Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°6°
Camping Cala Gogo
6,6

Omschrijving
Voor een strandvakantie zit je op Camping Cala Gogo (Spanje) goed. De camping heeft een eigen treintje dat van en naar het strand aan de Costa Brava rijdt. Daar is ook een leuk strandtentje met ‘s avonds disco. De waterliefhebbers kunnen zich hier uitleven met activiteiten als duiken, kanoën en surfen. Op minder dan een uur rijden van Girona.

571 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

prima vakantie gehad !

angeline,
15-3-2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze prachtige safaritent gebracht,

de tent was hooggelegen op de steile camping, maar was daardoor heerlijk vertoeven op het terras met loungeset en bbq. Prima bedden, heerlijke douche, vaatwasser met alvast wat tabletten, 2 koffieautomaten, noem het maar op en alles is er. En de gastvrouw/ heer op de camping waren fantastisch !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Uniek maar niet voor iedereen

Andrea,
13-3-2019

Mooi gelegen en grote terrassencamping met veel steile hellingen en strandje. Al vaker hier verbleven via touroperator. Dankzij deze operator en de ligging van hun accomodaties hele fijne vakanties gehad. Wel altijd in het voor- en naseizoen want hoogseizoen barst deze camping, denken wij, uit zijn voegen. In september is het zelfs nog moeilijk soms een ligbed te vinden en het strand erg druk. De tenten en stacaravans van touroperator liggen op mooie plaatsen, van andere operators zou ik niet willen huren en van camping zelf ook niet. Restaurants erg wisselend van kwaliteit en lang wachten op bediening. Strand is een lange afdaling en terug een grote klim. Treintje rijdt tot midden van de camping. Daarna is het nog heel steil lopen naar de plaatsen bovenin. Wel veel mooie uitzichten op zee daar. Op loopafstand 2,5 km van het zeer toeristische Platja D'Aro maar groot deel ervan langs een drukke gevaarlijke weg.

Op naar de 10de keer

H van Piggelen,
12-3-2019

Cala Gogo is een mooie camping,wij verbleven daar in accomodatie van touroperator (voor de 7e keer) een organisatie die alles goed voor elkaar heeft en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Martin,
11-3-2019

Heerlijke vakantie in luxe tent gehad.

Super vakantie!

Bregje Hoeben,
11-3-2019

Met 2 gezinnen met kinderen tussen 9 en 16 jaar oud in de tenten van touroperator! Super bevallen! Vriendelijke mensen. Eten in het restaurant is minder maar in platje d’aro is er voldoende keuze! Leuke omgeving! Wandelen langs de rotsen, winkelen en lekker eten!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig

Sabine,
11-3-2019

Leuke, coole camping. Mooie strandbar en propere accomodatie

Gereisd met partner in juli 2018

grote teleurstelling!

Marjolyn,
17-1-2019

Wij hadden de nieuwe Suites geboekt dit jaar, vol verwachting gingen wij erheen. En met een dikke 4000 euro verwacht je heel wat. Bij aankomst was het een grote teleurstelling; geen houten veranda of fatsoenlijk terras, gras stond 20 cm hoog en hele perceel liep scheef af. Er was een oude tuinset geplaatst met een parasol wat de enige schaduwplek was bij de mobilhome, maar daar kon je niet met 4 personen zitten. Voor de 3 deuren waren getimmerde trappertjes geplaatst om erin te kunnen, zeer gevaarlijk met kleine kinderen. Mobil home prima maar idd de koelkastdeur gaat de verkeerde kant op, en geen vaatwasser aanwezig! Het standje is leuk maar heel erg druk, als je niet vroeg bent lig je achteraan als je nog geluk hebt. Beachbar is ook drama, als je al geholpen wordt brengen ze het verkeerde. Voor ons echt een nooit meer ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gezellige camping. Wel druk in h'seizoen.

Edwin,
13-1-2019

Positieve ervaringen: Levendige camping, dus je moet van bruisend houden. Nette acc van touroperator. Wel erg klein. Gezien met 3 kinderen een 2 kamer acc. is te klein. Alle zaken die je in een stacaravan mag 'verwachten' zijn aanwezig. Geen eigen parkeerplaats. Airco is het ook aanwezig. Prima supermarktje en voor de echte Hollander ook hagelslag en Unox knakworsten. Animatie in de avond erg leuk voor de kids, ook hier erg druk in het hoogseizoen. Camping is schoon en sfeervol, personeel is netjes en vriendelijk. Bakker is ook goed, lekkere broodjes. Mooie zwembaden schoon, maar zoals bijna overal, echt veel te druk en handdoek leggers, echt dramatisch! --> Belangrijk, het is een terrassencamping, dus stevige kuiten zijn een must! Mooi en sfeervol dat zeker. Bakker bij het zwembad 30/40 man in een rij, TIP: Ga naar boven naar het tweede zwembad. 9/10 keer Geen rij. Lopen naar Pl d'aro niet veilig ivm de weg. Pak de auto. 5 min.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top camping voor tieners!

Marjon van den Brink,
21-10-2018

Mooie camping, wel erg steil. Ik heb mensen zien fietsen, nou, diepe buiging hoor, namelijk echt niet te doen. Gelukkig rijdt het treintje af en aan van het zwembad naar het strandje en weer terug. Heerlijk strand, niet van dat wegwaaizand, maar fijne kiezels. Waterschoentjes niet nodig gehad. Leuke rotsen bij het strand om op te klauteren. Het zwembad is heerlijk, maar je zit hutje aan mutje op je ligbedje. Helaas handdoekenleggers, toen daarover werd geklaagd werd de badmeester streng en gooide ook echt de handdoeken over de reling als hij in de gaten had dat men er niet was.

Supermarkt is prima, veel Hollands eten, en ook de Lidl is in de buurt. Rond het zwembadgedeelte haal je ook je broodjes, wat een diversiteit en wat lekker!!! Het restaurant is goed te doen, niet geweldig, maar prima prijs/kwaliteit.

Veel oudere jeugd, mijn kids, zoon en dochter van 14 jaar hebben het geweldig gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Het was redelijk!

Emmie Bredemeyer,
16-9-2018

Was een goede kamping! Wij hebben een huisje geboek voor 6 personen met ze tweeën plus hond.

Als je iets nodig had duurden het wel even voor dat ze kwamen. Touroperator was matig. Gloeilampen hebben wij gevraagd maar die moeten nog komen wij zijn inmiddels thuis! Wel betje minder!

Was een heerlijke strand en zwembad was ook goed. Restaurant was het eten matig.

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.