Camping Cala Gogo

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°12°
Camping Cala Gogo
7,9

535 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Super, gaan nu voor de zesde keer.

Johan, 15-4-2018

Super camping. Schoon en goed onderhouden. Wel klimmen, afhankelijk van de plek.

Mooi strand, niet erg groot. Bar en sanitair aan her strand perfekt.

Treintje gaat niet altijd in het voorseizoen. Jammer, ook voor de ouderen.

geweldig

Patry Bakels, 2-3-2018

mooie tent met gezellige inrichting en prima bedden en mooi uitzicht

Voor herhaling vatbaar!

José, 30-1-2018

Prima ligging, direct aan zee. Grote camping, maar door ligging tegen heuvel niet het gevoel van de massa. Prachtige baaien langs de kustlijn, en leuke grotere en minder grote plaatsen te bezichtigen op relatief beperkte afstand (met eigen auto).

To much

Natalie, 27-11-2017

Voordat ik deze camping boekte had ik de recensies gelezen dat het een camping was die tegen een berg aan lag en dat het stijl was.

Vandaar dat ik een kampeerplaats had geboekt tussen het strand en het zwembad, maar zelfs het kleine stukje naar de toilet was al vermoeiend en dat had niks met mijn conditie te maken.

Waar ik me echt aan gestoord heb was elke avond veel lawaai tot 24.00, de niet zo aardige mentaliteit van de mensen en de verstopte vieze toiletten waar vaak geen toiletpapier aanwezig was.

Mensen die naast ons stonden kwamen al jaren en hadden voorheen nooit klachten gehad, maar ergerde zich aan dezelfde punten als ik hierboven heb beschreven.

Ze vertelde dat de camping overgenomen was door een andere organisatie, misschien dat dit van invloed is.

Om toch positief te eindigen, het zwembad en het strand is mooi en voor de Hollanders, je kunt er kroketten en frikandellen kopen.

Heerlijke vakantie

Barry, 11-10-2017

Het deel van de camping waar wij zaten met de touroperator stacaravans zijn ruim opgezet, maar op sommige delen staan de (sta)caravans wel heel dicht op elkaar.

De ligging vonden wij fantastisch en het lopen naar het strand en zwembad op een terrassencamping is goed te doen. Weinig gebruikt gemaakt van de Gua Gua. Toiletten bij het restaurant en strand zijn wel verouderd, deze mogen wel een opknapbeurt krijgen. Personeel supermarkt heel vriendelijk, restaurant boven ook. Personeel bij de strandbar zijn beduidend minder vriendelijk.

Ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving is goed. Je hebt hier alles bij de hand. Dit is ook de reden om voor volgend jaar weer te boeken.

Super drukke camping, hoog tokkie gehalte

Peter, 6-10-2017

Goed:

- Bakker

- Strand

- Bar bij het strand

- Playa D'aro is een leuk plaatsje

Niet Goed:

- Restaurant was ronduit slecht. Vriendelijke bediening maar die hadden geen idee wat ze aan het doen waren.

- WiFi. Dramatisch internet en daar durven ze ook nog geld voor te vragen.

- We hadden rokers naast ons en onder ons (etage camping) en zaten de hele dag in code rook.

- Het voetbal veld hebben ze logischer wijs bovenaan de camping geplaatst. En bovenaan is ook echt pittig hoog met als effect dat de kinderen dit minimal gebruiken. Lekker handig.

- Gegeten bij een Nederlandse tent in Playa D'Aro die zou de beste Saté van het land moeten hebben. Geen aanrader.

- 's Avonds tijdens de zogenaamde entertainment uurtjes zijn er wel leuke dingen voor de kinderen. Op een avond was er ook een disco waar de vaders in de blote bast gaan rondlopen om hun tattoo's te laten zien. (vandaar het hoge tokkie gehalte)

heerlijk

Willeke, 28-9-2017

Wij hebben een heerlijke tijd op camping Cala Gogo gehad. De sfeer die er heerst is ontspannen. Het strandje is ook lekker knus en de zee is prachtig schoon.

Het enige minpunt vonden wij het toiletgebouw "beneden". Dat is echt hoog nodig aan vervanging toe. Sommige kranen werken niet, het is verouderd. Hier moeten ze echt iets aan doen (vandaar dat ik staat van het sanitair een 1 heb gegeven)

Toiletgebouw "boven" is keurig!

Heerlijke vakantie gehad. Goed weer.

Jörgen, 20-9-2017

Prima faciliteiten. Mooi zwembad. Prachtig zandstrandje met helder en warm zeewater. Het eten en de bediening in het restaurant van de camping was niet zo goed. Wel een prachtig uitzicht trouwens.
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 21-9-2017

Thanks Jörgen for your review.

We hope you come back soon.

Heerlijk genoten met ons gezin van zon zee zwembad

Hans Bottenberg, 20-9-2017

Animatie meiden waren super!!zwembad was geweldig mooi strand alles schoon
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 21-9-2017

Great Hans.

We love you like it. We hope to see you next summer.

Fantastische camping met zeer goede faciliteiten

Monique van Rooijen, 20-9-2017

Echt een aanrader. Mooie camping, ruime plekken. Goede faciliteiten. Zeer schoon sanitair
Albert Barrachina Manager Cala Gogo, Director, 20-9-2017

Bedankt Monique voor uw opmerkingen. Bedankt voor uw review. Het zal zeker andere kampeerders helpen om een beter idee van Cala Gogo te krijgen.

hartelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Gogo scoort een 7.93 uit 10 op basis van 614 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: