Hotel ALEGRIA Nautic Park

Hotel ALEGRIA Nautic Park
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Nautic Park voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel ALEGRIA Nautic Park in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Mieke
28-9-2010

Het hotel ligt veel te ver van het centrum, geen 600 meter zoals vermeld staat maar meer dan 1,5 km. Ook het strand ligt op 1,1 km. Wij hebben dit gereden met de auto! Het strand is overigens erg mooi.

Ze spreken slecht Engels in het hotel. De kamers zijn mnooi, In het bad moet je douchen waar je zeer goed moet uitkijken anders val je, het bad is helemaal afgerond, het eten is goed.

De bediening is vreselijk traag, vooral aan het zwembad. Het hotel heeft totaal geen sfeer!

Animatie was op de eerste verdieping en begon pas om 22.00 uur waardoor je niet kon gaan slapen. Voor mij nog een groot nadeel is dat je 's avonds pas kunt gaan eten vanaf 20.00 uur. Dat is voor Spaanse en Franse begrippen normaal maar niet voor een Hollander. Er zijn weinig parkeerplaatsen in het centrum zelf.

Leuk maar te druk voor ons.

mieke
24-8-2010

Goed hotel met ruime kamers, verzorgd en lekker ontbijt.

Personeel (behalve 1 persoon bij de receptie, die niet altijd aanwezig is natuurlijk) spreekt alleen spaans.

Animatie programma werd na 4 dagen al herhaald en is behoorlijk luid voor mensen die voor 24.00 uur willen gaan slapen.

Ligt behoorlijk afgelegen van het centrum en van het strand.

Centrum is 's avonds topdrukte met spanjaarden. (schijnbaar alleen in de zomer, veel spanjaarden hebben hier een 2e huis)

Geen gezellige achteraf straatjes waar je ook zou kunnen eten.

redelijk

peter
16-8-2010

nieuw hotel, met nu al achterstallig en slecht onderhoud. kamers mooi en ruim, ontbijt goed. zwembad mooi maar slechte bediening op teras. Geen engels sprekende receptie. slechte schoonmaak. ligging net buiten het centrum. hotel vervoer naar een erg mooi strand.

Prima verblijf!

Marjolein
29-6-2010

Prachtig hotel, goede kamers,goed ontbijt, zwembad en centrale ligging t.o.v. autowegen (prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen). Centrum en strand op circa 1 kilometer afstand (lopend prima te doen langs drukke weg). Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Wij gaan zeker nog eens terug.

Goed hotel, een aanrader!

Jurgen
7-2-2010

Minpunten voor ons: ligging, beetje afgelegen van 't centrum (ong. 1 km)en van 't strand (ong. 800 m). Bediening aan 't zwembad aan de trage kant.

Pluspunten: verzorgd hotel, ruime propere moderne kamers, verzorgd en lekker eten, ruime parkeergelegenheid, vriendelijk personeel,...

Zeker een aanrader, goede vakantie gehad!

Nieuw hotel

Schut
3-9-2009

Het is een vrij nieuw hotel, wij hadden een kamer waar je af en toe het riool ruikten, onbijt was simpel maar goed

prijs/kwaliteit is goed

renquin borgers
18-8-2009

Ontbijt was zeer goed, avondeten kan beter,ook de bediening aan het zwembad laat te wensen over, zeer lang wachten, de kamers zijn perfekt, proper. Dit nieuw hotel valt best mee, qua prijs/ kwaliteit, juist het personeel moet nog veel leren. Wel rekening houden dat elke avond muziek is tot 24 h.

Het hotel en de kamers waren zeer mooi, modern ingericht en proper. We zaten aan de achterkant en vonden het een groot nadeel dat we geen balkon hadden, we keken uit op een dak.

Het ontbijt was goed maar kon gevarieerder, over het avondmaal hebben we niet te klagen gehad. Voor ieder wat wils

De ligging was het grootste minpunt. Zeker naar het centrum moest je een kwartiertje wandelen, hierdoor hebben we weinig van playa d'aro gezien. Het lag ook verder van het strand af dan vermeld staat.

Het hotel en playa d'aro zelf was zeer aangenaam. Het was een geslaagde vakantie!

Prima vakantie!

Ralf
31-7-2009

Wij hebben een prettig verblijf gehad in het mooie en zeer nieuwe hotel. Het is allemaal erg mooi en modern ingericht met een mooi zwembad en mooie kamers. Het ontbijt was erg lekker en ook de (apart betaalde) lunches waren erg goed. Het personeel is soms niet vriendelijk, maar dat hangt echt van de persoon af. Je hebt er echte toppers bij, en sommige echt onvriendelijke types. Maar dat schijnt normaal te zijn voor spanjaarden. Een nadeel is dat het hotel niet midden in het centrum ligt, het is 10 minuten lopen naar alle gezelligheid. Dat kan natuurlijk ook juist fijn zijn. Wij geven de tip: huur een auto of kom met de auto, dan kan je meer van de omgeving zien. Erg handig dat er 2 supermarkten dicht in de buurt liggen, dan kan je lekker inkopen doen voor de stranddagen.

Prachtig hotel

Naomi Pauwels
19-7-2009

Een mooi verzorgd nieuw hotel. Kamers zijn zeer modern, met alle nieuwe snufjes.

Personeel in restaurant en bar kent nauwelijks Engels, maar is geen must. Wel zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eten is steeds vers, niet super grote buffeten wel steeds genoeg. Kan wel meer gevarieerder.

Zwembad was goed, toffe en conmfortabele ligstoelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Nautic Park in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Nautic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ALEGRIA Nautic Park scoort een 7.3 uit 10 op basis van 36 reviews.