51 vragen over Camping Mas Patoxas

• Richard , 14-07-2019 Rapporteren

Plek voor een vouwwagen

Wij gaan volgende week naar deze camping ,nu weet ik dat de plekken niet al te groot zijn maar heeft er iemand een tip voor een wat grotere staanplaats . Met plek nmr als dit mogelijk is.

Alvast bedankt.

• Nancy, 12-07-2017 Rapporteren

Openbaar vervoer / huurauto

Is het mogelijk om uitstappen te te doen via openbaar vervoer, startend vanaf de bushalte bij de camping? Indien daguitstappen via openbaar vervoer niet doenbaar, zijn er mogelijkheden tot huren van auto in de buurt? Alvast bedankt!! Mvg, Nancy

• FamVosRidderkerk, 12-06-2016 Rapporteren

ondergrond staanplaatsen

kan iemand mij vertellen wat de ondergrond is voor de staanplaatsen daar wij met de tent gaan en liever geen stenen door het grondzeil willen ;)

Fam Beijnen, 03-07-2016

Komt vast goed. Wij vonden het een top camping met onze kinderen dus dit jaar nog maar eens ;) Jullie ook fijne vakantie en inderdaad, wie weet spreken we elkaar daar. Wij gaan 22 juli 3 wkn.

FamVosRidderkerk, 03-07-2016

Dank je wel voor de reactie....We gaan er gewoon voor dit jaar en hebben ook folie gekocht voor onder het grondzeil, we zien het wel. Fijne vakantie alvast een wie weet spreken we elkaar nog wel onverwachts.

Fam Beijnen, 03-07-2016

De ondergrond is van kleine steentjes te vergelijken met split voor in de tuin. Wij zijn vorig jaar voor het eerste geweest en hebben onder het tentzeil gewoon folie gedaan. Kun je halen bij de bouwmarkt (de wat dikkere versie).

In eerste instantie zagen wij alleen maar nadelen, maar uiteindelijk had het veel voordelen. Na een regenbui heel snel opgedroogd, geen modder en ongedierte was er niet. Zitten namelijk liever in gras dan in steentjes. Dit jaar nog eens terug voor deel 2 Gr Fam Beijnen

• Natascha, 11-05-2016 Rapporteren

strand

hallo, is het mogelijk om in augustus via een redelijk rustige weg naar het strand te gaan? Of is er veel drukte op de weg naar stranden, en volle parkeerplaatsen? Dus graag een tip voor een niet te overvol strand met fijne parkeerplaatsen!!

Alvast bedankt!

shir, 17-05-2016

hoi....wij zijn regelmatig naar "la fosca" geweest... is heel leuk strand met allerlei eettentjes ... wij konden daar altijd prima parkeren. wel tegen betaling welliswaar maar ik meen dat dat 2 euro voor de hele dag was.

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Patoxas voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping
    Direct boeken
    Direct boeken

• chantal, 09-11-2015 Rapporteren

mei vakantie

wij gaan in de meivakantie ( vanaf 23 april tot 4 mei) . is het zwembad dan wel open en is het niet te koud?

• Carlo, 06-01-2015 Rapporteren

Muggen

Bij de tips staat "neem iets tegen muggen mee". Verder lees ik niets over muggen klachten. Zitten er veel muggen?

shirleyveen, 11-10-2015

wij ook niet..(juli)

tywiersma, 22-06-2015

er zijn ongetwijfeld muggen, maar wij hadden ze niet (in juni)

• Ilona, 10-12-2014 Rapporteren

overnachtingshotel

Weet iemand een goed overnachtingshotel in Frankrijk voor de heenreis?

• Janss, 22-11-2014 Rapporteren

Bali mobilehome

Kan iemand mij vertellen of er een verschil is tussen de bali mobile via de camping en de bali van vacansoleil? Er staan foto's van een bali caravan op zoover met een klein afdakje en een tuintje, voor ons prima. Vinden het prettig om rustig te liggen met wat privacy. Begreep uit eerdere reaktie dat de vacansoleil mobiles prima wat verder van het zwembad lagen.

• Janss, 22-11-2014 Rapporteren

bali caravan

Op de site van de camping is er een Bali mobile te huur, bij Vacansoleil kun je ook een Bali mobile huren. Ik vind het prettig om rustig te liggen met wat privacy. Op zoover staan foto's van een bali mobile met een klein "tuintje" en een zonnescherm, prima lijkt me. Kan me iemand vertellen of er verschillen zijn tussen deze bali mobiles en de ligging? Wat verder van het zwembad wellicht rustiger qua ligging?

• f_veltkamp, 07-11-2014 Rapporteren

fietsen naar het strand

Weet iemand of wij met onze kinderen van 7 en 10 kunnen fietsen naar het strand ?

peter, 08-11-2014

Ik vind van niet punt 1 is het ver en punt 2 levens gevaarlijke weg

Joost, 30-11-2014

Ik ben het volledig eens met Peter! Met de auto kan je vrij goed parkeren bij diverse mooie strandjes (met de auto niet ver maar met de fiets met gemiddeld 30 graden niet te doen :-) ) voor gemiddeld 50 cent tot 1 euro per uur.