Camping Mas Patoxas

• 7.8Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Doordat Camping Mas Patoxas (Pals) net wat verder weg ligt van de Costa Brava is het goedkoper verblijven. In het restaurant van de camping kun je ook goed eten voor een schappelijke prijs. De camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. Het zwembad kan druk zijn, maar door het grasveld is dat geen probleem. Bezoek eens de stad Girona.

Contact

266 reviews over Camping Mas Patoxas

• 5Steef09-07-2020

Te basic huisje

Camping op zich ok. Nu heel rustig vanwege corona, uitvalsbasis voor het bezoeken van hele gebied prima.

Het huisje Morea was horrible. Heel oud, matrassen op houten planken, woonkamer geen fijne bank of stoel, gordijnen waar de kinderen bang werden van de print, en gaten in zaten.

De ‘ villas’ Achterin het park zijn wel Mooi maar meteen stuk duurder. We konden helaas niet meer upgraden want zaten vol.

Ler op: ook veel Muggen dus buiten word Je lekgeprikt s avonds.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Fam van Calsteren31-12-2019

Alles wat wij zoeken

Wij hebben voor de 6e keer geboekt . Voor ons is het eerste pluspunt dat hier geen muggen zijn. Het zwembad is heel fijn met een grasweide eromheen zodat je heerlijk op je handdoek of stoelt kunt zitten. Goed restaurant niet duur. De bar/ terras bij het zwembad is uitermate gezellig. Je kunt hier een lekker kopje koffie drinken, lunchen of een borreltje nemen. Allemaal niet duur. Sanitair is heel schoon. Er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Voor jonge kinderen is er een kidsclub met Nederlands sprekend personeel. Voor de oudere jeugd worden er allerlei leuke sport spellen georganiseerd. Hebben ze daar geen zin in dan hangen ze heerlijk bij elkaar bij het zwembad. s'Avonds is er vertier voor alle leeftijden. 00:00 is alles stil! De kampeerplekken zijn inderdaad niet heel ruim en je zit niet op jezelf. Wij vinden het prima maar dat is persoonlijk. Leuke omgeving. Heerlijke strandjes!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Corinne02-12-2018

Prima camping met alle faciliteiten zonder drukte

Vriendelijke camping en niet zo massaal. Alles op loopafstand. Veel jeugd en genoeg te doen voor de kids. Wij vinden het heel leuk steeds verschillende strandjes te bezoeken in de omgeving. Zo verveelt het ook niet. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Ook de sangria smaakt prima!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Anna16-08-2018

Minder dit jaar

Prima camping voor mensen met (jonge) kinderen. Al meerdere keren hier geweest, altijd naar tevredenheid. Wat ons echt opviel en stoorde dit jaar was dat er klieken Nederlanders het zwembad domineerden en totaal geen rekening hielden met andere badgasten. Sommigen waren zelfs zo brutaal om hun spullen bovenop mijn dochters handdoek te gooien. Anderen kwamen met hun groep zo kort op andere mensen liggen en bezette gewoon een hele lap van de ligweide. Al met al is het een leuke camping, maar omdat deze niet op loopafstand ligt van een strand of stadje gaan we volgend jaar ergens anders heen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Bieb12-08-2018

Fijne camping

Voor de tweede keer naar deze camping geweest en ons wederom prima vermaakt. Een aantal bungalows zijn wel aan vervanging toe. Twee jaar geleden hebben we het zo gelaten maar dit jaar jaar toch erover geklaagd(kapotte douche en wc pot die omviel)en hebben een andere bungalow gekregen dus prima opgelost. Schone camping, vriendelijke mensen en genoeg eetgelegenheden met zeer schappelijke prijzen. Alleen maar gras bij het zwembad dus geen gezeur met bedjes.In de spelletjeshal en de fitnessruimte mogen de apparaten wel eens vervangen worden want die zijn in zeer slechte staat. Verder een gezellige camping. Esclat(grote supermarkt)en Lidl op ongeveer 10 min afstand van de camping. Genoeg te doen in de omgeving zonder dat je al te lang hoeft te rijden. Genoeg leuke baaitjes en stranden in de buurt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam vd Ven11-08-2018

We blijven terugkomen

Prima camping voor de hele familie. Komen al langere tijd op deze camping, voelt telkens weer als thuiskomen. Enige minder positieve punt waren de badmeester dit jaar ... zwembad is open van 09:00 tot 21:00 uur maar de badmeester hadden geen zin om zolang te blijven; ze sloten het zwembad veelal voor 20:45 uur. Jammer! Verder een prima camping in een omgeving waar voldoende te zien is. Niet direct aan het strand maar dat is voor ons een bewuste keuze.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Fam driessen01-08-2018

Nooit meer! Weinig te beleven.

Het enige pluspunt aan de camping was dat alles schoon en zuiver was bij de wc's.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1Familie Verkaik02-07-2018

Afschuwelijke ervaring.

Grote drukke camping. Laantjes met kiezelstenen waar je ook je tent op moest zetten, opgepropt op elkaar. Schreeuwerige animatie van 's ochtends tot 's avonds laat. En dan ging de discotheek nog door tot 3 uur 's nachts en vervolgens lallende mensen over de camping. Maar als onze dochter om 21.00 uur nog over de camping fietste moest ze afstappen vanwege het lawaai voor de gasten?!? Vier afschuwelijke nachten niet geslapen, luchtbed ging door de stenen ook nog lek. Verschrikkelijke camping. Stadje en omgeving is ook nog eens vies en alles stinkt naar plas.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Nicole Szilagy08-04-2018

Mooie camping

Voor de derde keer geweest. Huisje was oké alleen de douche veels te klein. Ik werd helaas ziek 2e dag en in het ziekenhuis vonden ze na 6 uur vooral wachten niks. Dokter op de camping gaf (gelukkig) wel wat pillen maar wist ook niet wat ik mankeerde. Met als gevolg dat ik niet naar huis kon want geen diagnose en veel teveel pijn en kortademig. Thuis gekomen meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en bleek zware longontsteking en longvliesontsteking te hebben. Afhaal was oké Zwembad was goed Openbare douches ook netjes Omgeving is prachtig Restaurant is ook goed Door de medische zorg durven wij niet meer te gaan helaas

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Mijke12-01-2018

Geweldig

Personeel was vriendelijk, omgeving was top

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Camping Mas Patoxas info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats