Appartement Country Club Pals

Appartement
Appartement Country Club Pals
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Country Club Pals voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement Country Club Pals in het Nederlands

Prima faciliteiten, maar ietwat rumoerig

schrimmy
29-7-2013

De appartementen voldoen op zich prima, maar er zit behoorlijk wat verschil in uitrusting en niveau van onderhoud c.q. staat van de inventaris. Ook de ligging tov de zon en dus de gemiddelde temperatuur verschilt behoorlijk. Buiten het kinderbadje zonder verdere toestellen zoals een glijbaantje zijn er geen specifieke kinderfaciliteiten.

Rond en in het centraal gelegen zwembad is er eigenlijk altijd wat te doen tot in de late uurtjes. Voor uitstapjes in de omgeving vormt het een prima utvalsbasis.

De ligging is prma

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Een aanrader

R.P. Wagenaar
13-1-2012

Een prima appartementen complex! Wij zaten in Blok 5 op de 2e verdieping met 3 slaapkamers. Auto in de parkeergarage (zonder extra kosten) Het comlex is rustig gelegen, met een prachtige tuin wat wij allemaal enorm waarderen.

Wij komen zeker hier nog een keer terug, alleen dan zullen we waarschijnlijk voor het appartement op de BG kiezen, want al die trappen op naar de 2e verdieping was ons enigste nadeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Heerlijk bijkomen

Sweetlake family
19-7-2011

Dit app. complex ligt er rustig.

Wij komen hier nu voor de 5e keer en genieten telkens weer.

Zelfs sommige Belgen zijn aardig?!

Wij komen hier regelmatig terug.

Een aanrader voor gezinnen met kinderen in de leeftij tot ca. 16 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

D-reizen

Goed!ik raad het zeker een ieder aan!

Ingrid
30-7-2010

Wederom super vakantie gehad,beheerders zijn belgen,dus als je een probleem had direct opgelost en verder voor de 3de keer super alles wat je wil voor een rustige vakantie.

Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtig appartement

Maebe C
24-6-2009

Vooraan rechts onder (is in Blok 5) met héél groot terras palend aan tuin met zwembad. Alle comfort aanwezig met 3 slaapkamers.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009
2008

Heerlijke vakantie

de Cramertjes
10-10-2008

Wij komen nu voor het 2e jaar hier en we hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Onze drie dochters vermaken zich hier prima, naar het strand moet je wel met de auto. Mits je zo`n anderhalve kilometer wil lopen.

Het zwembad en de tuin zijn schoon en goed onderhouden. `s -Avonds barbecuen kan prima, er is een gezamenlijke barbecueplaats daarvoor met twee grote tafels. De service ervaren wij als goed, soms duurt het wel twee dagen voordat een probleempje ogelost wordt maar oké.

De appartementen verschillen allemaal qua inrichitng en onderhoud. Wij hebben dit jaar op de begane grond gezten en dit beviel zeer goed. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd familie in augustus 2008

In de periode 9 t/m 23 augustus 2008 naar dit appartementencomplex geweest; wij werden hartelijk welkom geheten door de Vlaamse beheerster en kregen direct de nodige handige (en goedkopere) adressen. Een wat gedateerd maar erg netjes en schoon appartement (een verademing!). Ook de directe omgeving wordt keurig bijgehouden. Wij en onze drie dochters hebben het hier goed naar onze zin gehad, echter de directe nabijheid van een gezellig centrum werd wel door ons gemist. Als er zich al een probleempje voor deed, werd dit direct naar tevredenheid opgelost. Een auto heb je hier wel nodig, want anders zal verveling (wat ons betreft) snel toeslaan. Trouwens, zelf met de trein naar Barcelona gaan voor een dagtrip is ook een echte aanrader. Voor Platja staat Platja de Pals al duidelijk aangegeven. Dat er geen sprake is van een linnenwisseling.... ach, je kan niet alles hebben: een prima (uitvals)plek om even bij te komen, waarbij het "simpele" zwembad goed voldoet.

Gereisd familie in augustus 2008

Leuke vakantie

belgien
10-8-2008

Goede vakantie gehad, elke dag mooie stadjes in de nabijheid bezocht. Proper zwembad.

Gereisd met partner in juli 2008

Gezellig, niet massaal!

Fam. Van Zijl/Luca
30-7-2008

Strand is inderdaad verder dan 500 m, maar met de auto geen probleem (2 Eur hele dag parkeren). Heerlijk strand en schoon. Geen rommel gezien. Perfect restaurantje op de hoek! Wel even reserveren, het is er altijd druk.

Geen massaal app. complex. Gezellige tuin, lekker fris/schoon zwembad. Genoeg bedjes.

Voor kinderen t/m 12 jaar echt ontzettend leuk. Onze kinderen waren 14+ en hadden het ook naar hun zin.

Een minpunt: 1x per week een tuinman die om half 8 het gras gaat maaien!

Helaas was er geen tussentijdse schoonmaak. Zou wel lekker zijn om in je vakantie niet te hoeven stofzuigen!

Gereisd familie in juli 2008

super vakantie met jong gezin

e.ficheroux
3-1-2008

super vakantie met jong gezin

Gereisd familie in januari 2008

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Country Club Pals in Platja de Pals / Playa de Pals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Country Club Pals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.