Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°11°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

195 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

prima vakantie gehad !

angeline,
15-3-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze prachtige safaritent gebracht,

de tent was hooggelegen op de steile camping, maar was daardoor heerlijk vertoeven op het terras met loungeset en bbq. Prima bedden, heerlijke douche, vaatwasser met alvast wat tabletten, 2 koffieautomaten, noem het maar op en alles is er. En de gastvrouw/ heer op de camping waren fantastisch !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top camping voor tieners!

Marjon van den Brink,
21-10-2018

Mooie camping, wel erg steil. Ik heb mensen zien fietsen, nou, diepe buiging hoor, namelijk echt niet te doen. Gelukkig rijdt het treintje af en aan van het zwembad naar het strandje en weer terug. Heerlijk strand, niet van dat wegwaaizand, maar fijne kiezels. Waterschoentjes niet nodig gehad. Leuke rotsen bij het strand om op te klauteren. Het zwembad is heerlijk, maar je zit hutje aan mutje op je ligbedje. Helaas handdoekenleggers, toen daarover werd geklaagd werd de badmeester streng en gooide ook echt de handdoeken over de reling als hij in de gaten had dat men er niet was.

Supermarkt is prima, veel Hollands eten, en ook de Lidl is in de buurt. Rond het zwembadgedeelte haal je ook je broodjes, wat een diversiteit en wat lekker!!! Het restaurant is goed te doen, niet geweldig, maar prima prijs/kwaliteit.

Veel oudere jeugd, mijn kids, zoon en dochter van 14 jaar hebben het geweldig gehad.

Helemaal prima!

Nina Pankras-Neijens,
2-9-2018

Wij zaten in de accomodatie Toscanini lounge van All Fresco, was prima. De camping is heel gezellig opgezet, terras-camping, maar wel erg steil. Het zwembad was ook prima, leuke animatie met de aqua-splash. Ik vond de animatie erg enthousiast. Het strandje was heel gezellig, baaitje, maar best klein. Ik vraag mij af hoe dit in het hoogseizoen is qua ruimte voor al de campinggasten... Er rijdt een 'treintje' van en naar het strand, dat is geen overbodige luxe voor sommige mensen. Je moet best conditie hebben om dit lopend te doen, niet afstand maar steile helling. Het bakkertje had een zeer ruim assortiment. Elke avond was er wel wat te beleven qua entertainment. Platja D'Aro was op loopafstand en is een erg gezellig stadje. Ik moet wel aangeven dat wij in de laatste weken van de vakantie waren en het niet meer zo druk was, ik weet niet hoe het zou zijn als het topdrukte is. Wij, kinderen (13 t/m 20), hebben een topvakantie gehad!

Albert Barrachina - Manager Cala Gogo, Director, 19-9-2018

Nina,

Thanks for your comments. It is true that when it is not super high season there is more space on the beach and pools and there are fewer people. But it is also interesting to enjoy all the services at the height of the high season.

We are happy to know that you are satisfied with Cala Gogo and we hope to see you again on the next occasion.

Thank you

Tegenvaller!

Familie Jansen,
30-8-2018

Wat een tegenvaller!!!! Voor 118 euro per nacht omdat je op een xl plek staat.... Het geluidoverlast van de naastgelegen camping International was extreem dit jaar. Elke avond keiharde muziek en entertainment. De eigen entertainment van Cala gogo ging er dwars doorheen, hierdoor zat je iedere avond in een enorme herrie. Het eten viel dit jaar ook tegen. De keuken op het strand was slecht. Koude, gortdroge kip en slappe patat en bij het zwembad restaurant werd er structureel koude patat geserveerd. Kortom, het was dit jaar echt slechter dan vorig jaar.

Albert Barrachina - Manager Cala Gogo, Director, 19-9-2018

Familie Jansen

We regret reading this comment and wish to apologize for it.

The music and entertainment of Cala Gogo and the neighboring campsite always ends before 00h. It is true that from some plots that is heard more than from other plots. As I understand that you already know the campsite because you have been there for years, you can reserve the plot that you like with our MySpace service.

I regret that you have not been satisfied with the food at the beach restaurant bar. It is strange because the feedback that comes to us is very positive but it is very possible that something has happened with your command. We sorry. We do not know if you could also have lunch or dinner at one of the other two restaurants of the campsite. Hope it was good there.

Thank you for appreciating "Ligging", "Kinderfriendelijk" and "Zwembad". We also see a bad rating in the toilet. We take this opportunity to inform you that in 2019 we will have completely new sanitary block #2. Hopefully you can enjoy it next summer.

Excuses again and we hope to see you in 2019.

regards

zeker voor herhaling vatbaar

GG,
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Alleen maar te maken gehad met vriendelijk en gemotiveerd personeel, ook die wat er van s ochtends vroeg tot s avonds laat liepen! Een schone camping en mooi aangelegd met schitterende uitzichten. Ja, het is stijl maar dat wordt door iedereen duidelijk aangegeven. Prijs/kwaliteit van eten en cockttails vonden wij op de camping beneden pijl. Maar met zulke mooie dorpjes en stadjes in de buurt hoeft dat geen probleem te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke camping maar voor ons niet weer.

Chantal Berger,
15-8-2018

Positief:

Mooi aangelegde camping dichtbij het strand! Mooi uitzicht op zee.

Treintje tussen het strand en het eerste zwembad. STIJL!

Visrestaurant bij het bovenste zwembad erg lekker en goede service!

Negatief:

Bij de strand bar(waren savonds alle jongeren samen komen) wordt alcohol geschonken aan minderjarigen, onze 14jarigen hebben dit getest omdat wij het niet geloofde... Alle -18 jarige dragen een blauw bandje dus gedoe met legitimatie is niet eens nodig. Maar hier wordt niet eens naar gekeken! In de supermarkt op de camping hetzelfde verhaal! Dit kan echt niet!!

Sommige personeelsleden waren erg onvriendelijk.

2x gaan eten bij het restaurant aan het strand. Eten werd niet tegelijk opgediend, waardoor sommige van ons al klaar met eten waren en anderen nog niet eens iets hadden gekregen. Lees 20 min later pas....

Sanitair bij de staanplaatsen onderaan was erg slecht. Vies, zeer krap en zeer warm door gebrek aan ramen.

nooit meer

Daan,
14-8-2018

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan. In een kant en klare tent. Gelukkig lag deze aan de rand van de camping! Want de rest staat zo vol. Voor ons verschrikkelijk. Auto's staan allemaal op straat. En je zit bijna bij je buren aan tafel. Wij hadden gelukkig wel ruimte. Bij ons was toilet gebouw 2. Met 5 douchen. Dus alle avonden in de rij staan voordat je aan de beurt was. Gebouw is ook heel oud. Maar wel schoon. Wij vonden veel te veel mensen op een te kleine plek. Zwembad is net een mierenhoop en het strand net zo. Zoeken naar een plekje. En dan bij je buurman op de handdoek liggen. Dus veel andere stranden opgezocht. Voor ons gevoel te veel mensen op een te kleine plek. Voor ons was dit 1 keer en nooit weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vorig jaar op deze camping verbleven in de luxe huisjes bij de beachbar. Top verblijf. Dit jaar gekozen voor de nieuwe Suites en vol verwachting gingen wij erheen. 4100 euro voor 2 weken en dan kom je aan en heb je geen houten veranda of fatsoenlijk terras. Gras stond 20 cm hoog en hele perceel liep scheef af. Er was een tuinset geplaatst met een parasol wat de enige schaduwplek was bij de mobilhome. Wij hebben toen zelf maar ter plekke een partytent gekocht om toch lekker te kunnen zitten. Voor de 3 deuren waren getimmerde trappertjes geplaatst om erin te kunnen. Mobil home prima maar idd de koelkastdeur gaat de verkeerde kant op. Ee is geen vaatwasser aanwezig en geen uitzicht op zee, ook al lijkt dit wel zo op de plattegrond. Gesprek met de manager hierover gehad en hij gaf aan dat op de website staat dat er geen veranda is etc. Wij en medegasten hebben toch sterk het vermoeden dat ze de Suites niet op tijd af hebben gekregen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

2x geweest maar vergane glorie tis het net niet !

Uiltjes & Pompoenen,
10-8-2018

Voor 2e x geweest met tent wederom in zone 300 ... maar dit was onze laatste keer.

Terrascamping met een prachtig uitzicht in een mooie omgeving !

Toiletgebouwen verouderd met uitzondering van 1 gebouw en niet goed schoon ( alleen vloer schrobben met veel bleek is niet schoon maken ) schimmel nog steeds onder de plankjes ... kapotte wc brillen laag eraf en daar gaan de nodige bacteriën inzitten en het niet goed bijvullen van het toiletpapier.

Strand geweldig maar te druk en ook daar doen ze aan handdoekje leggen ... net zoals bij het zwembad stelletje zielige figuren.

Bij het winkeltje en de bakker ruim assortiment voor een prima prijs !

Tijdens het kijken van de F1 boven bij het restaurant het nodige besteld maar telkens ging het mis en brachten ze niet wat we hadden besteld.

Veel mensen die hier al jaren komen maar er zitten er een stel tussen ... verschrikkelijk !

De omgeving maakte veel goed en het lekkere eten bij Llevant !

Nooit meer

Klaas,
3-8-2018

Vreselijk veel schreeuwende jeugd wat tot smorgen vroeg 4/5 uur thuis komt van strand of uit stad dan de bewaker ff van twee kwartjes geeft omdat die vraagt of ze wat rustig willen doen vreselijk slechte WiFi voor een camping die echt niet goedkoop is zeg maar te duur je zou toch minstens verwachten dat die goed moet zijn een overvol strand vier wasmachines op rij waarvan in de drie weken dat wij er waren steeds twee stuk waren of buiten gebruik nee niet weer

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.