Camping Mas Patoxas

• 7.8Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Doordat Camping Mas Patoxas (Pals) net wat verder weg ligt van de Costa Brava is het goedkoper verblijven. In het restaurant van de camping kun je ook goed eten voor een schappelijke prijs. De camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. Het zwembad kan druk zijn, maar door het grasveld is dat geen probleem. Bezoek eens de stad Girona.

Contact

266 reviews over Camping Mas Patoxas

• 9Marjolein13-09-2016

Leuke camping

Leuke camping Mooie plekken en genoeg te doen voor de jeugd Zwembad is mooi en ook druk maar goed te doen Personeel vriendelijk en de camping is netjes en schoon Brood is heerlijk Goede camping en 2 deuren verder op kan je heerlijke kip halen De kleine strandjes waren erg druk Er is zat te doen in de omgeving Wij komen zeker nog een keertje terug

• 8marbanin02-09-2016

Heerlijke camping, prima voor kinderen

Wij zijn voor de tweede keer op deze camping geweest in een stacaravan. De kinderen vinden het hier helemaal geweldig. Heerlijk zwembad en restaurant waar je voor weinig geld lekker kan eten. Iedere avond is er iets te doen en ook overdag wordt er van alles georganiseerd voor jong en oud. Het is een levendige camping met gemoedelijke sfeer. Strand is 15min met de auto. Goede uitvalsbasis om van alles te doen, zoals Barcelona, girona, Figueres, estartit enz. De kinderen V willen volgend jaar weer. Wie weet....

• 8Peter02-09-2016

Prima camping

We hadden een stacaravan gehuurd via de camping zelf. Deze was groter dan we hadden gedacht. Ruimte genoeg voor twee volwassenen en vier kids (12 t/m 15 jaar oud). Beetje gedateerd, maar verder prima. Camping zelf is heel netjes en rustig. Zwembad was zelden heel vol, in het gras was altijd plek genoeg om te zonnen. In campingwinkeltje was genoeg te koop, niet eens heel duur. Allemaal positief, enige nadeel van Mas Patoxas is dat als je de camping af gaat je altijd met de auto moet en je dan vaak kan aansluiten in de file (al begreep ik wel dat het dit jaar in Spanje veel drukker was dan in de jaren ervoor ivm dat veel mensen niet meer naar bijv. Turkije gingen). Strand of Pals zelf is een stukje rijden en dat gaat door de drukte stapvoets. Strand bij Pals is trouwens prima, je kan daar je auto altijd op loopafstand kwijt en hoe laat je ook komt. Het is nooit heel druk. Soms mooie hoge golven. Geweldig voor kids. Wil je wat verder de zee in lopen. Ga dan naar strand in L'Estartit.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Familie Haag28-08-2016

Prima

De campingplaatsen vonden wij heel erg tegenvallen... We stonden eerst op een veldje...hutje mutje en super ongezellig doordat er een weg tussen liep. Toen we hierover klaagden konden we meteen een nieuwe plek uitzoeken, dus dat was super opgelost. Wij hadden toen wel de mogelijkheid om op veld V een plek uit te zoeken. Dat veld gaat alleen open als het super druk is op de camping. Dat was ons geluk, want dit is het enige ruime veld. Daar 2 weken met heel veel plezier gestaan.

Camping is verder prima. Genoeg te doen voor kinderen van alle leeftijden!

Animatie is idd magertjes. Programma was duidelijk en werd elke week vernieuwd. Maar met het knutselen van shirtjes duurde het 45 minuten voordat de shirts er waren en kinderen konden beginnen. In die 45 minuten werd er verder niks gedaan met de kinderen. In zwembad worden er wat luchtbedden en banden gegooid en dat is dan de animatie. Voor ons allemaal prima, want wij hebben ons met de kinderen prima vermaakt. De omgeving is echt zo waanzinnig mooi. Elke keer ontdekten we weer een mooi strand, zo divers, zand of grind stranden, met wilde golven of rustig water. Aanraders: Tamariu en La Fosca.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Marjolein Durink21-08-2016

Schone en gezellige camping

In augustus 2 weken verbleven in 6-pers bungalow met 3 aparte slaapkamertjes. Alles keurig schoon en fris. Ook camping zelf werd netjes onderhouden. Eenvoudig maar leuk en groot genoeg zwrmbad. Balletjes zijn toegestaan in het water. Luchtbedden en banden eerst ook, later om onduidelijke reden niet meer. Personeel vriendelijk, spreekt nederlands en/of behoorlijk goed engels. Na jaren kamperen in Zuid-Frankrijk is Spanje een verademing qua prijzen en gemoedelijkheid. Veel mooie plaatsjes in omgeving, wel rekening houden met veel drukte op toegangswegen en lastig parkeren. Strand L'Estartit met grote gratis parking aanrader. En natuurlijk goedkoop een heerlijk kipje eten bij Con Padre (2e vestiging zit vlak naast camping) Kortom, heerlijke vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden

• 8Linda17-08-2016

Fantastisch! misschien volgend jaar weer

Ik vond het een zeer nette camping met ruime openingstijden qua winkel en take away /bar. Prijzen vallen erg mee. chocoladebroodjes en croissants 0,70 cent. biertje bij de bar (radler op tap) 1,70.. prachtig zwembad met gras erom heen, altijd plek gewoon handdoek of eigen stoel. iedere avond wel muziek of karaoke. overdag sport of excursies als animatie..heel veel nederlanders, verder spaans en frans. veel jeugd vanaf 10 jaar tot denk wel 21 .. voor de oudere jeugd een aparte "disco""tot 3 uur... na 24 uur stil op de camping..Die trokken allemaal met elkaar op erg leuk om te zien. Onze kids willen terug.. Hebben het geweldig gehad en wij ook. leuke plaatsjes in de buurt zoals pals, estartit platja dáro en leuke kleine baaitjes of stranden.in 1 woord top!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Ava15-08-2016

Leuke levendige camping

Levendige camping met veel Spanjaarden, wat Fransen en veel Nederlanders, onze kinderen hadden hierdoor snel vriendjes gemaakt en hebben het ontzettend naar hun zin gehad. Zwembad is leuk, maar in het hoogseizoen wel aan de drukke kant. Pluspunt: geen bedjes bij het zwembad, dus geen handdoekje leggen, maar gewoon lekker met je handdoek op het gras! Onze stacaravan (Mediterrani) was netjes, alleen de slaapkamers waren enorm krap. Personeel is vriendelijk, alleen de badmeesters spraken geen woord Engels. Onze zoon had zijn voet behoorlijk opengehaald en we kregen het de badmeester niet duidelijk dat hij verzorging en een pleister nodig had, uiteindelijk toch opgelost. Het lijkt me wel fijn dat als er iets gebeurd, degene die EHBO geeft ook weet wat er gaande is. Camping ligt wat afgelegen waardoor je voor alles de auto moet nemen, parkeren bij de kleine strandjes is bijna niet te doen, want druk. Wij gingen vaak naar het strand van L' Estartit , hier ligt een grote gratis parkeerplaats direct bij het strand. Kinderanimatie naar mijn mening bijna onzichtbaar, af en toe minidisco, weekprogramma onduidelijk.

• 9Eetgelegenheden

• 8mariska14-08-2016

Super vakantie!!

Wederom weer fantastisch!Mooi zwembad genoeg te doen voor de kids,vriendelijk personeel van bewaking tot receptie,schoonmakers etc..Schoon park ,goede uitvalsbasis voor uitstapjes waar ook genoeg te zien is!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6big_john01-08-2016

Park Oké onderkomen Minder

Wij zaten in een 3-kamerstacaravan Pals max. 4 personen. Vocht plekken op div plaatsen raam die een stuk mist en niet goed sluit. een matras was een stuk koud schuim (geen traag schuim)goed voor vulling voor een stoel of bank niet als bed. Overdag is buiten eten niet te doen het stikt er van de vliegen. De pannen zijn van aluminium de koekenpan zit vol krassen i.v.m. ontbreken houten spatel en je snijplank is 10 x 15 cm . Bestek wij hadden 3 verschillende messen 2 verschillend lepels en vorken een bij elkaar geraapt zooitje geen goed broodmes aanwezig. Het zijl wat op de vloer ligt op div beschadigt en op div ligt hij niet stak bolt op. De eerste avond bij de take a way halve kip met friet gehaald want na een lange reis wil je wat makkelijks maar dat viel ook tegen de kip was wel gaar maar koud de friet vet en slap en dat voor bijna €10 pp . Buiten het park richting Pals een goed kippen restaurant dan heb je een hele warme grote kip voor €9,90.Anematie op het park is oké . In de Speelhal werkt de helft van wat er staat niet.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Ralph31-07-2016

Leuke Camping

Camping is niet te groot, maar heeft goede faciliteiten (goed zwembad, prima winkel e.d.). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (van portier tot bar). Wij zaten in een Campitel. Deels zijn deze al vernieuwd. Wij zaten nog in een oud model. Qua ruimte is deze prima voor 5 personen. Het was wel oud en de douchecabine wat te klein (we zijn vaker naar het toiletgebouw gegaan). Het bed was eenvoudig, maar wel goed. De camping ligt wat afgelegen. Als je iets buiten de camping wil doen, moet je altijd de auto pakken. Wij hebben een prima verblijf van 2 weken gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Mas Patoxas info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats