Camping Cala Gogo ****

Review geschreven door Marjolyn

grote teleurstelling!

Marjolyn,
17-1-2019

Wij hadden de nieuwe Suites geboekt dit jaar, vol verwachting gingen wij erheen. En met een dikke 4000 euro verwacht je heel wat. Bij aankomst was het een grote teleurstelling; geen houten veranda of fatsoenlijk terras, gras stond 20 cm hoog en hele perceel liep scheef af. Er was een oude tuinset geplaatst met een parasol wat de enige schaduwplek was bij de mobilhome, maar daar kon je niet met 4 personen zitten. Voor de 3 deuren waren getimmerde trappertjes geplaatst om erin te kunnen, zeer gevaarlijk met kleine kinderen. Mobil home prima maar idd de koelkastdeur gaat de verkeerde kant op, en geen vaatwasser aanwezig! Het standje is leuk maar heel erg druk, als je niet vroeg bent lig je achteraan als je nog geluk hebt. Beachbar is ook drama, als je al geholpen wordt brengen ze het verkeerde. Voor ons echt een nooit meer ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Volgende reviewVolgende