Camping Mas Patoxas

• 7.8Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Doordat Camping Mas Patoxas (Pals) net wat verder weg ligt van de Costa Brava is het goedkoper verblijven. In het restaurant van de camping kun je ook goed eten voor een schappelijke prijs. De camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. Het zwembad kan druk zijn, maar door het grasveld is dat geen probleem. Bezoek eens de stad Girona.

Contact

266 reviews over Camping Mas Patoxas

• 7Miranda14-06-2016

Mooi zwembad met uitzicht

Volle camping met veel Spanjaarden. Soms erg druk bij het zwembad, maar door grasveld erom heen altijd wel plek om te liggen. Wij zaten wel al aan het einde van het hoogseizoen. Wel vaak harde muziek bij het zwembad. Leuke recreatieruimte voor de kinderen, goede afhaal, prima winkeltje. Groot speelveld om te basketballen, voetballen e.d. veel sportactiviteiten georganiseerd. Ligt wel wat afgelegen, maar met de auto is alles goed te doen. Verschillende strandjes en baaien in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7shirleyveen11-10-2015

heerlijke vakantie!

1e keer spanje, op mas patoxas. bij aankomst zeer vriendelijk bali pesoneel. Wij konden zelf een beschikbare campeerplek uitzoeken. Gezellige laantjes. de grootte van de plek was te doen. Prima sanitair...veel schaduw, mooi zwembad met grote graswijde. geen geruzie om ligbedjes want die zijn er niet. animatie was leuk. de kinderen (7 en 11) hebben zich prima vermaakt. Veel ned gezinnen en dus veel vriendjes. Omgevind was schitterend.t ene baaitje was nog leuker en mooier dan t andere. Pals en Begur zijn heel gezellig en je kunt er heerlijke tapas eten. wij gaan hier zeker nog eens terug

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9wendy04-10-2015

geweldig!

Super camping, genoeg te doen, aanrader. Goed eten, goed onderhouden, animatie, echt heerlijke camping! Mooie strandjes in de nabije omgeving, gaan zeker nog is terug! Wij en de kids hebben genoten!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9We01-09-2015

Top!

Al 6 jaar verblijven wij met heel veel plezier op Mas, deze camping heeft alles wat het moet hebben en heeft niets waar je niet op zit te wachten! bungalows en mobile-home zijn prima , sanitair superschoon, nooit wachten en altijd warm water. Alle leeftijden vinden elkaar hier, disco-kelder voor de pubers, geen overlast. Het zwembad is helemaal top! Het enige waar je je aan kan storen zijn een paar medelanders die denken dat zij meer zijn dan de rest omdat ze er al een paar jaar komen, het is eerder sneu dan dat het indruk maakt ;) Wij zeggen : gewoon doen!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Maud26-08-2015

Prima

Na 2014 ook in 2015 twee weken vakantie gevierd. Nu in een stacaravan. Douchen is een kriem; klein en niet altijd warm water. Douchen op het park is prima. De ouder slaapkamer kan allemaal maar net......Verder heeft onze dochter van 13 het erg goed naar haar zin gehad (wij ook). Veel kinderen van haar leeftijd en een buitendisco genaamd: de kelder. Super leuke strandjes en dorpjes in de buurt en het ook het eten op de camping is zeker niet verkeerd. Kortom: prijs - kwaliteit prima in balans. Ja, ik zou voor een 3e keer kunnen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Gilbert23-08-2015

Zeer tevreden

Het huisje, te "Pals", was gedateerd maar schoon. Je kunt altijd gebruik maken van de openbare douches die schoon zijn.

De plaatsing van de huisje is wat minder gezellig. Geschakeld met de eerst volgende. Een flink minpunt zijn de matrassen. Deze zijn erg dun en op een "plank geplaatst".

Het zwembad is mooi met een goed onderhouden grasveld. Het voordeel van het grasveld is dat je niet elke ochtend of zelfs het 's avonds moet "vechten" voor een bedje. je kunt heel veel verschillende strandjes bezoeken. Wij hebben gekozen voor l'estartit (zeer toeristisch) en begur Riera (rustig).

Leuke plaatsjes om te bezoeken zijn Pals, Girona, L estartit, palafuge.

Elke avond is er wel een bandje of iets anders. Dit van 22:00 tot 00:00.

De prijzen zijn zeer schappelijk. Zeker als je Frankrijk gewend bent

Ook het eten valt helemaal niet tegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Jacq.06-08-2015

Hele mooie camping!

Alweer voor de 3e keer vakantie gevierd op Mas Patoxas. Het bevalt nog steeds prima. Schitterende omgeving met leuke dorpjes, baaitjes en zandstranden. Op de camping is er voor elke leeftijd wat te doen. Onze pubers van 14 en 16 hebben zich perfect vermaakt. Veel leeftijdsgenoten. Bewaking is ook prima. Na 24.00 uur is het op de camping stil op de jongeren vermaken zich in de "kelder" op de camping die tot 03.00 uur open is. Ook dan is de oplettende bewaking aanwezig. Kortom, voor een supervakantie voor jong en oud is Mas Patoxas de place to be! Lage prijzen, goede service, schitterende camping!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Karin van Heeswijk09-07-2015

Super camping!!

Komen al vanaf 1986 op deze camping eerst zelf mee met mijn ouders daarna met vriendje, nu man en daarna met onze kids. Hebben wel eens naar een camping gekeken dichterbij het strand maar als je verder alles hebt dan is rijden naar de vele mooie baaitjes in de buurt geen probleem. Daarbij zouden onze kids daar veel verdriet van hebben. Prachtige camping met voor alle leeftijden genoeg te doen, onze kinderen 15 13 en 8 kunnen niet wachten om dit jaar weer te gaan. Ze kunnen voetballen, tafeltennissen er is een animatieteam en heel belangrijk voor de jongere kids een speelhal. Voor de oudere kids is er een "buitendiscotheek" die vanaf 22.00 uur opengaat en tot 03.00 uur open is, het fijne hiervan is dat je weet waar ze zijn. En wat het aller belangrijkste van vakantie vieren is....als de kids tevreden zijn dan zijn de ouders dat ook, en dat het bevalt blijkt wel uit hoeveel gezinnen er jaarlijks net als ons terug komen!! Kortom een super camping met eigenaren met ❤voor de zaak.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6tywiersma22-06-2015

Grote camping gericht op massa verwerking.

Grote staanplaatsen voor caravan. Schoon sanitair, mooi zwembad. Ongeïnteresseerde receptie. Geen aansluiting met strand, alle vertier alleen bereikbaar per auto. Wij waren na 2 dagen uitgekeken en zijn verhuisd naar een camping aan het strand.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Nessa31-05-2015

Super camping

Wij komen Al 5 jaar op Dee camping met onze caravan! Wij zijn een jong gezin 33 jaar met een dochter van 10. Onze dochter heeft veel vriendinnetjes op de camping die elk jaar weer terug komen.. De staanplaatsen zijn ruim. Personeel vriendelijk. Mooie stranden. Leuke winkeltjes een echte aanrader voor het hele gezin

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Camping Mas Patoxas info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats