Hotel ALEGRIA Nautic Park ****

Review geschreven door laura

leuk hotel!

laura,
4-8-2015

Het hotel is prima. Een ruime keuze uit verschillende soorten broodjes,fruit, en warme gerechten tijdens het ontbijt. Ook over de hotelkamer valt niks te klagen. Een ruime kamer met een grote badkamer en groot balkon. Maar er zijn wel een aantal punten waarvan wij denken die verbetert mogen worden. Ten eerste vonden wij de spa en sportschool erg duur vooral als je er elke dag gebruik van wilt maken. Ten tweede staat aangegeven dat het hotel op een rustige locatie ligt. Dit is echter niet zo. Er ligt een discotheek tegenover het hotel waar veel Spanjaarden op af komen, Ook is dit hotel geen aanrader voor mensen met kinderen. Er wordt niks georganiseerd in het hotel( behalve op zaterdagavond dan staat er een dj).