Vakantiepark Village Golf Beach

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Platja de Pals / Playa de Pals

8.7Fantastisch

• 8.3Onderkomen
  • 5.9Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Village Golf Beach voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

23 reviews over Vakantiepark Village Golf Beach

• 7El salvador17-08-2015

Niet meer wat het was

Top voor kinderen. Veel nl-se gezinnen. Jong en oud speelt met elkaar. Management lijkt veranderd, service is verminderd. Huisjes zijn nu zo oud dat er echt iets moet gebeuren

• 2Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 6Ezra02-08-2015

Nooit meer

Recent hier een week verbleven. De onderkomens zijn gedateerd, de keuken was vet. Je kunt er zelf koken, maar het lijkt erop dat ze ervan uitgaan dat je dat niet echt gaat doen. De bedden zijn kort, de muren tussen de huisjes van bordkarton. Je kunt elkaar als buren woordelijk verstaan. Als er op het balkon van de buren wordt gerookt, kun je dat binnen ruiken. Ook met de deuren dicht.

Het geheel is dus gedateerd, de prijs-kwaliteit verhouding is zoek.

Enige voordelen: supermarkt echt om de hoek, zwembad is oké.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9reitsma07-08-2013

erg leuk

Een erg fijn kleinschalig park waar we ons prima vermaakten. Huisje is van alles voorzien op wat kleinigheden na (niet echt comfortabele bedden en douche). Verder gewoon een heel fijne vakantie bestemming, met name voor ouders met (jongere) kinderen. Veel nederlanders dus makkelijk contacten gemaakt, maar ook erg veel leuks te zien in de omgeving. Onze kinderen (10 en 12) willen zo weer terug. Genoeg restaurantjes en winkels op loopafstand, strand was voor ons te ver om te lopen.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 0Kim06-01-2012

Beste vakantie ever!

In aug 2010 hebben we hier twee weken dorgebracht met 2 kids van 3 en 5. Alles was perfect. We hadden een groot type huisje en dat was zo ruim dat we opa en oma voor vier dgn hebben laten overvliegen! Vaatwasser, wasmachine, airco, satelliet tv én een dame die 6 dgn p.w. kwam poetsen. De supermarkt op 50 meter met een warme bakker. Prima prijzen en alles wat je je kunt wensen. Het strand van Pals was niet ons ding en wij gingen dan ook naar het strand van Calonge (zand!) of Llafranc (leuke restaurantjes). Het enige dat wij minder vonden was de prijs en dat was de reden dat we vorig jaar niet zijn geweest. Dit jaar gaan we in de meivakantie echter weer terug.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8harrie_dielen02-08-2011

Leuke omgeving, feest voor de kinderen

Met drie kinderen (2,7,8) twee weken veel plezier gehad. Pluspunten: ruime huisjes met airco en dagelijkse schoonmaak, veel kinderen dus altijd wel iemand om te spelen, omheind terrein met genoeg schaduw. Mooie omgeving: touwenparcours is leuk, baaitje van Aigua Blava druk, maar ideaal voor kinderen vanwege het echte zand, snorkelen en langzaam aflopende zee. Vrij veel golven op de meeste dagen. Mooi pad langs de rotsen naar Playa Riera. Bakker en grote supermarkt met alle NL-artikelen om de hoek. Kleine probleempjes werden heel snel opgelost bij de receptie. Min: strand te ver om te lopen. door golfslag konden we soms niet zwemmen in zee. Huisjes vrij gehorig en de bedden waren vrij kort en met matige vering.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 9Marc en Marielle26-07-2011

Kinderparadijs...

De afgelopen weken in Village Golf Beach geweest met 3 kids. Ideaal voor kleinere kinderen vanwege de omheining, de kinderen hebben geen andere keus dan met elkaar te spelen en/of in het zwembad te springen. Vriendjes zijn dus snel gemaakt en ze vonden het fantastisch. Groot voordeel is dat je als ouders ze niet zelf hoeft te entertainen en zelf relatief veel rust hebt. We hadden zelfs tijd om meerdere boeken te lezen! (en dat met kids in de leeftijd 2,4 en 6).

Ook qua ouders erg gezellig. Contacten via de kinderen, zijn snel gemaakt waardoor het al snel gezellig is.

De omgeving is erg leuk, veel te doen. Strand van Grau is ideaal vanwege de grote parkeerplaats direct aan het strand.

Tegenover de rust en kindvriendelijkheid staat wel een beperkte mate aan privacy omdat de huizen in een kring om het zwembad liggen en 'vreemde' kinderen simpelweg je huis binnenlopen of om drinken vragen. Ook wel weer leuk uiteraard!

Aanrader, we komen wellicht nog wel eens terug.

• 6Activiteiten

• 7Monique25-07-2011

Mooie bungalows, maar ...........

Ik kan niet anders zeggen dan dat de bungalows superruim zijn, keurig zijn ingericht en zeer uitgebreide keuken hebben en dat het terrein waar het zwembad ligt, keurig wordt onderhouden.

Wat wij misten was een gezellig barretje bij het zwembad, wat vaak toch wel sfeer bevorderend kan werken. Op het moment dat wij er waren, hebben we nog wel zelf geprobeerd wat mensen te benaderen en te bevorderen om 's avonds even gezellig met elkaar te zitten, maar dat kwam niet echt van de grond. Uiteraard heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur. En wanneer je komt voor rust en luxe, is het hier prima vertoeven. En wellicht als je er met een leuke groep mensen zit, die openstaan voor wat meer contact, dat het ook al weer anders is.

Heel lekker, maar redelijk duur, tapas gegeten in oud Pals. Wat wij echter vreselijk vonden, maar waar veel Nederlanders gek op zijn is het Pals-kippetje bij de kip-"vreetschuur".

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Katja24-07-2011

22 Nederlandse gezinnen rondom zwembad

22 Nederlandse gezinnen in 22 keurig verzorgde huisjes. Kinderen in de basisschool leeftijd, spelen continu met elkaar. Huisjes hebben vaatwasser, wasmachine en airco. Elke dag wordt het huis schoongemaakt en 2 keer per week schone handdoeken. Er is veel te doen in de omgeving: Barcelona (anderhalf uur rijden), veel mooie baaitjes met kleine steegjes en leuke winkeltjes en restaurantjes. Grootste probleem: kids vinden het op het park zo leuk dat je ze amper mee krijgt ;-). Gelukkig is het tussen de ouders onderling ook gezellig.

• 4Activiteiten

• 9Hetty23-07-2011

De kinderen wilden niet meer naar huis!

We zijn hier de eerste 2 weken van de vakantie geweest. Hoewel het weer wat tegenviel hebben we een geweldige vakantie gehad. De kinderen genoten van het zwembad en het buiten spelen (verstoppertje, bonte avond organiseren, voetballen) met hun vriendjes en vriendinnetjes. Huisje was heel comfortabel. Service van het nabijgelegen hotel was prima, onvolkomenheden werden meteen opgelost. Zes dagen per week schoonmaak, 2 a 3 keer per week schone handdoeken, geweldig toch. Veel gezellige restaurantjes in de buurt. Het strand op loopafstand, alleen de weg ernaartoe niet zo heel geweldig. Geen trottoir en nogal heuvelachtig. In de omgeving genoeg te beleven, ons probleem was alleen dat de kinderen niet mee te krijgen waren, onze jongste had zelfs geen tijd om te eten. Aanraders: het strand van L'Estartit, waarop je zelfs de auto gratis kunt parkeren en mooi zand ligt, verder het dorpje Begur, ook Parc d'Aventura (touwparcours), lokale marktjes. We gaan er vast en zeker nog een keer naartoe.

• 9H. Schamhardt02-11-2010

Prachtig huisje, in herfstvakantie redelijk rustig

Golf Beach Village is een afgesloten terrein met een 20-tal huisjes rond een zwembad (in een afgesloten tuin). Ideaal met iets grotere kinderen die niet kunnen weglopen, maar geen bescherming van het zwembad voor kleinere kinderen. Heel mooi groot goed verzorgd appartement, met veel ruimte, een veel faciliteiten (bv ruime keuken, met grote koelkast, normaal formaat vaatwasser, magnetron, etc.), twee volledige badkamers. Playa de Pals is een leuk dorpje aan een mooi strand, zonder alle hoogbouw/massiviteit van andere strandsteden. Echter de herfstvakantie is erg buiten seizoen, waardoor veel winkels, restaurants, etc. al dicht waren en het dorp vrij uitgestorven. Afstand van huisje naar strand is redelijk ver, en heuvelig, dus een flink stuk lopen. Heel veel te doen in de buurt (Barcelona is 1,5 uur rijden), Dali, Pals, Cap de Creus, etc. Mooie omgeving, veel mooie strandjes, veel cultuur. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Autovrij parkJa