• 1.687
    1.813
    2.085

Sorteren

4.268

vakanties Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Reviews over accommodaties in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Lonneke
    17-11-2018

Hele leuke camping, van jong tot oud. Genoeg te beleven. Voor jonge kinderen is er het annimatie team en voor de oudere kinderen is er de discotheek die aan de camping grenst. Hier komen geregeld Nederlandse artiesten optreden. Echter heb je snachts geen last van de discotheek als je er niet heen gaat. Verder kun je vanaf de camping een hele mooie wandeling naar l’escala toe maken. Ik heb dit geregeld in de vroege morgen hardgelopen. Het is zo een 7 km voordat je in l’escala bent. Verder zijn de medewerkers top op de camping en zijn ook altijd bereid om een praatje te maken. Het sanitair is ook altijd schoon.

Mooie camping, behulpzaam personeel, zeer schoon

Boerman
    12-11-2018

Dit was ons eerste jaar op de camping op verzoek van onze dochters (14+17 jr) Veel Nederlanders. Een mooie goed verzorgde camping 250 meter van het (vlakke) strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2x per dag wordt het sanitair schoongemaakt. We zijn goed geholpen toen we een garage zochten nadat onze auto kapot was gegaan en we langer op de camping moesten verblijven. Restaurant met grote kaart, ook hier fijn personeel. In de avond is het vanaf 23.00 uur stil op de camping, er fietst/loopt beveiligingsbeambten op de camping. Enig minpuntje; de kampeerplekken langs de weg, hier werden we nog wel eens midden in de nacht wakker van luide jongeren die terugkomen van het uitgaan/strand. Maar verder was dit een fijne plek om te staan.

Fantastisch vakantie en voor herhaling vatbaar

Bor1
    11-11-2018

Ruime plaatsen en schoon sanitair. Campingwinkeltje klein maar goed assortiment.

Genoeg schaduwplaatsen. Helaas ligt de camping niet direct aan zee maar moet je een stukje lopen. Zwembad heerlijk warm en schoon.

Ook jammer dat de hond niet mee kan op het buitenterras als je wat wilt gaan drinken.

Super fijne vakantie gehad!

Hoekstra
    11-11-2018

Wat hebben wij genoten met zn allen! Super netjes park..

Vriendelijk personeel...

Ook een mooi zwembad met goed toezicht van live gards... jammer dat de kinderen geen zwembanden o.i.d mee mogen nemen.

Supermakt tegen goede prijzen en het restaurant heeft genoeg keus (soms beetje lang wachten maar ach je hebt tenslotte vakantie toch 😉)

Shuttle bus goed geregeld naar het strand met de auto is dit ook goed te doen.

Receptie goed 👍. Top animatie team! Van alles te doen voor alle leeftijden.

Plaatselijk een "dokter" aanwezig.

Wij hebben in ieder geval een top vakantie gehad, wel een groot park maar veilig en netjes schoonmaaksters dag en nacht aan het poeten. Wij komen zeker nog een keer terug!

Prima

Corne
    5-11-2018

Was mooie camping en mooie accomodaties