Hotel Bell Repos

Hotel Bell Repos

25 reviews over Hotel Bell Repos in het Nederlands

Een super leuk schattig hoteltje 🌸

Sylvia
20-6-2018

Zo,n leuk hoteltje 2min van de zee 3min van de winkelstraat ,schone kamers,lekker ontbijt, ook in het hotel kan je goed eten, lieve mensen van het hotel .Willen als voor je doen .je hebt alleen soms wat herrie van de straat er naast en van de vliegende zee meeuwen .dus oordoppen voor het slapen dan komt het goed 👍🏻de bedden zijn ook prima ...geef het een 10+👍🏻🙋‍♀️

Mooi knus hotel

Fam.Dinkelaar
12-6-2018

Goed en uitgebreid ontbijt ,Heerlijke bedden, schone kamers en heel behulpzame en aardige dames bij de receptie.

Heel goed

Wim en Leny verhoeven
7-6-2018

Goed verzorgd,vriendelijk ,behulpzaam alleen we miste de airco

We hebben een aantal aanbieders voor Bell Repos voor je op een rij gezet:

We hebben geweldig verblijf gehad en zeker tot jaa

Charles Hermus
5-6-2018

Niks en niemand is perfect , maar dit hotel zit er dicht tegen aan wat een mooie en perfecte locatie Dan het personeel zo hulpzaam en vriendelijk Voor de rest is dit gewoon leuk en klein schalig Vanuit hier heb je hele mooie fiets en wandelroutes

Prima uitvalbasis voor omgeving

Coco
30-10-2017

Prima hotel, centraal maar rustig gelegen. Op 2 minuten loopafstand van strand en om de hoek van hoofd/winkelstraat. Goed ontbijt met lekkere koffie. Aardig en servicegericht personeel. Matras was wat hard. Parkeren op terrein wel aan de dure kant €10 per nacht.

Onverwacht juweeltje

Theo Vermazen
11-6-2017

Bel Repos geboekt als stop onderweg. Heerlijk kleinschalig hotel met oprechte aandacht voor de gasten. Gastvrijheid is hier nog altijd het uitgangspunt. Wij komen hier zeker nog terug.

Oude reviews (archief)

Slapen met ontbijt ja maar eten nee.

Wily
2-10-2016

Super vriendelijk ontvangst aan de reseptie.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Goede ligging.

Goede service.

gezellig hotel, prima kamer, lekker eten

Joke van K
23-4-2016

We werden hartelijk ontvangen bij aankomst. De kamer ziet er goed en schoon uit. Er is een koelkastje aanwezig.

Uitzicht op een binnentuin midden in het centrum.

De boulevard is vlakbij, een paar minuutjes lopen.

Het dagmenu zag er goed uit en smaakte prima.

wij hebben hier ik aug 1 week gezeten met hp

Prachtig hotel een aanrader

Guy Doms
27-4-2014

Hotel met zeer goede ligging. Op loopafstand van de stad en strand. Kamers voldoen ruimschoot.Zeer net Zeer vriendelijk onthaal en goede bediening. Ontbijt prima en zeer veel keuze. Restaurant is basic.

We hebben een aantal aanbieders voor Bell Repos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bell Repos in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bell Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bell Repos scoort een 8.96 uit 10 op basis van 31 reviews.