Platja de Pals / Playa de Pals

We hebben een aantal aanbieders voor Platja de Pals / Playa de Pals voor je op een rij gezet:

vakanties Platja de Pals / Playa de Pals

Reviews over Platja de Pals / Playa de Pals

lisa,
    30-12-2018

het was heerlijk we hadden een prachtig huisje de mensen waren aardig. het eten vonden wij heel lekker , we hadden het heel leuk de zee was prachtig !!! het zwembad was geweldig . wij hadden geen minpunten . ik zou zeggen ga zeker een keer naar deze camping .

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische vakantie gehad met onze pubers!!

Janneke,
    9-12-2018

Top vakantie gehad!! Wij hadden, na jarenlang vouwwagen, een gloednieuwe Keywest lodge gehuurd. Wat een prachtig luxe huisje, om de paar dagen schone handdoeken en beddengoed. We hadden wat kleine gebreken, dit werd gelijk verholpen . Het zwembad was heerlijk, alleen die handdoekleggers😡 Weinig schaduwplekken bij zwembad. Zwembad tot 22.00 open heerlijk na een dagje weg nog ff een duikje nemen! Ik lees het overlast van de jongelui. Ik snap dat je met jonge kinderen het niet altijd leuk vind, maar wij met onze pubers (16 en 14) zoeken juist iets wat ook voor hun leuk is. Ze hebben op cypsela een top tijd gehad Tot 23.00 op sportveld en daarna naar de pub. Overdag konden ze zelf met vrienden met de shuttlebus naar strand en weer terug naar camping. Gaf ze veel gevoel vrijheid. Strand Pals heerlijk rustig, drukte zoek je op bij overige stranden. Barcelona😍. Echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping met alle faciliteiten zonder drukte

Corinne,
    2-12-2018

Vriendelijke camping en niet zo massaal. Alles op loopafstand. Veel jeugd en genoeg te doen voor de kids. Wij vinden het heel leuk steeds verschillende strandjes te bezoeken in de omgeving. Zo verveelt het ook niet. Vriendelijk personeel en goed eten in het restaurant. Ook de sangria smaakt prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten

Emmy Bink,
    1-12-2018

Grote en leuke camping met leuke faciliteiten en activiteiten voor jong en oud. Ruime plekken en genoeg schaduw

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

het was fantastisch

thomas kraaienstal,
    27-11-2018

het is een fantastische camping waar je zelfs een bowlingbaan en paintball twee zwembaden, mooie huisjes, goede servise en een mooie omgeving. vijf speeltuinen en goed tuinonderhoudt. wil je een keer naar spanje en in de buurt van het strand ga dan naar cypsela resort. het is maar tien minuten rijden naar het strand en het is er lekker warm. het ligt digt bij pals en je hebt er veel restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Platja de Pals / Playa de Pals scoort een 8,2 uit 10, op basis van 204 reviews