Camping Playa Brava

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Playa Brava aan de Spaanse Costa Brava heeft ruime staanplaatsen tussen de bomen. Op deze camping vind je veel Nederlanders. De animatie hier is ook leuk, maar begint wel wat later op de avond. De campingwinkel heeft goede prijzen. Vanaf de camping loop je zo het strand op met de bijbehorende boulevard. Op een uurtje rijden van Girona.

Contact

340 reviews over Camping Playa Brava

• 2019
    9Wim18-10-2019

Geweldige camping!

Voor het eerst op Playa Brava gekampeerd. Dit is ons geweldig goed bevallen mede door de slechte ervaringen die hadden met camping EDV. Playa Brava was een verademing schoon en heel sanitair de dames die die het sanitair schoonhouden verdienen een dikke pluim! Op de camping zelf is het erg rustig wat ons enorm is bevallen. Animatie voor de oudere is wel minder maar op zich leuk te noemen. Zwembad is aan de kleine kant maar goed te doen als je wilt afkoelen. Wij hebben eigenlijk maar 2 wensen voor een camping t.w. direct aan het strand en een zwembad. Dit bied Playa Brava zeker. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Beveiliging meer dan okee! We waren getuige van een actie van de beveiliging op het moment dat een groepje jongelui vervelend waren aan het zwembad moesten zij binnen 5 minuten nadat zij de door hun gemaakt rotzooi hadden opgeruimd vertrekken. in 2020 gaan wij zeker weer naar Playa Brava. De prijzen zijn goed!

• 7Lia29-08-2019

Fijne camping, heerlijke vakantie gehad

Het is een grote camping, met een fijn zwembad met gras erom heen waar je lekker kunt liggen. En het strand zit aan de camping ideaal, het hek ernaar toe gaat om 20.00 uur dicht dit vonden wij niet vervelend. Er is een top supermarkt op de camping en een bakker waar je de hele dag terecht kunt. Zelf loop ik ook hard dit heb ik kunnen doen langs het strand echt heel mooi en fijn. Er liggen leuke stadjes in de buurt en je kunt ook een dag met de auto naar barcalona of naar Girona. Wij hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad. Wij waren er met de caravan hadden een mooie plek met schaduw en een kraantje. De douches waren fijn en met afwassen hadden wij 2 spoelbakken per kraan waar wij zaten en volop warm water super! Zeker een aanrader om hier een keer naartoe te gaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Sanne14-08-2019

Leuke vakantie

We hebben een leuke vakantie gehad op Playa Brava. De camping ligt direct aan een mooi zand strand. De omgeving is prachtig op circa 30 min. rijden vind je leuke dorpjes, baaitjes en markten om te bezoeken. De supermarkt is voor een kleine winkel erg volledig en niet duur. Bij het bakkertje koop je heerlijke verse broodjes. Een nadeel is de lange wachttijd. Wij vonden de animatie activiteiten voor de kleine kinderen overdag tegenvallen. Het zwembad heeft een mooie ligweide waar je prima met je handdoek kan liggen als de bedjes op zijn. De kampeerplaatsen zijn ruim (wij stonden op een master plek), op deze plekken heb je redelijk schaduw behalve de plekken die direct aan het strand liggen. Het sanitair wordt super goed schoon gehouden!! Het enige echte minpunt was de bediening bij het restaurant en de bar. Het personeel daar is niet vriendelijk en alles lijkt erg veel moeite te kosten. Ga er dus lekker op uit in de omgeving!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7wanouk10-08-2019

erg fijne Camping

Mooie schone camping. Stacaravan was erg goed ingedeeld, wij stonden in een leuk straatje,dicht bij de winkel en 4 minuten lopen van het strand (zwembad is nog dichterbij gelegen). Medewerkers receptie zijn erg behulpzaam, in de winkel en bij het brood zou het iets vriendelijker mogen. In de ochtend staat er een zeer lange rij voor de broodjes! Als je rond 07:45 gaat, is het nog een beetje te doen. Restaurant ziet er ongezellig uit, 1x iets gehaald, maar dat was niet lekker. Campingwinkel is erg goedkoop, daar hoef je niet voor naar een grote supermarkt te rijden. Zwembad is groot genoeg, heeft weinig ligbedden. Maar er ligt genoeg gras, dus er is wel plaats voor iedereen. Badmeesters zijn streng maar rechtvaardig. Er zijn veel 'vaste gasten' die elkaar ieder jaar op deze camping ontmoeten, veel groepjes dus. 99% is NL. Een glijbaan in het zwembad zou leuk zijn! 's nachts gaan de campinghekken dicht en er is bewaking.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Jansen03-08-2019

Mooie, gezellige familiecamping aan het strand!

Prima camping pal aan het strand! Sanitair geweldig schoon!! Wordt de hele dag door gepoetst 👍🏻 Zwembad niet al te groot maar ruim voldoende, ik heb het nog niet propvol gezien deze vakantie.. Het zou helemaal top zijn als er een glijbaan en/of een watertoestel bijkwam, want dat missen de kids een beetje Personeel zéér vriendelijk overal! Take-away was niet zo geweldig.. Restaurant zijn we niet geweest.. Animatie simpel maar de kinderen vonden het leuk Supermarkt ruim voldoende met hele goede prijzen( gekoelde blikjes gemiddeld 60ct!) Leuke plaatsen en hele mooie baaitjes in de buurt( wel alles met de auto want de camping ligt wat achteraf

Beveiliging is ook goed op de camping, poort naar het strand sluit om 20.00 uur en bij de slagbomen staat er ook constant een bewaker dus je komt er niet zo maar op of af!

Kortom een hele mooie en goede camping waar je je kinderen met een gerust hart rond kunt laten lopen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Riette01-08-2019

Mooi gelegen camping, heerlijk strand, direct bij de camping. Mooi wandel/hardlooppad langs het strand. Prachtige plaatsjes in de omgeving als Pals, Parafrugell, Begur en Llafranc. Heerlijke broodjes s morgens, verse jus d’orange. Verbeterpunten: iets meer verlichting langs de paden, meer waterpunten, meer ligbedden bij zwembad. Prima camping om zomervakantie door te brengen!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Jasper27-07-2019

Prachtige camping ruime plekken ook voor de stacaravan(van Roan), dichtbij het strand, weinig muggen, fijne camping voor de kinderen , restaurant op camping wisselend qua kwaliteit en een mooie omgeving

• 9Van Brussel25-07-2019

Mooi gelegen camping direct aan het strand.

• 7Ingrid en Bert25-04-2019

Rustig

Prachtige kleine camping in het bos, en aan het strand. Een plek om voor mijzelf te houden en zeker niet te willen delen.😁

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Anita lindemans17-03-2019

Fijne niet al te grote gezinscamping direct gelegen aan zee en met zwembad. Groot pluspunt is ook het erg schone sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Nederlands, Nouvelle Cuisine, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht