Camping Cala Gogo ****

Review geschreven door Nina Pankras-Neijens

Helemaal prima!

Nina Pankras-Neijens,
2-9-2018

Wij zaten in de accomodatie Toscanini lounge van All Fresco, was prima. De camping is heel gezellig opgezet, terras-camping, maar wel erg steil. Het zwembad was ook prima, leuke animatie met de aqua-splash. Ik vond de animatie erg enthousiast. Het strandje was heel gezellig, baaitje, maar best klein. Ik vraag mij af hoe dit in het hoogseizoen is qua ruimte voor al de campinggasten... Er rijdt een 'treintje' van en naar het strand, dat is geen overbodige luxe voor sommige mensen. Je moet best conditie hebben om dit lopend te doen, niet afstand maar steile helling. Het bakkertje had een zeer ruim assortiment. Elke avond was er wel wat te beleven qua entertainment. Platja D'Aro was op loopafstand en is een erg gezellig stadje. Ik moet wel aangeven dat wij in de laatste weken van de vakantie waren en het niet meer zo druk was, ik weet niet hoe het zou zijn als het topdrukte is. Wij, kinderen (13 t/m 20), hebben een topvakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018