Appartement Green Mar

Appartement
Appartement Green Mar
8,6

11 reviews over Appartement Green Mar in het Nederlands

Wij zijn tweemaal op vakantie geweest in Green Mar. De appartementen zijn particulier bezit, dus de indeling en aankleding van de appartementen loopt uiteen. Eenmaal zaten wij in G201. Een absoluut top appartement. Ruim en zeer luxe interieur en aankleding. De tweede maal hadden wij appartement D304. Het interieur was hier vele malen minder.

Het zwembad en tuin zijn schitterend. Ruim en zeer goed onderhouden. Ieder appartement heeft zijn eigen afgesloten parkeerruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Nooit meer

Marina
30-7-2014

Mooi, compleet en comfortabel appartement, omgeven door mooi onderhouden tuin. Echter het voortdurende lawaai om ons heen, van zwembad, bovenburen, trappenhuis, garage enz., maakte dat de vakantie niet zo ontspannen was als we verwacht en gewenst hadden. Vanwege het voortdurende lawaai uiteindelijk het mooie appartement maar ontvlucht met allerlei uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed verzorgd, slechte gegevens via touroperator

Peggy en Benjamin
24-7-2014

Wij kwamen aan op een Zondag. Omdat er geen receptie is in het complex moesten de sleutels blijkbaar opgehaald worden op een kantoor in Pals. Touroperator had verzuimd dit in de papieren te vermelden, dus dat werd zoeken. Geen adres, geen telnr dat werkte (kregen antwoordapparaat)

Na een paar uur en veel telefoontjes verder kwamen we erachter op welk kantoor we moesten zijn (Ceigrup op het plein van Pals op de hoek). De medewerkers van Ceigrup hebben hun best gedaan om ons te helpen. Wel jammer dat er nergens vooraf werd vermeld dat incheck op zondag 30 euro extra kosten met zich meebrengt.

Het appartement is verder prima (302). Netjes, wel sober maar dat hindert ons niet. Keuken en badkamer mochten wat schoner opgeleverd worden (haren in de lades van de badkamer en in de keuken vette pannen in de kasten+broodkruimels in de lades).

Bedden zijn wat hard, maar verder alles prima. Wasmachine is fijn voor een wasje tussendoor. Zwembad is gezellig en niet te druk met een prachtig grasveld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

D-reizen

Ik ben al 3 jaar naar Green Mar geweest, en ik vind het er zelf echt geweldig lekker vakantie vieren. Het is er rustig en luxe. Een lekker zwembad met eromheen gras, dus geen gezeur over ligbedjes en dat soort icidenten. Er komen ook best veel Nederlanders, dus kinderen kunnen vriendjes en vriendinnetjes maken. Elke week wordt het gras gemaait en het wordt overal echt perfect onderhouden. In tegenstelling bij Green club ( ernaast waar ik ook 1 jaar gezeten heb ) wordt het in Green Mar rond 10 uur gedaan, en niet om 15:00 wanneer er mensen bij het zwembad liggen of wanneer het storend zou kunnen zijn. De omgeving is ook super, er is veel te doen, veel strandjes, dorpjes écht een TOP bestemming dus !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Zeer relaxte en verzorgd appartementen complex

Ton & Leny van der Mierden
5-9-2010

Ton

De perfecte locatie , die waar voor zijn geld biedt. Mooie appartementen, mooie groen complex met zwembaden (klein), de uiterste locatie om de zijn met kleine kinderen of voor mensen die rust willen.

Gereisd met partner in augustus 2010

mooi, relaxed, rustig, prive

Luna Ronkes Agerbeek
29-8-2010

Het appartement is mooi, ruim en in de keuken heb je echt alles! Nog meer dan dat je thuis hebt! Oven, vaatwasser, wasmachine, magnetron, leppels, potten, pannen, bestek en borden voor wel 20 man! 2 tafels veel stoelen en het is erg schoon. Geen geren voor bedjes langs het zwembad. Gewoon lekker op het grasveld!! In de ochtend bij de camping vers brood halen! Het is 10 min lopen als je echt traag loopt.. Ook het strand is daar dichtbij! Heerlijk groot strand! Maar je vindt in Begur nog veel meer strandjes zoals Aiguablava en Sa riera! Kleine 2 uur rijden en je bent in Barcelona! Voor de genen die echt rust zoeken op vakantie en weinig nederlanders om zich heen willen hebben, moeten vooral niet naar L'escala L'estartit en Toroella de montgri gaan! Maar Peratalada is daar tegenover een heeel erg mooi oud historisch dorpje met apparte winkeltjes en heel veel lekkere restaurantjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

top appartement!

Marieke
23-9-2009

Prachtige tuin, mooi onderhouden complex en ruim opgezet. Heerlijk oord voor mensen die geen drukte zoeken.

Gereisd met partner in september 2009

Best duur maar dan heb je ook wat

ronald
14-6-2009

Veel koopappartementen die door de week leeg zijn, dus lekker rustig. Zeer ruim opgezet en uitermate goed verzorgd

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

hele mooie en luxe appartementen

Jaap
12-4-2009

fantastische omgeving,mooie golfbanen en zeer kindvriendelijk.

Gereisd met partner in april 2009

super appartement

liesbeth
11-1-2009

heerlijk appartement met prachtige tuin, met apart kinderbad en lekker zwembad. alles heel goed onderhouden. ruim appartement, goede bedden, goed ingerichte keuken. strand is net te ver om te lopen, maar bij het strand in het voorseizoen voldoende parkeerplaats. pals heeft prachtig strand en mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Appartement info

• AdresCalle Del Golf E-17256
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Green Mar in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Green Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.