Camping Mas Patoxas

• 7.8Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Doordat Camping Mas Patoxas (Pals) net wat verder weg ligt van de Costa Brava is het goedkoper verblijven. In het restaurant van de camping kun je ook goed eten voor een schappelijke prijs. De camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. Het zwembad kan druk zijn, maar door het grasveld is dat geen probleem. Bezoek eens de stad Girona.

Contact

266 reviews over Camping Mas Patoxas

• 7Diane22-09-2017

aardige camping in de costa bravva

Camping heeft heerlijk zwembad, waar je alleen tussen 12 en 13 uur met plastic opblaasdingen in mag. Stoelen zijn er niet, alleen gras. dat is prettig. Camping is helemaal vol met caravans en tenten, geen plek onbenut. De gamehal is aardig, maar slechts 50% van de apparatuur werkt. Stacaravan is prima, is geen veranda bij, dus je loopt alles binnen. Je zit bij de buren op schoot, weinig privacy.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Jolanda31-08-2017

Hadden anders verwacht

Ligt mooi centraal, veel leuke stadjes en stranden in de omgeving te bezoeken. Camping is schoon en dat vinden wij fijn. Plaatsen echter heel klein, weinig ruimte om voor de caravan te spelen. Doordat onze caravan geen veranda had, werd veel zand naar binnen gelopen. Vooral bezet door spanjaarden waardoor onze kinderen weinig vriendjes hadden om mee te spelen. Maar dat is niet iets wat aan de camping te wijten is. Take away heeft alleen vastgestelde dingen die je kan bestellen zoals twee kroketten op een broodje of een broodje frikandel. Badmeesters zijn erg streng, iemand op je nek nemen om te stoeien of een opblaasbandmee het water in nemen mag niet. Vreemd is dat er wel met ballen over en weer en kris kras over het bad en op de hoofden van de zwemmers gegooid mag worden. Kampwinkel is dagelijks tot 21.30 uur open, top!

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Bart21-08-2017

Fijne vakantie gehad hier, echte aanrader

vriendelijk personeel , fijn zwembad , en heerlijk kunnen uitrusten . Stranden zijn makkelijk te bereiken. Genoeg te doen voor alle leeftijden op de camping , maar zeker ook daar buiten .

• 8Eetgelegenheden

• 9Mariska14-08-2017

Super!!

Wederom weer een supervakantie ,schoon,vriendelijk personeel lekker zwembad en prima huisje!Genoeg te doen in de omgeving.Voor kinderen ook genoeg te doen voetballen,pingpong ,animatie bij het zwembad.Mensen die klagen kunnen beter thuis blijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marcilla12-08-2017

Super vriendelijk!

De omschrijving "rustige familie camping" kan ik niet beamen. Veel mensen komen er al jaren en dat is te merken. Bij het zwembad groepen tieners waardoor het voor oudste (12) lastig was om contact te maken, "iedereen" kende elkaar immers al. De plek niet heel groot, het paste allemaal net dus prima. Er zijn wel ruime plekken. Schaduwdoek komt zeker van pas. Animatie wordt onderscheid gemaakt tussen -14 en +14. Iedere avond wordt er iets georganiseerd van 22:00-24:00 dus op tijd slapen zit er niet in. Het zwembad is fijn. Van 12:00-13:00 komen er matten in het water en mag je er ook met je eigen opblaas spul en flippers e.d in. (Tip Erik ;-) ). Het eten, zowel take away als restaurant, waren goed. Lekker eten, diversiteit op de kaart en leuke prijzen. Ruim assortiment in de supermarkt en genoeg supermarkten in de omgeving. Alle medewerkers waren súper vriendelijk! Ze groeten altijd. Sanitair was schoon en voldoende aanwezig.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2017

• 2Erik11-08-2017

Tegenvaller

Bij het huisje aangekomen bleken twee glazen vies te zijn waar ook geen schoonmaak meer iets aan kan doen. In het zwembad mocht mijn zoon zijn pas gekochte zwemslippers (klein formaat) niet aan en de opgeblazen luchtband mocht ook het water niet in. Totaal niet kindvriendelijk. Op eerder bezochte campings mocht dit wel en de kinderen hadden veel lol zonder overlast te veroorzaken. Geen speeltuin voor 7+, wel een speelhal binnen waar alle drie de luchtspeeltoestellen defect waren en de biljartkeus allemaal niet meer voorzien waren van een pommerans. Dit is onze eerste dag. We hopen dat onze spijt omdat we hier geboekt hebben omslaat in positieve ervaringen.

• 6Natascha21-07-2017

Redelijk maar niet voor herhaling vatbaar

Vorig jaar op deze camping gestaan maar wij vonden m wat tegen vallen dwz niet helemaal wat wij hadden gehoopt. Onze plek was zó klein dat onze caravan en bijzettent er nét op pasten. De disco op de camping viel enorm tegen en er loopt veel jeugd dat er al jaren komt en een grote hechte groep vormt waar onze kids niet tussen kwamen. Qua aansluiting hadden we er meer van verwacht maar de omgeving vonden we prachtig! Zelden zulke mooie baaitjes en stranden gezien! Restarant vicus in Pals is echt een aanrader als je een keer heel speciaal uit eten wilt, wát een smaakbeleving!!! Pals is een prachtig mooi oud stadje. Het zwembad is erg leuk en het sanitair oud maar schoon. Het water was met douchen en afwassen helaas wel vaak koud.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Ramon van Ee24-06-2017

Top camping!

Mooie camping met een fijn zwembad. Goed sanitair!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Antal25-05-2017

Hele mooie camping

Vele mooie stranden in de omgeving. Ijsjes zijn heerlijk op de camping. Sanitair is schoon kortom een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Danielle15-09-2016

Heerlijke camping

Wij hadden voor 2 weken de accomodatie campitel gehuurd. Dat was ook het enige wat tegenviel, we hadden de oudere versie en die was erg basic. De rest eromheen camping, omgeving en sfeer perfect!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping Mas Patoxas info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats