Hotel La Costa Golf & Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag20°16°
Hotel La Costa Golf & Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Costa Golf & Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel La Costa Golf & Beach Resort in het Nederlands

Anders

Toch een paar opmerkingen.

de graaf
22-8-2010

Wij zijn met 2 kinderen een week op vakantie geweest en hebben ons prima vermaakt. Het zwembad is prima in orde en de ligweide goed verzorgd. In tegenstelling tot de eerdere berichten hebben wij wel een aantal opmerkingen. De animatie beperkte zich tot een knutseltafel met tekeningen om te kleuren en in de avonduren was er niets georganiseerd voor de "oudere". Het zwembad miste een bar waar je een drankje kon halen. In de omgeving zijn weinig goede restaurants en geen cafe's. De schone linnen werden in de kamer gelegd en handdoeken niet verschoond. Maar het belangrijkste de kinderen hebben zich vermaakt.

2008

Uitstekend hotel, restaurant kan beter

Michiel
22-9-2008

Mooi groot hotel vlakbij het strand van Platja de Pals. In de nabije omgeving (loopafstand) is niets te doen. De kamers zijn heel ruim en heel schoon. Het zwembad is groot en netjes. Over het algemeen is het personeel erg vriendelijk.

Het enige wat ons tegenviel was het restaurant. Ondanks dat er bij HP elke avond keuze was uit 4 gerechten per gang, was het veel van hetzelfde. Gezien de prijs en de daarbij behorende pretenties van het eten, viel de kwaliteit van het eten wat tegen. Het eten was absoluut niet slecht maar ook niets bijzonders.

2007

Heel aangenaam, rustig hotel

k.p.
23-7-2007

Heel aangenaam, rustig hotel. Je hoeft geen handdoek te leggen bij zwembad. Er is steeds plaats. Geen geschreeuw door microfoons, geen luide muziek. Zeer lekkere en verzorgde maaltijden. Uiterst volledig ontbijt met massa's vers fruit. Ideaal voor golfers. Nabij strand. Minpuntje: 's avonds kan je geen aperitief nemen buiten maar enkel in de bar binnen, wat toch wel spijtig is. Gemakkelijk om er met de wagen te zijn om eens een uitstapje te maken. Liever een kortere vakantie in La Costa Golf beach resort dan een langer verblijf in een "All inclusive".

Soladore

Zeer rustig volledig in het groen gelegen hotel, vlak naast een prachtige golf, op loopafstand van het zandstrand. Volledige service bij de pool. Lekker eten, gevarieerde keuken, uitgebreid ontbijtbuffet. Best beschik je over een wagen voor bezoekjes (Pals, Girona), uitstapjes langs de kust (Begur, Aiguablava) of 'avonds uitgaan (zeer goede restaurantjes in de buurt). Een echte aanrader!

2006

Goed ****hotel pal aan de golfbaan, vlakbij het mooie strand. Wel wat afgelegen t.o.v. restaurantjes ed. Recentelijk zijn de openbare ruimtes in een nieuwe (beetje trendy)look gestoken. Kamers worden goed schoon-gehouden. Ook het zwembad wordt goed onderhouden. Ontbijtbuffet is heerlijk! We hebben een prima vakantie gehad. En bezoek zeker het nabijgelegen Girona!

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Costa Golf & Beach Resort in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Costa Golf & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.