Camping Cala Gogo ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door johan

Voor de zesde keer geweest.

johan,
25-8-2018

Camping met belangrijk hoogteverschil. klimmen. Treintje in het voorseizoen zeer slecht. alleen in het weekend en dan pas volledig in het hoogseizoen. Onderhoud en sanitair sinds de overname belangrijk afgenomen. plekken en trappen niet schoon.

in het hoogseizoen amper een plekje op het strand en in het zwembad. Sinds de overname door de SENIA groep, alleen maar op winst , niet leuk meer.

Wij zijn ouderen en kunnen de prijzen in het hoogseizoen niet betalen. Gaan daarom in het voorseizoen met gebruik van acsi. Echter, de service (treintje) en meerdere ongemakkelijkheden zijn zeer storend. Niet leuk meer.

ik kan nog lang doorgaan, zie ook de andere revieuws.

Gereisd met partner in mei 2018