Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°6°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

91 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Uniek maar niet voor iedereen

Andrea,
13-3-2019

Mooi gelegen en grote terrassencamping met veel steile hellingen en strandje. Al vaker hier verbleven via touroperator. Dankzij deze operator en de ligging van hun accomodaties hele fijne vakanties gehad. Wel altijd in het voor- en naseizoen want hoogseizoen barst deze camping, denken wij, uit zijn voegen. In september is het zelfs nog moeilijk soms een ligbed te vinden en het strand erg druk. De tenten en stacaravans van touroperator liggen op mooie plaatsen, van andere operators zou ik niet willen huren en van camping zelf ook niet. Restaurants erg wisselend van kwaliteit en lang wachten op bediening. Strand is een lange afdaling en terug een grote klim. Treintje rijdt tot midden van de camping. Daarna is het nog heel steil lopen naar de plaatsen bovenin. Wel veel mooie uitzichten op zee daar. Op loopafstand 2,5 km van het zeer toeristische Platja D'Aro maar groot deel ervan langs een drukke gevaarlijke weg.

Op naar de 10de keer

H van Piggelen,
12-3-2019

Cala Gogo is een mooie camping,wij verbleven daar in accomodatie van touroperator (voor de 7e keer) een organisatie die alles goed voor elkaar heeft en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Martin,
11-3-2019

Heerlijke vakantie in luxe tent gehad.

Geweldig

Sabine,
11-3-2019

Leuke, coole camping. Mooie strandbar en propere accomodatie

Gereisd met partner in juli 2018

Het was redelijk!

Emmie Bredemeyer,
16-9-2018

Was een goede kamping! Wij hebben een huisje geboek voor 6 personen met ze tweeën plus hond.

Als je iets nodig had duurden het wel even voor dat ze kwamen. Touroperator was matig. Gloeilampen hebben wij gevraagd maar die moeten nog komen wij zijn inmiddels thuis! Wel betje minder!

Was een heerlijke strand en zwembad was ook goed. Restaurant was het eten matig.

Gereisd met partner in september 2018

Voor de zesde keer geweest.

johan,
25-8-2018

Camping met belangrijk hoogteverschil. klimmen. Treintje in het voorseizoen zeer slecht. alleen in het weekend en dan pas volledig in het hoogseizoen. Onderhoud en sanitair sinds de overname belangrijk afgenomen. plekken en trappen niet schoon.

in het hoogseizoen amper een plekje op het strand en in het zwembad. Sinds de overname door de SENIA groep, alleen maar op winst , niet leuk meer.

Wij zijn ouderen en kunnen de prijzen in het hoogseizoen niet betalen. Gaan daarom in het voorseizoen met gebruik van acsi. Echter, de service (treintje) en meerdere ongemakkelijkheden zijn zeer storend. Niet leuk meer.

ik kan nog lang doorgaan, zie ook de andere revieuws.

Gereisd met partner in mei 2018

Gezelligheid , Rust en ontspanning!

Patricia,
24-6-2018

Heerlijke camping aan zee met alle mogelijkheden om fijn vakantie te vieren in de omgeving. Prachtige wandelingen aan de kust maken, dagje strand, lekker eten of een dagje strand of zwembad. Wil je graag winkelen kan dat in de vele dorpen en steden in de omgeving. Maar cultuur kun je vinden in musea , buitenlucht, zoals kunst dans en muziek!

Gereisd met partner in juni 2018
Albert Barrachina- Manager Cala Gogo, Director, 27-6-2018

Gracias. Thank you for your comments. We hope you come back soon to enjoy it again.

Greetings

Super, gaan nu voor de zesde keer.

Johan,
15-4-2018

Super camping. Schoon en goed onderhouden. Wel klimmen, afhankelijk van de plek.

Mooi strand, niet erg groot. Bar en sanitair aan her strand perfekt.

Treintje gaat niet altijd in het voorseizoen. Jammer, ook voor de ouderen.

Gereisd met partner in mei 2017

Voor herhaling vatbaar. Is wel een camping met beh

Johan,
15-4-2018

Super schone en mooie terras camping aan zee

Gereisd met partner in mei 2017

Een echte terrassencamping

Opmodok,
24-6-2017

Nadat we vorig jaar op camping Valldaro geweest waren en Playa d'Aro ons wel aanstond gingen we deze camping maar eens proberen.

Het nadeel van Valldaro was dat we ergens tussengepropt werden, terwijl er hele velden leeg stonden. Hier mag je gelukkig zelf je plaats uitzoeken.

Opmerkelijk was de constructie met rietmatten boven de plekken als bescherming tegen de zon. De plaatsen waren voor ons groot genoeg en op redelijke afstand van elkaar.

Het sanitairgebouw was voldoende, behalve voor wat betreft de afwas.

Er waren slecht 4 afwasplekken met warm water en een heleboel met alleen koud water, maar daar zat helemaal niemand op te wachten.

De zwembaden zagen er prima uit, maar naar het strand was een heel gesjouw. Op zich was het strand(je) vlakbij (alleen even onder de weg door), maar het was erg steil. Hier was dan wel iets op gevonden door een tractor met kar erachter heen en weer te laten rijden. Het terras bij het strand waar ook snacks verkrijgbaar zijn zag er prima uit.

Vanaf deze camping was het overigens lastig om 's avonds even naar Playa d'Aro te lopen. Volgend jaar of in het najaar zullen we Riembau maar eens proberen.

Gereisd met partner in juni 2017
Albert Barrachina, Director, 26-6-2017

Hello Opmodok,

Thanks for your comments. We are glad to know that you liked Cala Gogo and hope to see you again at our campsite.

Tot ziens

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.