Hotel ALEGRIA Nautic Park

6.2Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

6.2Voldoende

Hotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Nautic Park voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel ALEGRIA Nautic Park

• 2018
    6Jacob Akkerman16-10-2018

Nooit meer er zijn betere Hotels in Playa de Aro

slechte receptie te onervaren,kamer 4020 prima goed schoongehouden met koelkastje, ontbijt goed warm avondeten te koud saladebuffet wel goed,borden en glazen niet goed schoon, binnenbad buiten gebruik buitenbad werd niet iedere dag schoongemaakt, veel ligbedden onder de schimmel en stuk,wij zagen in de lift 3 dagen hondenplas liggen toen maar gevraagd of ze nooit schoon maakten. wij komen hier niet meer terug.ligt bovendien ongunstig t.o.v van centrum en strand. ook aan drukke weg.

• 2017
    9marleen28-10-2017

een "thuis" gevoel

gemoedelijk hotel, niet te groot, zeer netjes, lekker eten, prima accomodaties, zeer vriendelijk personeel, enig minpuntje, als je geen auto of fiets ter beschikking hebt, het ligt iets buiten het centrum, maar is daardoor extra rustig

• 8jh16-07-2017

goed hotel maar voor niet langer dan een week

weinig of geen avondanimatie, het eten is 3 sterren hotel en geen 4,maar zeker niet slecht.Dit zijn de enige minpuntjes,voor de rest is alles schitterend.

• Oude reviews

8Steffi27-09-2016

zeker niet slecht, goed hotel

Voor de 2de maal hier naartoe geweest, eten heel gevarieerd en zeker niet slecht, Zwembad was nu zeer proper veel veranderd sinds 4 jaar geleden. Ligt dicht bij winkels, Aldi, lidl, brico,... dus als je iets te kort zou hebben alles dicht bij. Kamer zeer proper en ideaal van grote zeker voor 2 personen, alle dagen verse handdoeken en netjes gekuist.Het enige nadeel nu is dat er voor de kluis moeten betalen en voor de ondergrondse parking.

• 8Marleen vertenten25-06-2016

Was als thuis komen

Fijne kamers, goed verzorgd,eten zeer gevarieerd, vriendelijk personeel, jammer dat er slechts weinigen iets anders dan Spaans spreken.Wij komen zeker terug, was tweede maal

• 3Caro Droyers07-09-2015

Niet aan te raden !

Beschreven als één van de beste 4* hotels in Playa d'aro.Wel het is ver te zoeken. De junior Suite die we boeken is er geen bij aankomst maar een triple room. Teleurstelling ! Suites liggen aan de voorkant, mooi zicht, maar heel veel geluidsoverlast van straat maar vooral discotheek ( tot 7u s’ochtends !) Geen goede isolatie ! Slapen zonder oordopjes geen optie, niet echt rustig. We vragen om van kamer te wisselen, naar de achterkant, is mogelijk.. morgen ! Na 4 keer morgen te horen geven wij het op. Het 3de bed, van onze dochter niet te slapen, veringen door het matras. Vragen een extra matras, ja komt in orde.. Na 3 keren vragen, geven wij het ook op ! Ontbijt, groot en gevarieerd, maar niet echt lekker. Dus geen goede ligging, veel geluidsoverlast, heel slechte en onvriendelijke service aan de receptie, niet echt lekker ontbijt. In een paar woorden : we gaan niet terug en raden het zeker niet aan !

• 8Van de Ven23-08-2015

Prettig verblijf

Goed en net hotel fijn zwembad waar altijd een bedje vrij was kamers schoon en netjes en strand en centrum allemaal op loop afstand airco was ook goed er is s'nachts alleen wat overlast van de naar huis gaande jeugd En er is in het hotel zelf snachta weinig te beleven maar daarvoor kun je natuuurlijk het dorp in Al met al vonden wij het een prettig verblijf

Met oudere kinderen

• 7laura04-08-2015

leuk hotel!

Het hotel is prima. Een ruime keuze uit verschillende soorten broodjes,fruit, en warme gerechten tijdens het ontbijt. Ook over de hotelkamer valt niks te klagen. Een ruime kamer met een grote badkamer en groot balkon. Maar er zijn wel een aantal punten waarvan wij denken die verbetert mogen worden. Ten eerste vonden wij de spa en sportschool erg duur vooral als je er elke dag gebruik van wilt maken. Ten tweede staat aangegeven dat het hotel op een rustige locatie ligt. Dit is echter niet zo. Er ligt een discotheek tegenover het hotel waar veel Spanjaarden op af komen, Ook is dit hotel geen aanrader voor mensen met kinderen. Er wordt niks georganiseerd in het hotel( behalve op zaterdagavond dan staat er een dj).

• 8Annemieke de 24-07-2015

Heerlijke vakantie gehad

Wij snappen niks van die slechte beoordelingen, het is gewoon een prima hotel

Met jonge kinderen

• 5Lore03-08-2014

Basic hotel

Hotel gelegen langs winkelcentrum (Brico, Aldi, Lidl, Decathlon), dit is vrij bizar. In het hotel zelf merk of zie je dit wel niet. Gratis parkeergelegenheid aan het hotel. Ontbijt is matig. Avondeten is slecht: zeer weinig keuze, bijna alles gefrituurd (in het stadje zijn er wel 100 restaurants, dus neem zeker geen halfpension). Kamers zijn in orde en het is er vrij rustig. Zwembad ligt aan de kant van een weg, dus niet erg rustig. Dit hotel is helaas geen 4 sterren waard, alles is vrij basic.

3 tips over Hotel ALEGRIA Nautic Park

• eozogul, 17-07-2013

boek geen halfpension. Het is echt veel leuker om savonds bij de boulevard of in de winkelstraat wat te eten. Ga naar aigua blava, prachtig srandje.

• Lieve De Brabander, 26-08-2012

Voor 10 euro kan wel taxi besteld worden tot het einde van het centrum. Te voet is het een mooie wandeling die kan gecombineerd worden met wandeling langs de dijk.

Bij boeking van het hotel is het aan te raden om kamers te vragen die niet aan de straatkant liggen. De nummers 30 t/m 44 hebben minste hinder van het nachtlawaai op straat. Juniorsuites liggen ana de straatkant, evenals de nummers 1 t/m 4 en 5 t/m 19.

• Lore, 03-08-2014

Mooie badplaats. Barcelona ligt op 1u rijden, dit is zeker de moeite. Kies enkel voor ontbijt!

1 vraag over Hotel ALEGRIA Nautic Park

• Karen-D, 01-04-2017

fietsen meenemen

is er een mogelijkheid om ons fietsen op een veilige plaats te zetten binnen het hotel? wij zouden die graag meenemen.

mvg,

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages