Appartement Pinoverde del Golf

6 reviews over Appartement Pinoverde del Golf in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

Melanie
2-9-2012

Het huisje was erg leuk, de inrichting was wat oudbollig maar dat past er ook wel bij. De indeling was prima, wij hadden ruimte genoeg. Het grootste nadeel was de herrie. Wij zaten pal naast de doorgaande weg waar s'nachts veel verkeer rijdt. Ook staan mensen rustig om half 4 s'nachts luid te praten op straat. Op het park zelf was het elke avond erg onrustig; harde muziek, luid gepraat, blaffende honden... Erg vervelend en dus slecht geslapen.

Wij gingen elke dag naar het strand bij L'Estartit omdat daar het strand veel mooier, ruimer en gezelliger was. Daar zaten de leuke kroegjes om na een lekker stranddagje nog even na te borrelen.

Auto heb je wel nodig in de mooie omgeving. Pals is een erg leuk om naartoe te gaan. De plek waar je de sleutel af kon halen (7km verderop) was een makelaarskantoor wat verwarring opleverde. Zwembad was erg lekker, voor de kinderen ook super. Er is geen speeltuintje op het park. Geen Wifi. Al met al prima vakantie voor 1 keer.

gedateerde bungalow

B. Hooghiemstra
14-6-2010

Rustig park ca. 30 jaar oud. Bungalow behoeft renovatie. Park en zwembad zijn goed onderhouden.

Nadeel: geen receptie op het park, sleutels moet je 7 km verder ophalen

Auto huren is noodzakelijk. In directe nabijheid is weinig te doen. Strand is breed en schoon. Loopafstand ca. 800 mtr.

Toppertje

Lammes Haase
13-1-2009

Wij gaan altijd in de meivakantie, lekker rustig, veel ruimte op de stranden, en ook heel goedkoop.

sterk verouderde huisjes, erg vochtig en muf, ook erg gehorig. Ligging wel mooi. Je moet wel met de auto naar de golfbaan en ook het strand en dorp zijn ver weg.

Gezellig vakantieparkje gelegen aan de golfbaan van Pals. Enkele huisjes liggen ook met de achtertuin aan de golfbaan. Zwembad is prima. Ligging tov supermarkt / strand is prima ca 800 meter. Verdere faciliteiten wel verder weg, auto is wel aan te bevelen. Strand van Pals is groot en mooi.

Huisjes zijn qua interieur beetje verouderd, maar alles is aanwezig. Tuinen worden zeer goed onderhouden. Dakterras met buitenbarbeque is erg fijn. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar!

dit is echt een mooi plaatsje waar alles inzit ik zal dit zeker aanraden om als vakantie plaats te bezoeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pinoverde del Golf in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pinoverde del Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pinoverde del Golf scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.