Appartement Sa Guilla I en II

18 reviews over Appartement Sa Guilla I en II in het Nederlands

Top! Geweldig!

elisabeth
18-9-2015

Met kinderen, kleinkinderen, opa en oma, verbleven wij in een duplex appartement! Helemaal goed! Veel ruimte, luxe, dichtbij strand, leuke rustige wijk, prima zwembad met goed aangelegde tuin, al zijn we al vaker in de costa brava geweest, nog steeds leuk! Alleen het balkon op de 1e verdieping is een beetje eng! En met 8 personen is dit balkon een beetje krap, daarom is het jammer dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van de dakterrassen op de 2e verdieping. Dat je door de garage moet om naar het zwembad te gaan, wij vonden dat geen probleem!

Gereisd anders in juli 2015

Dit appartement ligt ongeveer 600 meter van het strand en 50 meter van een golfbaan/tennis dus genoeg te doen

Gereisd met partner in januari 2012

nooit weer

Leo en Mar Veldhuisen
23-8-2010

Sa Guilla: Ruim appartement. Tuin enZwembad is prima. Als je echter niet op de begane grond zit, moet je of door een donkere parkeergarage of over straat om bij het zwembad te komen dus niet geschikt voor mensen met een beperking. Veel geluidsoverlast daar er onder het appartement waar wij verbleven een cafe zit, en er tot 3uur zeer harde muziek werd gedraait waardoor wij niet tot onze nachtrust kwamen.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

vervolg op geluidoverlast

C. Meijering
23-8-2010

Het café heeft er voor gezorgd dat we bijna iedere nacht tot minstens 03.00 last hebben gehad van geluidsoverlast. Er werd harde muziek gedraaid en luid gepraat en gezongen. In de beschrijving van de appartementen stond niets vermeld over de aanwezigheid van een café onder de appartementen, anders hadden we niet gekozen voor een verblijf in dit appartementen complex. Het is op zijn zachts gezegd vervelend dat we niet uitgerust van deze vakantie hebben kunnen genieten. Voor ons zeker geen volgend verblijf bij appartementen complex Sa Guilla I en II.

Gereisd met vrienden in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geluidoverlast in de nachtelijke uren

C. Meijering
      23-8-2010

Met ouders en gezin (twee kinderen 8 en 10 jaar) waren we van 7 tot 21 augustus 2010 te gast bij appartementen complex Sa Guilla I en II. Bij onze aankomst was de receptie moeilijk te vinden maar één maal gevonden werden we hier vriendelijk geholpen. Het appartement was ruim, drie slaapkamers, living, keuken en twee badkamers, en zag er verzorgt uit. We hadden uitzicht op het zwembad en de ligweide, het geheel zag er netjes en verzorgt uit. Beneden de appartementen waar wij verbleven waren een winkeltje, een golfshop, een café, een restaurantje, een Nederlandstalige dokterspost en tevens thuiszorgorganisatie gevestigd.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Leuk appartement Sa Guilla II

diana
      31-7-2010

Wij zaten in Sa Guilla II een 5 kamer appartement. Wel even zoeken naar het appartement, de sleutel kun je ophalen bij het makelaarskantoor onder de appartementen. Aan de overkant is een supermarkt (Valvi). Helaas zitten de 5 kamerappartementen alleen op de 2e etage. Het was een prima appartement, op de 2 etage de keuken(niet al te groot en helaas geen vaatwasser) woonkamer, 3 slaapkamers (niet al te groot) en 2 badkamers. Op de 3e verdieping een grote slaapkamer en grote badkamer en 2 dakterrassen. De slaapkamers op de 2e etage liggen aan de straatkant waardoor dit (vooral in het weekend) wel voor geluidsoverlast zorgde. Er is geen airco aanwezig, we hebben 3 weken lang ruim 30 graden gehad, dus een ventilator op de slaapkamers is dan wel aan te bevelen. Er is een lift aanwezig. Zwembad en kinderbad is prima, leuke ligweide erbij, waarop de kinderen lekker met elkaar kun spelen. Wanneer je een 5 kamerappartement hebt moet je door de garage of over straat naar het zwembad lopen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

luxe appatement rustig gelegen

anna
      27-5-2009

Wij zaten in sa guilla I , dat ligt een stuk rustiger dan II. Overdag heb je de tuin voor jezelf. Heel mooi aangelegd, prachtig onderhouden. Ook het appartement was super. Enorm veel ruimte, luxe sanitair, airco, vaatwasser. Ons app was dan ook van prive eigenaar. Nadeel is dat aantal app permanent bewoond worden door wat oudere spanjaarden, waardoor je bejaardenhuis sfeer krijgt. Als je van rust houdt is dit prima, met auto naar strand ( of 15 min lopen) en je hebt volop mensen om je heen, surfschool was erg leuk. Boodschappen in betaalbare spaanse supermarkt in taroulla de montgri op 25 min rijden. Supermarkt bij app is en vreselijk duur en heeft heel groot hollands assortiment. Onze kinderen hebben leeftijdgenoten gemist. Voor kinderen tot jaar of 8 helemaal prima, oudere kinderen gaan zich als je niets onderneemt vervelen. De streek is heel mooi, veel cultuur, leuke stadjes en strandjes!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008
      2008

hoezo kindvriendelijk???

Familie Feskens
      23-9-2008

Gekozen voor dit complex omdat het kindvriendelijk zou zijn. Hebben niet kunnen ontdekken waarom...niet 1 speeltoestel of zandbak; gras werd 2 x per dag gesproeid (ondanks weinig zon) waardoor het een modderboel was. Zaten beneden dus veel natte schoenen.. In de 2 appartementen die wij huurden was geen vaatwasser aanwezig. Voor ieder 1 handdoek bij aankomst. In de hele week niet 1 x schoongemaakt en geen schone handdoeken. Zelf wassen dus maar... Verduistering in slaapkamer werkte niet. Volgende dag kwam monteur, maar pas 's avonds laat toen kinderen sliepen. Zou andere keer terugkomen. We hebben hem niet meer gezien..Moesten eigenlijk wel voorrijkosten van 40 euro betalen, maar die werden ons toch kwijtgescholden omdat we een hele week zonder verduistering hadden moeten slapen (ook geen gordijnen). Bar zette 's avonds ramen open aan achterzijde waardoor we vaak tot 3 uur in de nacht konden 'genieten' van herrie. Appartementen waren wel ruim en (op vaatwasser na) goed ingericht.

Gereisd familie in september 2008

zeer net en goed verzorgt

R.Brilman
      8-9-2008

Het appartement zag er heel verzorgt uit mede de binnentuin met zwembad. echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Gereisd met partner in augustus 2008

Topper

Heutink
      27-8-2008

Een prachtig appartement goed ingericht, met tv vaatwasser, wasmachine etc. 2 grote balkons, mooi prive zwembad en keurig onderhouden. Inderdaad wel wat geluidoverlast Maar volgend jaar weer

Gereisd familie in juli 2008

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• AdresCarrer de la Torre Mora 2 17256(toon op kaart)
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sa Guilla I en II in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sa Guilla I en II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.