Camping Mas Patoxas

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°9°
Camping Mas Patoxas
7,4

Omschrijving
Doordat Camping Mas Patoxas (Pals) net wat verder weg ligt van de Costa Brava is het goedkoper verblijven. In het restaurant van de camping kun je ook goed eten voor een schappelijke prijs. De camping is heel schoon en wordt goed onderhouden. Het zwembad kan druk zijn, maar door het grasveld is dat geen probleem. Bezoek eens de stad Girona.

246 reviews over Camping Mas Patoxas in het Nederlands

Vriendelijke camping en niet zo massaal. Alles op loopafstand. Veel jeugd en genoeg te doen voor de kids. Wij vinden het heel leuk steeds verschillende strandjes te bezoeken in de omgeving. Zo verveelt het ook niet. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Ook de sangria smaakt prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Minder dit jaar

Anna,
16-8-2018

Prima camping voor mensen met (jonge) kinderen. Al meerdere keren hier geweest, altijd naar tevredenheid. Wat ons echt opviel en stoorde dit jaar was dat er klieken Nederlanders het zwembad domineerden en totaal geen rekening hielden met andere badgasten. Sommigen waren zelfs zo brutaal om hun spullen bovenop mijn dochters handdoek te gooien. Anderen kwamen met hun groep zo kort op andere mensen liggen en bezette gewoon een hele lap van de ligweide.

Al met al is het een leuke camping, maar omdat deze niet op loopafstand ligt van een strand of stadje gaan we volgend jaar ergens anders heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping

Bieb,
12-8-2018

Voor de tweede keer naar deze camping geweest en ons wederom prima vermaakt. Een aantal bungalows zijn wel aan vervanging toe. Twee jaar geleden hebben we het zo gelaten maar dit jaar jaar toch erover geklaagd(kapotte douche en wc pot die omviel)en hebben een andere bungalow gekregen dus prima opgelost. Schone camping, vriendelijke mensen en genoeg eetgelegenheden met zeer schappelijke prijzen. Alleen maar gras bij het zwembad dus geen gezeur met bedjes.In de spelletjeshal en de fitnessruimte mogen de apparaten wel eens vervangen worden want die zijn in zeer slechte staat. Verder een gezellige camping. Esclat(grote supermarkt)en Lidl op ongeveer 10 min afstand van de camping. Genoeg te doen in de omgeving zonder dat je al te lang hoeft te rijden. Genoeg leuke baaitjes en stranden in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We blijven terugkomen

Fam vd Ven,
11-8-2018

Prima camping voor de hele familie.

Komen al langere tijd op deze camping, voelt telkens weer als thuiskomen. Enige minder positieve punt waren de badmeester dit jaar ... zwembad is open van 09:00 tot 21:00 uur maar de badmeester hadden geen zin om zolang te blijven; ze sloten het zwembad veelal voor 20:45 uur. Jammer! Verder een prima camping in een omgeving waar voldoende te zien is. Niet direct aan het strand maar dat is voor ons een bewuste keuze.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer! Weinig te beleven.

Fam driessen,
1-8-2018

Het enige pluspunt aan de camping was dat alles schoon en zuiver was bij de wc's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Afschuwelijke ervaring.

Familie Verkaik,
2-7-2018

Grote drukke camping. Laantjes met kiezelstenen waar je ook je tent op moest zetten, opgepropt op elkaar. Schreeuwerige animatie van 's ochtends tot 's avonds laat. En dan ging de discotheek nog door tot 3 uur 's nachts en vervolgens lallende mensen over de camping. Maar als onze dochter om 21.00 uur nog over de camping fietste moest ze afstappen vanwege het lawaai voor de gasten?!? Vier afschuwelijke nachten niet geslapen, luchtbed ging door de stenen ook nog lek. Verschrikkelijke camping. Stadje en omgeving is ook nog eens vies en alles stinkt naar plas.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping

Nicole Szilagy,
8-4-2018

Voor de derde keer geweest. Huisje was oké alleen de douche veels te klein.

Ik werd helaas ziek 2e dag en in het ziekenhuis vonden ze na 6 uur vooral wachten niks. Dokter op de camping gaf (gelukkig) wel wat pillen maar wist ook niet wat ik mankeerde. Met als gevolg dat ik niet naar huis kon want geen diagnose en veel teveel pijn en kortademig. Thuis gekomen meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en bleek zware longontsteking en longvliesontsteking te hebben.

Afhaal was oké

Zwembad was goed

Openbare douches ook netjes

Omgeving is prachtig

Restaurant is ook goed

Door de medische zorg durven wij niet meer te gaan helaas

Geweldig

Mijke,
12-1-2018

Personeel was vriendelijk, omgeving was top

Gereisd met vrienden in augustus 2016

aardige camping in de costa bravva

Diane,
22-9-2017

Camping heeft heerlijk zwembad, waar je alleen tussen 12 en 13 uur met plastic opblaasdingen in mag. Stoelen zijn er niet, alleen gras. dat is prettig. Camping is helemaal vol met caravans en tenten, geen plek onbenut. De gamehal is aardig, maar slechts 50% van de apparatuur werkt.

Stacaravan is prima, is geen veranda bij, dus je loopt alles binnen. Je zit bij de buren op schoot, weinig privacy.

Hadden anders verwacht

Jolanda,
31-8-2017

Ligt mooi centraal, veel leuke stadjes en stranden in de omgeving te bezoeken. Camping is schoon en dat vinden wij fijn. Plaatsen echter heel klein, weinig ruimte om voor de caravan te spelen. Doordat onze caravan geen veranda had, werd veel zand naar binnen gelopen. Vooral bezet door spanjaarden waardoor onze kinderen weinig vriendjes hadden om mee te spelen. Maar dat is niet iets wat aan de camping te wijten is. Take away heeft alleen vastgestelde dingen die je kan bestellen zoals twee kroketten op een broodje of een broodje frikandel. Badmeesters zijn erg streng, iemand op je nek nemen om te stoeien of een opblaasbandmee het water in nemen mag niet. Vreemd is dat er wel met ballen over en weer en kris kras over het bad en op de hoofden van de zwemmers gegooid mag worden. Kampwinkel is dagelijks tot 21.30 uur open, top!

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas Patoxas in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas Patoxas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.