Camping Cala Gogo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Gezelligheid , Rust en ontspanning!

Patricia
24-6-2018

Heerlijke camping aan zee met alle mogelijkheden om fijn vakantie te vieren in de omgeving. Prachtige wandelingen aan de kust maken, dagje strand, lekker eten of een dagje strand of zwembad. Wil je graag winkelen kan dat in de vele dorpen en steden in de omgeving. Maar cultuur kun je vinden in musea , buitenlucht, zoals kunst dans en muziek!
Albert Barrachina- Manager Cala Gogo, Director, 27-6-2018

Gracias. Thank you for your comments. We hope you come back soon to enjoy it again.

Greetings

Topvakantie!

Sabine
4-6-2018

Ik had 2x een safari lodge tent gewonne via FB. Dus in de Mei vakantie zijn we met z’n 8en op pad gegaan richting Spanje. Wat een super leuke vakantie hebben we gehad.

Mooie camping en aardig personeel. Prachtige zwembaden en een fijne supermarkt.

Ook de omgeving is geweldig. Al met al een Top vakantie gehad

Albert Barrachina- Manager Cala Gogo, Director, 27-6-2018

Great. Dank u. Glad to know you did like it.

Tot de volgende keer.

Super, gaan nu voor de zesde keer.

Johan
15-4-2018

Super camping. Schoon en goed onderhouden. Wel klimmen, afhankelijk van de plek.

Mooi strand, niet erg groot. Bar en sanitair aan her strand perfekt.

Treintje gaat niet altijd in het voorseizoen. Jammer, ook voor de ouderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

Super schone en mooie terras camping aan zee

geweldig

Patry Bakels
2-3-2018

mooie tent met gezellige inrichting en prima bedden en mooi uitzicht

Voor herhaling vatbaar!

José
30-1-2018

Prima ligging, direct aan zee. Grote camping, maar door ligging tegen heuvel niet het gevoel van de massa. Prachtige baaien langs de kustlijn, en leuke grotere en minder grote plaatsen te bezichtigen op relatief beperkte afstand (met eigen auto).

To much

Natalie
27-11-2017

Voordat ik deze camping boekte had ik de recensies gelezen dat het een camping was die tegen een berg aan lag en dat het stijl was.

Vandaar dat ik een kampeerplaats had geboekt tussen het strand en het zwembad, maar zelfs het kleine stukje naar de toilet was al vermoeiend en dat had niks met mijn conditie te maken.

Waar ik me echt aan gestoord heb was elke avond veel lawaai tot 24.00, de niet zo aardige mentaliteit van de mensen en de verstopte vieze toiletten waar vaak geen toiletpapier aanwezig was.

Mensen die naast ons stonden kwamen al jaren en hadden voorheen nooit klachten gehad, maar ergerde zich aan dezelfde punten als ik hierboven heb beschreven.

Ze vertelde dat de camping overgenomen was door een andere organisatie, misschien dat dit van invloed is.

Om toch positief te eindigen, het zwembad en het strand is mooi en voor de Hollanders, je kunt er kroketten en frikandellen kopen.

Heerlijke vakantie

Barry
11-10-2017

Het deel van de camping waar wij zaten met de touroperator stacaravans zijn ruim opgezet, maar op sommige delen staan de (sta)caravans wel heel dicht op elkaar.

De ligging vonden wij fantastisch en het lopen naar het strand en zwembad op een terrassencamping is goed te doen. Weinig gebruikt gemaakt van de Gua Gua. Toiletten bij het restaurant en strand zijn wel verouderd, deze mogen wel een opknapbeurt krijgen. Personeel supermarkt heel vriendelijk, restaurant boven ook. Personeel bij de strandbar zijn beduidend minder vriendelijk.

Ligging t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving is goed. Je hebt hier alles bij de hand. Dit is ook de reden om voor volgend jaar weer te boeken.

Super drukke camping, hoog tokkie gehalte

Peter
6-10-2017

Goed:

- Bakker

- Strand

- Bar bij het strand

- Playa D'aro is een leuk plaatsje

Niet Goed:

- Restaurant was ronduit slecht. Vriendelijke bediening maar die hadden geen idee wat ze aan het doen waren.

- WiFi. Dramatisch internet en daar durven ze ook nog geld voor te vragen.

- We hadden rokers naast ons en onder ons (etage camping) en zaten de hele dag in code rook.

- Het voetbal veld hebben ze logischer wijs bovenaan de camping geplaatst. En bovenaan is ook echt pittig hoog met als effect dat de kinderen dit minimal gebruiken. Lekker handig.

- Gegeten bij een Nederlandse tent in Playa D'Aro die zou de beste Saté van het land moeten hebben. Geen aanrader.

- 's Avonds tijdens de zogenaamde entertainment uurtjes zijn er wel leuke dingen voor de kinderen. Op een avond was er ook een disco waar de vaders in de blote bast gaan rondlopen om hun tattoo's te laten zien. (vandaar het hoge tokkie gehalte)

heerlijk

Willeke
28-9-2017

Wij hebben een heerlijke tijd op camping Cala Gogo gehad. De sfeer die er heerst is ontspannen. Het strandje is ook lekker knus en de zee is prachtig schoon.

Het enige minpunt vonden wij het toiletgebouw "beneden". Dat is echt hoog nodig aan vervanging toe. Sommige kranen werken niet, het is verouderd. Hier moeten ze echt iets aan doen (vandaar dat ik staat van het sanitair een 1 heb gegeven)

Toiletgebouw "boven" is keurig!

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Gogo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cala Gogo scoort een 7.93 uit 10 op basis van 617 reviews.