Hotel ALEGRIA Nautic Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°15°
Hotel ALEGRIA Nautic Park
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Nautic Park voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel ALEGRIA Nautic Park in het Nederlands

Slecht

Verbeek
16-7-2009

Eten was saai, bediening aan zwembad heel traag, animatie verschrikkelijk zeker de goochelaar.

Het water in zwembad was erg koud geen parasols.

Wel mooie kamers maar de kamermeid moest gevraagd worden om de lakens te wisselen.

Al bij al zeker geen 4 sterren waard (3 zijn ook twijfelachtig)

Fijn hotel

Robert
13-7-2009

de bediening bij het prachtige zwembad is wat traag...

Verder een prima aanrader!

Mooie kamers, goed ontbijt. De eigenaar heeft nog 'wat' aardige auto's in de parkeerkelder staan...

Misschien nog een keer!

oberje
20-6-2009

Prachtig nieuw hotel, ligt op de grens naar s`Agaro, langsdrukke doorgangsweg!Kamers uitstekend.

Spa was nog niet klaar. Ontbijt uitstekend, Buffet:eten was soms koud!

Vanaf juni is er animatie.

Soladore
Soladore
Solmar Tours
Solmar Tours
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Nautic Park in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Nautic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.