Appartement Benelux

Appartement Benelux
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Benelux voor je op een rij gezet:

Laatste review

Na een nette ontvangst bij de receptie kwamen we bij ons appartement. Deze was schoon, fris en in ons geval op de begaande grond. Waar ons zoon heerlijk in de afgesloten tuin kon spelen.

Ook heeft het appartementen complex een eigen privé parking, waar je wel voor moet reserveren, die afgesloten is.

(Deze reservering is aan te raden, want in de nabije omgeving is parkeren vrij moeilijk)

Het appartementen complex ligt zo'n 250 meter van het strand en boulevard en dezelfde afstand geldt voor het winkelgebied.

Winkels zoals "Lidl, Decathlon" liggen ook op loopafstand.

Wij waren eigenlijk zeer tevreden, want zelfs de bedden waren goed.

Kenmerken
Airco
Speeltuin

3 reviews over Appartement Benelux in het Nederlands

Winkels zoals "Lidl, Decathlon" liggen ook op loopafstand.

Wij waren eigenlijk zeer tevreden, want zelfs de bedden waren goed.

we zijn hier voor de vierde keer zeker weer

leo langenberg ternat belgie
30-8-2011

onze auto ging kapot touroperator kon niets doen maar de eigenaar van benelux wel en we konden voor vijf dagen in zijn prive huis slapen tot onze wagen klaar was

2008

Appartement op begane grond

Judith
16-5-2008

Appartement op begane grond. Besloten tuin met hekje, alleen gras, gelegen op het oosten; 's morgens zon, einde van de middag niet). Huisje heeft 2 badkamers. Het is een vochtig huisje. De laatste nacht hadden we bovenburen en het bleek dat het echt supergehorig is. Het strand van Playa d'Aro is verknald door de lelijke gebouwen, in onze ogen, maar met de auto ben je binnen 10 minuten in prachtige baaitjes. Tegenover het huisje ligt een speeltuintje (2 schommels, oude glijbaan en gammele wip) die alleen voor de huurders is, wel redelijk sfeervol door grote bomen en plantjes. Iets verder is er ook een wat groter speeltuintje. De verhuurster en de concierge zijn erg aardig. Er is een wasmachine aanwezig en een bbq.

We hebben een aantal aanbieders voor Benelux voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benelux in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benelux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.