Camping Cala Gogo

7.3Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

7.3Goed

• 6.5Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

Contact

674 reviews over Camping Cala Gogo

• 8Hamstra08-07-2020

Heerlijk!

We hadden de Croma gehuurd op deze camping. Prima stacaravan op een goede locatie tussen zwembad, restaurant en het strand in. Alles prima lopend te doen. WiFi is goed. Wel moet je per device betalen (€25 voor 2 weken). Half uur per dag gratis kan ook. Geen gebruik gemaakt van het sanitairgebouw van de camping. Bediening restaurant en de beachbar erg vriendelijk. Alles wordt regelmatig schoongemaakt. Erg druk was het niet natuurlijk. Daardoor voldoende ruimte bij het zwembad, het strand en het restaurant. Platja d’aro op loopafstand. Gezellig plaatsje met veel winkels en restaurants. Tot nu toe een prima vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Johan17-09-2019

Topper!

Voor de 7e keer op deze fraaie camping vertoeft, waarvan de laatste 4 jaar met eigen caravan. Dat zegt eigenlijk al genoeg. En eerlijk gezegd vind ik de reviews hier wel erg kritisch. Het klopt dat er nog de nodige verbeterpunten zijn. Ja, het is een terrassencamping met steile straatjes. Het sanitair en het schoonhouden daarvan kan beter. De Wifi is dramatisch. Animatie (als je dat zoekt) is er bijna niet. En men is niet goedkoop. Maar er zijn daarnaast zoveel pluspunten te noemen zoals de vele faciliteiten op de camping, de service, de mooie huuraccommodaties, het uitzicht, het prachtig strand, het erg schone zeewater, de ligging vlak naast Platja D'aro met vele uitgaansmogelijkheden en mooie baaitjes, de lekkere verse broodjes en de gemoedelijke sfeer.

Laten we eerlijk zijn, het is toch overal wel wat. Wat ons betreft is én blijft Cala Gogo een topper!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Jeroen Lesterhuis11-09-2019

Prima voor een keertje!

Prima camping met dito faciliteiten, maar inderdaad wel echt een steile terassencamping. je moet fit en gezon zijn om hier te voet van boven naar beneden naar het strand te wandelen. Maar gelukkig rijd er de hele dag een gratis "treintje" op en neer vanaf 2 opstap plekken op de camping. Winkeltje en zwembad zijn prima, al zijn alle bedjes snel bezet. de keuken op de camping is prima prijs/kwaliteit en met name de pizza's zijn niet slecht! Platja D'aro is toeristisch en druk, maar ook genoeg plaatsen in de omgeving waar dit niet zo is. Pals is bijvoorbeeld een leuke aanrader! We komen niet terug, ik vond de camping te stijl en net niet 'perfect' genoeg voor ons en wat wij willen tijdens vakantie. We verbleven in 'bungalow' tent van de camping zelf, deze was minimaal met bedden, een koelkast en een buitenzitje. We mistten vooral stromend water met een afvoerbak in de tent, en alleen een Grill om op te koken is ook net wat te weinig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Gerrit Zijlstra02-09-2019

Veel meer dan een 6.9 die hier het gemiddelde is.

Prima camping op een prachtige locatie. Voor de 2 x hier geweest en kom zeker nog eens terug. Alles keurig verzorgd ,en een prima bakker met veel keuze en normale prijzen. Mooi strandje om te snorkelen wel vol maar er is altijd plaats. Hadden een comfort xl plaats. Zwembaden wat klein en soms te weinig stoelen maar dat is overal het geval.

Albert Barrachina, Director, 04-09-2019

Hola. Heel erg bedankt voor je reactie, Gerrit.

Groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Dennis31-08-2019

Zijn mooiere campings aan de costa brava

Mooie terassencamping met veel hoogte verschillen .wij hadden een mooie schone tent op een mooie ruime plek geboekt bij touroperator. Mooi prive strand en andere baaitjes waar je zo naar toe kunt lopen dat was super. Het zwembad viel erg tegen veelste klein en zo veel chloor de kinderen hadden erg last van de ogen. Qua wat er te doen is op de camping viel ons ook tegen . Ze geven zich zelf aan als camping met glamping maar is echt niet glamping waardig . En zeer chagerijnige schoonmaaksters . voor ons geen cala cogo meer meer.

• 7Arie Smit29-08-2019

Camping met mooie XL plaatsen en een fijn strand.

Voor de 7e of 8e keer weer naar Cala Go Go, maar het wordt steeds massaler en steeds minder camping en ook steeds onpersoonlijker. Voorheen was er altijd een Nederlands/Vlaams sprekende recepctionist(e) . Dit jaar was die wegbezuinigd. Onze plek vinden we prachtig, maar dat is nog het enige wat ons naar deze camping zal doen terugkeren. Toiletgebouwen zijn matig schoon. Het internet, waar je goed voor kunt betalen is ronduit waardeloos. Als je de mensen bij de receptie daar over aanspreekt, halen ze de schouders op en zeggen dat 80%van de gasten tevreden is. De andere 20% is niet belangrijk kennelijk. Mag wel betalen, maar krijgt geen ontvangst er voor terug. Dit kan niet meer anno 2019. Bij het zwembad is al snel geen bed meer te vinden, omdat hele groepen de bedden al gereserveerd hebben met handdoeken. Tussendoor gaat men ook lunchen en de lege bedden zijn bezet. Zeer aanstoot gevend, met het zwembad ben je dan dus snel klaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Edgar Houtzager25-08-2019

Leuke, maar steile camping

Twee weken geweest. Prima camping maar inderdaad veel naar boven en beneden lopen. Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan de herrie van de buurcamping. Strand loopt snel af en was niet ideaal voor ons jongste kind. Als je 15 minuten in de auto gaat zitten ben je bij het prachtige strand van la Fosca. Eten bij het strand restaurant was redelijk tot goed. Bij de receptie wat stug personeel maar verder was iedereen vriendelijk.

• 6Eetgelegenheden

• 8Raymond Bakker22-08-2019

Fantastische vakantie

Wij hebben twee fantastische weken gehad op cala gogo. Een mooie terrassen camping. Af en toe een klim omhoog vonden wij geen probleem. We hadden een coco sweet tent gehuurd en die was perfect. Deze lag zeer centraal op de camping waardoor we dicht bij alle voorzieningen waren ( zwembad, supermarkt, restaurant ) . De bakkerij is top. Zeer uitgebreid met stokbrood, broodjes, donuts, lekkernijen voor bij de koffie, verse jus orange...ect.
    Het zwembad is prima. Onze kinderen hebben zich zeer vermaakt op de glijbanen. De badmeesters zijn soms wel wat aan de strenge kant. Prima hoor maar let dan ook op de associale, die in de ochtend een bedje reserveren om vervolgens pas eind van de middag te komen. Minpuntje! Het strand is wel druk maar prima vertoeven. Restaurants, bar en animatie ook goed. De omgeving is leuk met stadjes als Platja d' aro, Loret de mare en natuurlijk Barcelona. Volgend jaar voor ons weer cala gogo!

Albert Barrachina - Cala Gogo, Director, 24-08-2019

Bedankt voor je reactie

We willen graag weten dat je tevreden bent met je verblijf in Cala Gogo. Tot volgend jaar!

• 8Familie B21-08-2019

Erg leuk en we komen zeker nog eens!

Zijn net terug van vakantie en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is een terassen camping en wij hadden een plek onder aan op de camping, aan de andere kant van de weg. Dat betekende dus s'morgens een eind lopen voor brood en ja idd gingen we er met de auto naar toe. De caravan van touroperator was prima en Mario was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het enige nadeel was dat we ver van het toiletgebouw zaten. Het voordeel was dat het toilet gebouw erg rustig was omdat het merendeel rondom het gebouw sta caravans waren. Hebben geen lawaai overlast gehad. Vonden het strand heerlijk en het restaurantje op het strand was heerlijk om een drankje te doen. De kwaliteit van het eten vonden we zeer matig, maar in platja d'aro had je ruim keus om lekker te gaan eten. Onze dochter van 17 heeft het ook prima naar haar zin gehad, het uitgaansleven in platja d'aro was heel gezellig.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Wendy20-08-2019

Mooie camping, wel eenmalig

Net terug van deze camping. Leuke vakantie gehad. Camping is inderdaad erg steil, maar door het treintje kan je kiezen of je wil lopen of niet. Sanitair verouderd en er werd de hele dag gepoetst toch knap dat sommige mensen er dan toch een zooi van weten te maken. Dicht bij platja d aro maar wel super druk. Je hoort veel van de animatie van de naast gelegen camping (vooral veel Nederlandse muziek) maar om 12 uur is dit wel stil. Het grootste nadeel vond ik echt het verkeer over de camping.. doordat het echt een steile camping is hebben mensen geen zin om te lopen en pakken ze zelfs om brood te halen de auto! Je mag maar stapvoets rijden over de camping maar niemand houd zich eraan! Vooral met kleine kinderen echt gevaarlijk. Omdat het onverharde wegen zijn is ook alles stof.

Albert Barrachina, Director, 21-08-2019

Thanks for your comments. It is true that the campsite is on a gentle slope, but this allows a good view of the sea from many places. Many of our customers return to the campsite for this reason. There are some spectacular plots and some bungalows with a splendid view. Especially the Glamping Safari tents. In high season the campsite is very crowded and it is also true that there are some people who use the car to go for the bread, but fortunately they are very few. Most of the camping streets are asphalted. only 5-6 streets are not yet. We're glad to know that there has been a good holiday and we hope you will come back for the next year.

Hello

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa