vervolgens niet te zien zijn.

Vieze groene aanslag bij het zwembad.

Veelste kleine supermarkt.

Bakker staat een rij van 30 man.

Tip als je nog moet gaan; bestel de avond ervoor brood! Hoef je njet in de rij te staan.

Strand is al helemaal verschrikkelijk! Je ligt echt hutje op mutje.

Dringen voor het treintje met 1 wagon.

Restaurant op het strand ook niet veel soeps.

Animatie voor de kinderen ook niks aan.

Kinderdisco om 18u en om deze tijd denk ik ook maar een handje vol kinderen aanwezig.

Gegeten bij het zwembad en kreeg bevroren kip..bord in de magnetron en kreeg het zo terug.

Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hier al 20 jaar komen..er zijn zoveel mooiere campings.

Wij komen hier echt nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De eerste en laatste keer :(

Leon,
9-8-2018

Wij zaten met 2 jonge kinderen in de nieuwe Mobil Home SUITES . Aangezien wij van comfort houden, dachten we dat wij de juiste Mobil Home hadden geboekt. Bij aankomst waren we echt teleurgesteld.

De mobil home staat ongeveer 50cm boven de grond, door het ontbreken van een veranda ( waarschijnlijk vergeten) had men krakkemikkige trapjes geplaatst. Men had een waardeloze tuinset neergezet zonder kussens en een te kleine parasol. In de mobil Home piepte en kraakte het, de deuren opende niet goed en de ijskast deur ging de verkeerde kant open.

Voor zoveel geld mag je als klant verwachten dat het af is en netjes.

Het strand is druk, maar wel leuk

De zee is helder en je kan er goed snorkelen

De Beachbar vonden wij niet goed

De wifi is echt dramatisch

De omgeving van de camping is top

Het gezellige camping gevoel mis je hier

Wij gaan niet meer naar deze camping wat een teleurstelling, er zijn zoveel betere in campings in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We hebben een leuke vakantie gehad

Rein,
4-8-2018

Een mooie grote camping met leuke zwembaden, animatie en strand.

Wat wij echt een minpunt vinden is dat het sanitair erg verouderd is (op 1 sanitair gebouw na, die was voor ons te ver weg) en dat het niet schoon is.

Hele fijne vakantie gehad

Chantal,
4-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We hadden een plek vlakbij t strand, aan de andere kant van de weg dus. Het strandje was heerlijk. Mooie baai. Advies is wel er vroeg te gaan liggen want tegen de middag loopt t vol en is t handdoek aan handdoek (niet overdreven). Het zwembad zijn we alleen in t begin van de vakantie een paar keer geweest. De kinderen vonden t niet zo leuk want ze mochten helemaal niks. Voor alles werd gefloten. Ook was de wandeling ernaartoe voor ons een flinke klim. Maar gelukkig vonden de kinderen t strand ook leuker.

Mooie uitzichten op de camping, lekker brood. Wel een erg drukke bakker.

Animatie stelde niet veel voor.

Heb t idee dat deze camping uit twee gedeeltes bestaat; zwembad deel dat boven ligt met daar wat animatie en strand deel met ook eigen disco avonden.

Wel veel lawaai te horen in de avond vanaf t strand. Er zitten heel veel Nederlandsers op de camping.

Sanitair was goed schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede vakantie, prijs kwaliteit verhouding slecht

Rachel Van der Klooster,
2-8-2018

Dat de prijs kwaliteit verhouding niet klopt. Vista bungalow: airco deed het bij aankomst niet. Deur slaapkamer kapot. Buitendeur en terras deur sluit niet goed. Bbq was vies. Voor de hoofdprijs gering handdoeken pakket. Kleine ruimte, keukenlade en vaatwasser sluiten niet goed. Slecht begaanbaar pad naar bungalow. Geen bereik met je mobiel. Grote gevaarlijke schroeven uit de grond (gevaarlijk voor spelende kinderen). Klantvriendelijkheid en service is aanzienlijk minder dan collega campings in de omgeving. De bungalows zijn met de franse slag afgewerkt. Positief: nieuwe zwembad is fijn! En het grote terras op de bungalow ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gerda,
29-7-2018

Een mooi, goed onderhouden camping en lekker dichtbij een leuk strand. Voorzien van allerlei voorzieningen (wc, duikschooltje, drinken en eten). Je kan ook van baai maar baai lopen met mooie uitzichten. Het zwembad is ook mooi, voor alle leeftijden.

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.