Camping Playa Brava

Camping Playa Brava
7,9

Camping Playa Brava aan de Spaanse Costa Brava heeft ruime staanplaatsen tussen de bomen. Op deze camping vind je veel Nederlanders. De animatie hier is ook leuk, maar begint wel wat later op de avond. De campingwinkel heeft goede prijzen. Vanaf de camping loop je zo het strand op met de bijbehorende boulevard. Op een uurtje rijden van Girona.

Contact

304 reviews over Camping Playa Brava in het Nederlands

Fijne camping, heerlijke vakantie gehad

Lia
29-8-2019

Het is een grote camping, met een fijn zwembad met gras erom heen waar je lekker kunt liggen. En het strand zit aan de camping ideaal, het hek ernaar toe gaat om 20.00 uur dicht dit vonden wij niet vervelend. Er is een top supermarkt op de camping en een bakker waar je de hele dag terecht kunt. Zelf loop ik ook hard dit heb ik kunnen doen langs het strand echt heel mooi en fijn. Er liggen leuke stadjes in de buurt en je kunt ook een dag met de auto naar barcalona of naar Girona. Wij hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad. Wij waren er met de caravan hadden een mooie plek met schaduw en een kraantje. De douches waren fijn en met afwassen hadden wij 2 spoelbakken per kraan waar wij zaten en volop warm water super! Zeker een aanrader om hier een keer naartoe te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuke vakantie

Sanne
14-8-2019

We hebben een leuke vakantie gehad op Playa Brava. De camping ligt direct aan een mooi zand strand. De omgeving is prachtig op circa 30 min. rijden vind je leuke dorpjes, baaitjes en markten om te bezoeken. De supermarkt is voor een kleine winkel erg volledig en niet duur. Bij het bakkertje koop je heerlijke verse broodjes. Een nadeel is de lange wachttijd. Wij vonden de animatie activiteiten voor de kleine kinderen overdag tegenvallen. Het zwembad heeft een mooie ligweide waar je prima met je handdoek kan liggen als de bedjes op zijn. De kampeerplaatsen zijn ruim (wij stonden op een master plek), op deze plekken heb je redelijk schaduw behalve de plekken die direct aan het strand liggen. Het sanitair wordt super goed schoon gehouden!! Het enige echte minpunt was de bediening bij het restaurant en de bar. Het personeel daar is niet vriendelijk en alles lijkt erg veel moeite te kosten. Ga er dus lekker op uit in de omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

erg fijne Camping

wanouk
10-8-2019

Mooie schone camping. Stacaravan was erg goed ingedeeld, wij stonden in een leuk straatje,dicht bij de winkel en 4 minuten lopen van het strand (zwembad is nog dichterbij gelegen). Medewerkers receptie zijn erg behulpzaam, in de winkel en bij het brood zou het iets vriendelijker mogen. In de ochtend staat er een zeer lange rij voor de broodjes! Als je rond 07:45 gaat, is het nog een beetje te doen. Restaurant ziet er ongezellig uit, 1x iets gehaald, maar dat was niet lekker. Campingwinkel is erg goedkoop, daar hoef je niet voor naar een grote supermarkt te rijden. Zwembad is groot genoeg, heeft weinig ligbedden. Maar er ligt genoeg gras, dus er is wel plaats voor iedereen. Badmeesters zijn streng maar rechtvaardig. Er zijn veel 'vaste gasten' die elkaar ieder jaar op deze camping ontmoeten, veel groepjes dus. 99% is NL. Een glijbaan in het zwembad zou leuk zijn! 's nachts gaan de campinghekken dicht en er is bewaking.

Direct boeken

Mooie, gezellige familiecamping aan het strand!

Jansen
3-8-2019

Prima camping pal aan het strand! Sanitair geweldig schoon!! Wordt de hele dag door gepoetst 👍🏻 Zwembad niet al te groot maar ruim voldoende, ik heb het nog niet propvol gezien deze vakantie.. Het zou helemaal top zijn als er een glijbaan en/of een watertoestel bijkwam, want dat missen de kids een beetje Personeel zéér vriendelijk overal! Take-away was niet zo geweldig.. Restaurant zijn we niet geweest.. Animatie simpel maar de kinderen vonden het leuk Supermarkt ruim voldoende met hele goede prijzen( gekoelde blikjes gemiddeld 60ct!) Leuke plaatsen en hele mooie baaitjes in de buurt( wel alles met de auto want de camping ligt wat achteraf

Beveiliging is ook goed op de camping, poort naar het strand sluit om 20.00 uur en bij de slagbomen staat er ook constant een bewaker dus je komt er niet zo maar op of af!

Kortom een hele mooie en goede camping waar je je kinderen met een gerust hart rond kunt laten lopen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Riette
1-8-2019

Mooi gelegen camping, heerlijk strand, direct bij de camping. Mooi wandel/hardlooppad langs het strand. Prachtige plaatsjes in de omgeving als Pals, Parafrugell, Begur en Llafranc. Heerlijke broodjes s morgens, verse jus d’orange. Verbeterpunten: iets meer verlichting langs de paden, meer waterpunten, meer ligbedden bij zwembad. Prima camping om zomervakantie door te brengen!

Jasper
27-7-2019

Prachtige camping ruime plekken ook voor de stacaravan(van Roan), dichtbij het strand, weinig muggen, fijne camping voor de kinderen , restaurant op camping wisselend qua kwaliteit en een mooie omgeving

Van Brussel
25-7-2019

Mooi gelegen camping direct aan het strand.

Rustig

Ingrid en Bert
25-4-2019

Prachtige kleine camping in het bos, en aan het strand. Een plek om voor mijzelf te houden en zeker niet te willen delen.😁

Gereisd Met partner in mei 2018

Anita lindemans
17-3-2019

Fijne niet al te grote gezinscamping direct gelegen aan zee en met zwembad. Groot pluspunt is ook het erg schone sanitair.

Prima, maar voor ons volgend jaar niet weer

Patricia
5-9-2018

Voor de kinderen een hele camping. Onze mobilehome was super! prima plek, leuke buren ;-) Voor onze jongens was er genoeg animatie. Het minpunt daarvan vond ik dat het vaak laat (21:30 of soms 22:00 uur) begon. De lange rij bij de bakker 's ochtends was wel jammer maar wanneer je standaard brood wil hebben, kan je dit ook in de supermarkt ernaast halen. Het zwembad is wat klein, wanneer de camping vol is. De eerste week was het water te warm, wat resulteerde in allerlei bacteriën. Naar mijn gevoel mag het zwembad wat schoner gehouden worden. Voor de grote van de camping zijn er te weinig ligbedden, daarvan werden er ook nog eens veel langdurig gereserveerd gehouden (hoe irritant?!) In het restaurant hebben wij niet gegeten. De omgeving is leuk! veel leuke baaitjes, restaurants, dorpjes en steden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Nederlands, Nouvelle Cuisine, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Playa Brava in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Playa Brava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.