Camping Cala Gogo

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°7°
Camping Cala Gogo
7,6

563 reviews over Camping Cala Gogo in het Nederlands

Top camping voor tieners!

Marjon van den Brink
21-10-2018

Mooie camping, wel erg steil. Ik heb mensen zien fietsen, nou, diepe buiging hoor, namelijk echt niet te doen. Gelukkig rijdt het treintje af en aan van het zwembad naar het strandje en weer terug. Heerlijk strand, niet van dat wegwaaizand, maar fijne kiezels. Waterschoentjes niet nodig gehad. Leuke rotsen bij het strand om op te klauteren. Het zwembad is heerlijk, maar je zit hutje aan mutje op je ligbedje. Helaas handdoekenleggers, toen daarover werd geklaagd werd de badmeester streng en gooide ook echt de handdoeken over de reling als hij in de gaten had dat men er niet was.

Supermarkt is prima, veel Hollands eten, en ook de Lidl is in de buurt. Rond het zwembadgedeelte haal je ook je broodjes, wat een diversiteit en wat lekker!!! Het restaurant is goed te doen, niet geweldig, maar prima prijs/kwaliteit.

Veel oudere jeugd, mijn kids, zoon en dochter van 14 jaar hebben het geweldig gehad.

Het was redelijk!

Emmie Bredemeyer
16-9-2018

Was een goede kamping! Wij hebben een huisje geboek voor 6 personen met ze tweeën plus hond.

Als je iets nodig had duurden het wel even voor dat ze kwamen. Touroperator was matig. Gloeilampen hebben wij gevraagd maar die moeten nog komen wij zijn inmiddels thuis! Wel betje minder!

Was een heerlijke strand en zwembad was ook goed. Restaurant was het eten matig.

Heerlijke camping aan een prachtige kustlijn. De eerst 5 dagen was de camping overvol, geen plek bij het zwembad, op het strand lag je handdoek aan handdoek. Overal auto's langs de kant op de camping het was een beetje te druk. Als je daar niet van houd zou ik niet in het hoogseizoen gaan. Bij ons liep de camping leeg na 5 dagen en dat was heerlijk. Eindelijk plek. Goed gegeten bij strand tent, ontzettende aardige mensen. Treintje brengt je van onderen tot halverwege bij het zwembad. klimmen was te doen als je conditie goed is en er van houd actief te zijn. Anders moet je hier ook niet zijn. Heerlijk zwembad, barretje en in de supermarkt van alles te krijgen. Heerlijke broodjes maar 2 x lange rij gehad. Toiletgebouwen zijn verouderd op een paar na. Loopafstand dorpje. We komen zeker nog eens weer!

Simone

We zijn blij te weten dat je de camping leuk vond.

Tot de volgende keer

Helemaal prima!

Nina Pankras-Neijens
2-9-2018

Wij zaten in de accomodatie Toscanini lounge van All Fresco, was prima. De camping is heel gezellig opgezet, terras-camping, maar wel erg steil. Het zwembad was ook prima, leuke animatie met de aqua-splash. Ik vond de animatie erg enthousiast. Het strandje was heel gezellig, baaitje, maar best klein. Ik vraag mij af hoe dit in het hoogseizoen is qua ruimte voor al de campinggasten... Er rijdt een 'treintje' van en naar het strand, dat is geen overbodige luxe voor sommige mensen. Je moet best conditie hebben om dit lopend te doen, niet afstand maar steile helling. Het bakkertje had een zeer ruim assortiment. Elke avond was er wel wat te beleven qua entertainment. Platja D'Aro was op loopafstand en is een erg gezellig stadje. Ik moet wel aangeven dat wij in de laatste weken van de vakantie waren en het niet meer zo druk was, ik weet niet hoe het zou zijn als het topdrukte is. Wij, kinderen (13 t/m 20), hebben een topvakantie gehad!

Nina,

Thanks for your comments. It is true that when it is not super high season there is more space on the beach and pools and there are fewer people. But it is also interesting to enjoy all the services at the height of the high season.

We are happy to know that you are satisfied with Cala Gogo and we hope to see you again on the next occasion.

Thank you

Tegenvaller!

Familie Jansen
30-8-2018

Wat een tegenvaller!!!! Voor 118 euro per nacht omdat je op een xl plek staat.... Het geluidoverlast van de naastgelegen camping International was extreem dit jaar. Elke avond keiharde muziek en entertainment. De eigen entertainment van Cala gogo ging er dwars doorheen, hierdoor zat je iedere avond in een enorme herrie. Het eten viel dit jaar ook tegen. De keuken op het strand was slecht. Koude, gortdroge kip en slappe patat en bij het zwembad restaurant werd er structureel koude patat geserveerd. Kortom, het was dit jaar echt slechter dan vorig jaar.

Familie Jansen

We regret reading this comment and wish to apologize for it.

The music and entertainment of Cala Gogo and the neighboring campsite always ends before 00h. It is true that from some plots that is heard more than from other plots. As I understand that you already know the campsite because you have been there for years, you can reserve the plot that you like with our MySpace service.

I regret that you have not been satisfied with the food at the beach restaurant bar. It is strange because the feedback that comes to us is very positive but it is very possible that something has happened with your command. We sorry. We do not know if you could also have lunch or dinner at one of the other two restaurants of the campsite. Hope it was good there.

Thank you for appreciating "Ligging", "Kinderfriendelijk" and "Zwembad". We also see a bad rating in the toilet. We take this opportunity to inform you that in 2019 we will have completely new sanitary block #2. Hopefully you can enjoy it next summer.

Excuses again and we hope to see you in 2019.

regards

zeker voor herhaling vatbaar

GG
28-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

Alleen maar te maken gehad met vriendelijk en gemotiveerd personeel, ook die wat er van s ochtends vroeg tot s avonds laat liepen! Een schone camping en mooi aangelegd met schitterende uitzichten. Ja, het is stijl maar dat wordt door iedereen duidelijk aangegeven. Prijs/kwaliteit van eten en cockttails vonden wij op de camping beneden pijl. Maar met zulke mooie dorpjes en stadjes in de buurt hoeft dat geen probleem te zijn.

Voor de zesde keer geweest.

johan
25-8-2018

Camping met belangrijk hoogteverschil. klimmen. Treintje in het voorseizoen zeer slecht. alleen in het weekend en dan pas volledig in het hoogseizoen. Onderhoud en sanitair sinds de overname belangrijk afgenomen. plekken en trappen niet schoon.

in het hoogseizoen amper een plekje op het strand en in het zwembad. Sinds de overname door de SENIA groep, alleen maar op winst , niet leuk meer.

Wij zijn ouderen en kunnen de prijzen in het hoogseizoen niet betalen. Gaan daarom in het voorseizoen met gebruik van acsi. Echter, de service (treintje) en meerdere ongemakkelijkheden zijn zeer storend. Niet leuk meer.

ik kan nog lang doorgaan, zie ook de andere revieuws.

Heerlijke vakantie gehad!

Kaartje
17-8-2018

In juli 2 weken op deze camping gestaan in een nette mobile home. Keurig ontvangen door de touroperator. Wij vonden het een gezellige en fijne camping. Vriendelijk personeel bij het kleine zwembad, ook heerlijke sushi gegeten daar. Bij het strand hebben we niet gegeten. Verder leuke disco bij de beach bar.

Het is idd een terrassencamping en daar hoort klimmen bij. Goed voor de kuiten!

Alweer geboekt voor volgend jaar!

Leuke camping maar voor ons niet weer.

Chantal Berger
15-8-2018

Positief:

Mooi aangelegde camping dichtbij het strand! Mooi uitzicht op zee.

Treintje tussen het strand en het eerste zwembad. STIJL!

Visrestaurant bij het bovenste zwembad erg lekker en goede service!

Negatief:

Bij de strand bar(waren savonds alle jongeren samen komen) wordt alcohol geschonken aan minderjarigen, onze 14jarigen hebben dit getest omdat wij het niet geloofde... Alle -18 jarige dragen een blauw bandje dus gedoe met legitimatie is niet eens nodig. Maar hier wordt niet eens naar gekeken! In de supermarkt op de camping hetzelfde verhaal! Dit kan echt niet!!

Sommige personeelsleden waren erg onvriendelijk.

2x gaan eten bij het restaurant aan het strand. Eten werd niet tegelijk opgediend, waardoor sommige van ons al klaar met eten waren en anderen nog niet eens iets hadden gekregen. Lees 20 min later pas....

Sanitair bij de staanplaatsen onderaan was erg slecht. Vies, zeer krap en zeer warm door gebrek aan ramen.

Nooit meer

Patricia
14-8-2018

We hebben een fijne vakantie gehad, maar niet op de camping.

Zwembaden zijn veelste klein voor het aantal mensen dat op de camping zit.

Mensen die een handdoek leggen en vervolgens niet te zien zijn.

Vieze groene aanslag bij het zwembad.

Veelste kleine supermarkt.

Bakker staat een rij van 30 man.

Tip als je nog moet gaan; bestel de avond ervoor brood! Hoef je njet in de rij te staan.

Strand is al helemaal verschrikkelijk! Je ligt echt hutje op mutje.

Dringen voor het treintje met 1 wagon.

Restaurant op het strand ook niet veel soeps.

Animatie voor de kinderen ook niks aan.

Kinderdisco om 18u en om deze tijd denk ik ook maar een handje vol kinderen aanwezig.

Gegeten bij het zwembad en kreeg bevroren kip..bord in de magnetron en kreeg het zo terug.

Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hier al 20 jaar komen..er zijn zoveel mooiere campings.

Wij komen hier echt nooit meer terug.

Family Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Gogo in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Gogo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.