Hotel ALEGRIA Nautic Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag11°8°
Hotel ALEGRIA Nautic Park
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Nautic Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

slechte receptie te onervaren,kamer 4020 prima goed schoongehouden met koelkastje, ontbijt goed warm avondeten te koud saladebuffet wel goed,borden en glazen niet goed schoon, binnenbad buiten gebruik buitenbad werd niet iedere dag schoongemaakt, veel ligbedden onder de schimmel en stuk,wij zagen in de lift 3 dagen hondenplas liggen toen maar gevraagd of ze nooit schoon maakten. wij komen hier niet meer terug.ligt bovendien ongunstig t.o.v van centrum en strand. ook aan drukke weg.

Kenmerken

16-10-2018

een "thuis" gevoel

marleen,
28-10-2017

gemoedelijk hotel, niet te groot, zeer netjes, lekker eten, prima accomodaties, zeer vriendelijk personeel, enig minpuntje, als je geen auto of fiets ter beschikking hebt, het ligt iets buiten het centrum, maar is daardoor extra rustig

weinig of geen avondanimatie, het eten is 3 sterren hotel en geen 4,maar zeker niet slecht.Dit zijn de enige minpuntjes,voor de rest is alles schitterend.

Solmar Tours

zeker niet slecht, goed hotel

Steffi
27-9-2016

Voor de 2de maal hier naartoe geweest, eten heel gevarieerd en zeker niet slecht, Zwembad was nu zeer proper veel veranderd sinds 4 jaar geleden.

Ligt dicht bij winkels, Aldi, lidl, brico,... dus als je iets te kort zou hebben alles dicht bij. Kamer zeer proper en ideaal van grote zeker voor 2 personen, alle dagen verse handdoeken en netjes gekuist.Het enige nadeel nu is dat er voor de kluis moeten betalen en voor de ondergrondse parking.

Was als thuis komen

Marleen vertenten
25-6-2016

Fijne kamers, goed verzorgd,eten zeer gevarieerd, vriendelijk personeel, jammer dat er slechts weinigen iets anders dan Spaans spreken.Wij komen zeker terug, was tweede maal

Niet aan te raden !

Caro Droyers
7-9-2015

Beschreven als één van de beste 4* hotels in Playa d'aro.Wel het is ver te zoeken. De junior Suite die we boeken is er geen bij aankomst maar een triple room. Teleurstelling ! Suites liggen aan de voorkant, mooi zicht, maar heel veel geluidsoverlast van straat maar vooral discotheek ( tot 7u s’ochtends !) Geen goede isolatie ! Slapen zonder oordopjes geen optie, niet echt rustig. We vragen om van kamer te wisselen, naar de achterkant, is mogelijk.. morgen ! Na 4 keer morgen te horen geven wij het op. Het 3de bed, van onze dochter niet te slapen, veringen door het matras. Vragen een extra matras, ja komt in orde.. Na 3 keren vragen, geven wij het ook op ! Ontbijt, groot en gevarieerd, maar niet echt lekker. Dus geen goede ligging, veel geluidsoverlast, heel slechte en onvriendelijke service aan de receptie, niet echt lekker ontbijt. In een paar woorden : we gaan niet terug en raden het zeker niet aan !

Prettig verblijf

Van de Ven
23-8-2015

Goed en net hotel fijn zwembad waar altijd een bedje vrij was kamers schoon en netjes en strand en centrum allemaal op loop afstand airco was ook goed er is s'nachts alleen wat overlast van de naar huis gaande jeugd

En er is in het hotel zelf snachta weinig te beleven maar daarvoor kun je natuuurlijk het dorp in

Al met al vonden wij het een prettig verblijf

leuk hotel!

laura
4-8-2015

Het hotel is prima. Een ruime keuze uit verschillende soorten broodjes,fruit, en warme gerechten tijdens het ontbijt. Ook over de hotelkamer valt niks te klagen. Een ruime kamer met een grote badkamer en groot balkon. Maar er zijn wel een aantal punten waarvan wij denken die verbetert mogen worden. Ten eerste vonden wij de spa en sportschool erg duur vooral als je er elke dag gebruik van wilt maken. Ten tweede staat aangegeven dat het hotel op een rustige locatie ligt. Dit is echter niet zo. Er ligt een discotheek tegenover het hotel waar veel Spanjaarden op af komen, Ook is dit hotel geen aanrader voor mensen met kinderen. Er wordt niks georganiseerd in het hotel( behalve op zaterdagavond dan staat er een dj).

Heerlijke vakantie gehad

Annemieke de
24-7-2015

Wij snappen niks van die slechte beoordelingen, het is gewoon een prima hotel

Basic hotel

Lore
3-8-2014

Hotel gelegen langs winkelcentrum (Brico, Aldi, Lidl, Decathlon), dit is vrij bizar. In het hotel zelf merk of zie je dit wel niet. Gratis parkeergelegenheid aan het hotel. Ontbijt is matig. Avondeten is slecht: zeer weinig keuze, bijna alles gefrituurd (in het stadje zijn er wel 100 restaurants, dus neem zeker geen halfpension). Kamers zijn in orde en het is er vrij rustig. Zwembad ligt aan de kant van een weg, dus niet erg rustig. Dit hotel is helaas geen 4 sterren waard, alles is vrij basic.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Nautic Park in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Nautic Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.