Camping Cala Gogo

Camping Cala Gogo
7,7

30 tips over Camping Cala Gogo

Stijn Van Herck, 30-6-2017
San Juan (start van de zomer) in Platja d'Ara was ongelooflijk gezellig! Evenals PP's park (kermis) voor de kinderen.
Wilco, 4-9-2015
Bezoek Girona, prachtige stad.
Annemarie, 10-5-2015
platje del Castell: mooi zandstrand, vanaf hier kun je over een wandelpaadje in 10 minuten naar S' alguer lopen. er zijn overigens veel mooie wandelpaden in omgeving. botanische tuin van cap roig was erg mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

liedje_mailz, 11-9-2014
Als je naar Platja D'aro gaat, ga dan eens eten bij De Fabula. Heeft een Nederlandse eigenaar en het eten is daar echt heel erg lekker.
M schokking, 18-8-2014
Tip voor de campings: Stoppen met de muziek 's avonds of dit in goed afgesloten ruimten laten afspelen.
marsenjo, 17-8-2014
Palamos is een leuke plaats met boulevard en haven. Zeker de moeite waard van een bezoek.

josamana, 17-8-2014
Wat meer afwisseling in het animatieprogramma.
Roy_Nicole, 9-8-2014
Zeker de moeite waard om te gaan bekijken is natuurlijk Platja d'aro. De weg van St Feliu naar Tossa de Mar/Kip eten in PALS. Strandjes in de buurt Sa Riera/Aqua Blava. Dorpje Callela de Palafrugell/. Stad Girona.
Nadia, 8-8-2014

Ga eens eten bij restaurant Friends aan de boulevard. Erg lekker en zeker niet duur.

Ook Llevant is een bezoekje waard. Een van de lekkerste pizza's ooit!

Ruben, 2-8-2014

Platja d'aro is echt leuk! Zeker een avondje rondhangen en een hapje doen bij

Llevant .

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet: