Hotel ALEGRIA Nautic Park

Hotel ALEGRIA Nautic Park
7,2

3 tips over Hotel ALEGRIA Nautic Park

Lore, 3-8-2014
Mooie badplaats. Barcelona ligt op 1u rijden, dit is zeker de moeite. Kies enkel voor ontbijt!
eozogul, 17-7-2013
boek geen halfpension. Het is echt veel leuker om savonds bij de boulevard of in de winkelstraat wat te eten. Ga naar aigua blava, prachtig srandje.
Lieve De Brabander, 26-8-2012

Voor 10 euro kan wel taxi besteld worden tot het einde van het centrum. Te voet is het een mooie wandeling die kan gecombineerd worden met wandeling langs de dijk.

Bij boeking van het hotel is het aan te raden om kamers te vragen die niet aan de straatkant liggen. De nummers 30 t/m 44 hebben minste hinder van het nachtlawaai op straat. Juniorsuites liggen ana de straatkant, evenals de nummers 1 t/m 4 en 5 t/m 19.

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Nautic Park voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore