Camping Interpals

8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

• Jacuzzi
Meer camping info

Camping Interpals aan de Costa Brava in Spanje. Een camping voor jong en oud. Kids maken snel vriendjes. Voor hen is er animatie, zwembad met glijbanen en een ruim voetbalveld waar ook toernooien worden georganiseerd. Boodschappen doe je bij de betaalbare supermarkt op de camping. Een grote camping maar niet massaal. Op 10 minuten lopen van zee.

255 reviews over Camping Interpals

• 2019
    9Hubers11-09-2019

Top vakantie!

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op deze camping! De stacaravan hebben wij via de camping zelf geboekt en was klein maar fijn, omdat deze stacaravan gelijk bij het zwembad en de ingang was hebben wij geen last gehad van een zware klim. Bij de receptie kunnen ze ook een aardig woordje Nederlands praten, soms wel prettig. Onderweg naar het strand kun je heerlijk cocktails drinken en goed eten bij Braai. Eten op de camping vond ik prima voor kinderen, maar wij eten zelf liever buiten de camping. Het strand is ook lekker dichtbij, in tegenstelling tot andere campings in de buurt. Vanuit deze camping kun je er goed op uit trekken door de omgeving. Het enig minpunt is voor ons het kleine zwembad. Wij denken erover om volgend jaar nogmaals te gaan, er is nog genoeg te beleven. Het is dus zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7G. van der Zanden14-08-2019

Fijne vakantie gehad

Interpals is een mooie camping. Het is een terrassencamping dus dat betekent veel klimmen. Het sanitair ziet er netjes uit en er zijn voldoende toiletten en douches. Het strand ligt op 10 minuten lopen van de camping en er zijn ook diverse restaurantjes en winkeltjes langs de route. Er ligt een supermarkt tegen de camping aan met een divers aanbod. Ook kun je hier 's morgens vers brood kopen. We hebben een bungalowtent direct via de camping geboekt wat ons goed bevallen is. Het eten in het restaurant op de camping is over het algemeen goed en de menukaart is veelzijdig. Enkele minpuntjes: - de zwembaden vonden wij te klein, het was regelmatig een mierennest - het internet op de camping was slecht, terwijl je er toch best veel voor moet betalen, 15 euro per week / 27 euro voor 14 dagen. Per dag betalen kan ook

Ondanks de minpuntjes hebben wij toch genoten op camping Interpals en wij kunnen de camping daarom aan iedereen aanraden!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Martijn09-08-2019

Leuke camping

Interpals is een mooie camping, vlakbij het strand, Platja de Pals. De douches zijn heel erg goed. Ook heb ik nooit in de rij hoeven staan voor de douche. Ik vind het slim dat er deurtjes zijn, hierdoor heb je het idee dat als het druk is dat je de boel ophoudt. Het personeel is vriendelijk. De camping is vrij gememengd, Nederlands, Fransen, Spanjaarden.

Minpunten vonden wij: - De klim van onderaan de camping of van je plaats naar het toiletgebouw is echt pittig. - De camping is op zich gemoedelijk, maar echt gezellig vond ik het nooit. De bar was bijvoorbeeld nooit echt vol, en onderling is er niet veel contact. - Op sommige plaatsen zijn de straatjes gewoon van los zand. Dit stuift bij droog weer en bij nat weer wordt het een grote modderpoel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8John06-08-2019

Prima camping

Wij hebben genoten van interpals, Mooie schone camping Lekker schoon zwembad met ligweide, Toiletgebouw wordt de hele dag door schoongehouden, Ligt op ong 5 min lopen van het mooie brede strand af🏖👌🏻 Enige minpuntje vind ik Dat je de chemische toilet binnen bij de ingang van het toiletgebouw moet legen, Niet helemaal fris als je net gedoucht hebt, en je komt er langs gelopen, Maar als dat alles is, Voor de rest een prima camping, met vriendelijk personeel en enthousiaste dames van de animatie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Carice onderdijk05-08-2019

Actief

Er is er veel te doen! Dicht bij het strand. Opweg naar het strand kom leuke winkeltjes tegen. Leuk zwembad op de camping. De camping is ook leuk voor pubers. Je kan er super leuke dingen dien

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Heidi22-07-2019

Fantastisch!

Heerlijke vakantie gehad. Tweede jaar dat we hier waren. Zee op loopafstand met leuke eettentjes op weg ernaartoe. Smalle stoep dus met hele kleintjes opletten. Op de camping een niet al te groot en net zwembad. Mijn oudste ging in avond met de jeugd naar t strand, veel nederlanders wat voor mijn kinderen gezellig was. Sanitair schoon, er loopt altijd wel een schoonmaker rond. Winkel zo goed als op de camping met vers brood. Gezellige rumoerigheid. Leuke stadjes in de buurt, wandelroutes langs de kust... wij hebben weer genoten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Jolanda Veltman28-06-2019

Héérlijke vakantie!

Ruime tent, mooie plekken. De helft heeft zeezicht. Sanitair gebouw is ruim een schoon. Als je geen goeie conditie hebt is de klim omhoog best zwaar. Strand op 10 minuten lopen afstand. Mooie basis plaats voor uitstapjes. Bij la Bodega kun je heerlijk en voordelig eten en drinken en zit je gezellig vlak bij het strand.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lorain van der Linden27-06-2019

Fijn verblijf, met kleine verbeterpunten

Leuke camping, met gezellige plaatsjes in de omgeving. De camping heeft een ligweide, daar hadden we ons niet goed over ingelezen. Wij misten toch wel de ligbedjes aan het zwembad. Ook hadden wij het idee dat iedereen de camping op kan, om te gaan zwemmen. Wij hadden een mobile home geboekt. Prima huisje, alleen zaten wij aan het eind van de camping langs een drukke doorgaande weg, dat gaf wel veel lawaai. Er zijn betere plekken, waar je waarschijnlijk iets rustiger zit. De camping ligt op loopafstand van de zee. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad met hier en daar wat kleine verbeterpunten.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Danielle08-11-2018

Hele fijne camping!

Wat een fijne camping is dit! Onverwacht hebben wij hier 4 dgn verbleven, voordat we door gingen naar de volgende camping. Super vriendelijk onthaal bij de receptie, kregen een mooi plek toegewezen, want 'zo konden we weer makkelijk weg na de 4 dgn, en het was een hele geschikte plaats voor onze dochter van 5. Dichtbij het zwembad'. Nadat ze ons plek hadden aangewezen, kwam er na een uurtje een erg aardige meneer om te vragen of alles naar wens was. Echt op en top klantvriendelijk, nog nooit zo meegemaakt in Spanje! Het sanitair super schoon, het zwembad heeft geen glijbanen, maar elk kind vermaakte zich prima! Goede controle in de avond en nachtelijke uren. Geen luidruchtige camping. Prachtige camping, verschillende terrassen/bebost/mooi groen/mooi aangelegd. Wij kregen het echte Spaanse gevoel hier! In de omgeving veel mooie plaatsjes. Kortom: gewoon perfect! Wij komen as zomer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Yvette11-09-2018

Een positieve ervaring.

Het is een grote camping, echter door de verschillende etages (een terrascamping) voelt het niet groot aan. Sanitair was netjes. Iedere plek heeft schaduw, waardoor het goed vertoeven is bij de tent. Ook fijn is de supermarkt die aan de voet van de camping ligt. Wat ik zelf heel leuk vond was de sfeer: gemoedelijk. Bij het zwembad waren geen ligbedjes dus ook geen mensen die ze ze voor de hele dag claimen. Er was voldoende grasveld om te liggen en te zonnen en het water was heerlijk. De camping was een veilige en overzichtelijke plek waar kinderen zelf hun gang kunnen gaan, dat was heel leuk. Er kwamen dan ook elke dag wel vriendjes en vriendinnetjes langs zonder papa of mama. En dat kon ook prima. Al met al een hele positieve ervaring.

• 4Eetgelegenheden

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen