Camping Cala Gogo

Met oudere kinderen

Het was redelijk!

Emmie Bredemeyer
16-9-2018

Was een goede kamping! Wij hebben een huisje geboek voor 6 personen met ze tweeën plus hond.

Als je iets nodig had duurden het wel even voor dat ze kwamen. Touroperator was matig. Gloeilampen hebben wij gevraagd maar die moeten nog komen wij zijn inmiddels thuis! Wel betje minder!

Was een heerlijke strand en zwembad was ook goed. Restaurant was het eten matig.

Heerlijke camping aan een prachtige kustlijn. De eerst 5 dagen was de camping overvol, geen plek bij het zwembad, op het strand lag je handdoek aan handdoek. Overal auto's langs de kant op de camping het was een beetje te druk. Als je daar niet van houd zou ik niet in het hoogseizoen gaan. Bij ons liep de camping leeg na 5 dagen en dat was heerlijk. Eindelijk plek. Goed gegeten bij strand tent, ontzettende aardige mensen. Treintje brengt je van onderen tot halverwege bij het zwembad. klimmen was te doen als je conditie goed is en er van houd actief te zijn. Anders moet je hier ook niet zijn. Heerlijk zwembad, barretje en in de supermarkt van alles te krijgen. Heerlijke broodjes maar 2 x lange rij gehad. Toiletgebouwen zijn verouderd op een paar na. Loopafstand dorpje. We komen zeker nog eens weer!

Helemaal prima!

Nina Pankras-Neijens
2-9-2018

Wij zaten in de accomodatie Toscanini lounge van All Fresco, was prima. De camping is heel gezellig opgezet, terras-camping, maar wel erg steil. Het zwembad was ook prima, leuke animatie met de aqua-splash. Ik vond de animatie erg enthousiast. Het strandje was heel gezellig, baaitje, maar best klein. Ik vraag mij af hoe dit in het hoogseizoen is qua ruimte voor al de campinggasten... Er rijdt een 'treintje' van en naar het strand, dat is geen overbodige luxe voor sommige mensen. Je moet best conditie hebben om dit lopend te doen, niet afstand maar steile helling. Het bakkertje had een zeer ruim assortiment. Elke avond was er wel wat te beleven qua entertainment. Platja D'Aro was op loopafstand en is een erg gezellig stadje. Ik moet wel aangeven dat wij in de laatste weken van de vakantie waren en het niet meer zo druk was, ik weet niet hoe het zou zijn als het topdrukte is. Wij, kinderen (13 t/m 20), hebben een topvakantie gehad!

Tegenvaller!

Familie Jansen
30-8-2018

Wat een tegenvaller!!!! Voor 118 euro per nacht omdat je op een xl plek staat.... Het geluidoverlast van de naastgelegen camping International was extreem dit jaar. Elke avond keiharde muziek en entertainment. De eigen entertainment van Cala gogo ging er dwars doorheen, hierdoor zat je iedere avond in een enorme herrie. Het eten viel dit jaar ook tegen. De keuken op het strand was slecht. Koude, gortdroge kip en slappe patat en bij het zwembad restaurant werd er structureel koude patat geserveerd. Kortom, het was dit jaar echt slechter dan vorig jaar.

zeker voor herhaling vatbaar

GG
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Alleen maar te maken gehad met vriendelijk en gemotiveerd personeel, ook die wat er van s ochtends vroeg tot s avonds laat liepen! Een schone camping en mooi aangelegd met schitterende uitzichten. Ja, het is stijl maar dat wordt door iedereen duidelijk aangegeven. Prijs/kwaliteit van eten en cockttails vonden wij op de camping beneden pijl. Maar met zulke mooie dorpjes en stadjes in de buurt hoeft dat geen probleem te zijn.

Voor de zesde keer geweest.

johan
25-8-2018

Camping met belangrijk hoogteverschil. klimmen. Treintje in het voorseizoen zeer slecht. alleen in het weekend en dan pas volledig in het hoogseizoen. Onderhoud en sanitair sinds de overname belangrijk afgenomen. plekken en trappen niet schoon.

in het hoogseizoen amper een plekje op het strand en in het zwembad. Sinds de overname door de SENIA groep, alleen maar op winst , niet leuk meer.

Wij zijn ouderen en kunnen de prijzen in het hoogseizoen niet betalen. Gaan daarom in het voorseizoen met gebruik van acsi. Echter, de service (treintje) en meerdere ongemakkelijkheden zijn zeer storend. Niet leuk meer.

ik kan nog lang doorgaan, zie ook de andere revieuws.

Heerlijke vakantie gehad!

Kaartje
17-8-2018

In juli 2 weken op deze camping gestaan in een nette mobile home. Keurig ontvangen door de touroperator. Wij vonden het een gezellige en fijne camping. Vriendelijk personeel bij het kleine zwembad, ook heerlijke sushi gegeten daar. Bij het strand hebben we niet gegeten. Verder leuke disco bij de beach bar.

Het is idd een terrassencamping en daar hoort klimmen bij. Goed voor de kuiten!

Alweer geboekt voor volgend jaar!

Leuke camping maar voor ons niet weer.

Chantal Berger
15-8-2018

Positief:

Mooi aangelegde camping dichtbij het strand! Mooi uitzicht op zee.

Treintje tussen het strand en het eerste zwembad. STIJL!

Visrestaurant bij het bovenste zwembad erg lekker en goede service!

Negatief:

Bij de strand bar(waren savonds alle jongeren samen komen) wordt alcohol geschonken aan minderjarigen, onze 14jarigen hebben dit getest omdat wij het niet geloofde... Alle -18 jarige dragen een blauw bandje dus gedoe met legitimatie is niet eens nodig. Maar hier wordt niet eens naar gekeken! In de supermarkt op de camping hetzelfde verhaal! Dit kan echt niet!!

Sommige personeelsleden waren erg onvriendelijk.

2x gaan eten bij het restaurant aan het strand. Eten werd niet tegelijk opgediend, waardoor sommige van ons al klaar met eten waren en anderen nog niet eens iets hadden gekregen. Lees 20 min later pas....

Sanitair bij de staanplaatsen onderaan was erg slecht. Vies, zeer krap en zeer warm door gebrek aan ramen.

Nooit meer

Patricia
14-8-2018

We hebben een fijne vakantie gehad, maar niet op de camping.

Zwembaden zijn veelste klein voor het aantal mensen dat op de camping zit.

Mensen die een handdoek leggen en vervolgens niet te zien zijn.

Vieze groene aanslag bij het zwembad.

Veelste kleine supermarkt.

Bakker staat een rij van 30 man.

Tip als je nog moet gaan; bestel de avond ervoor brood! Hoef je njet in de rij te staan.

Strand is al helemaal verschrikkelijk! Je ligt echt hutje op mutje.

Dringen voor het treintje met 1 wagon.

Restaurant op het strand ook niet veel soeps.

Animatie voor de kinderen ook niks aan.

Kinderdisco om 18u en om deze tijd denk ik ook maar een handje vol kinderen aanwezig.

Gegeten bij het zwembad en kreeg bevroren kip..bord in de magnetron en kreeg het zo terug.

Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hier al 20 jaar komen..er zijn zoveel mooiere campings.

Wij komen hier echt nooit meer terug.

nooit meer

Daan
14-8-2018

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan. In een kant en klare tent. Gelukkig lag deze aan de rand van de camping! Want de rest staat zo vol. Voor ons verschrikkelijk. Auto's staan allemaal op straat. En je zit bijna bij je buren aan tafel. Wij hadden gelukkig wel ruimte. Bij ons was toilet gebouw 2. Met 5 douchen. Dus alle avonden in de rij staan voordat je aan de beurt was. Gebouw is ook heel oud. Maar wel schoon. Wij vonden veel te veel mensen op een te kleine plek. Zwembad is net een mierenhoop en het strand net zo. Zoeken naar een plekje. En dan bij je buurman op de handdoek liggen. Dus veel andere stranden opgezocht. Voor ons gevoel te veel mensen op een te kleine plek. Voor ons was dit 1 keer en nooit weer.

Tentholidays.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.