Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel SUMUS Stella & Spa
8,2

12 tips over Hotel SUMUS Stella & Spa

marieke, 21-9-2014
Lopend naar Santa Susanna is ongeveer 30 min. Trein naar Barcelona is ruim een uur en kost +/- 10 euro pp voor een retourtje waarbij je midden in het centrum uitstapt.
Gna, 16-5-2014
Met de boot vanaf Pineda de Mar naar Tossa de Mar. Prijzig, 30 euro, maar wel de moeite waard.
claudine_van_waegevelde, 25-4-2014
Wij hadden een All-in en die kwam heel goed van pas !

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

spostema, 31-10-2013
met de boot naar Tossa de Mar , zeer leuk plaatsje
Monique, 10-10-2013
Hotel ligt een kleine 10 minuten van station. Leuk om de trein te nemen naar andere kust steden of naar Barcelona.
Dirk Dejaeger, 15-8-2013
Als activiteit raad ik zeker een boottocht langs de costa brava aan.

mahieu christiane, 30-10-2012
Met de bus of de trein kan men alle kanten uit om iets te bezichtigen.Zeker de moeite waard om terug te gaan!!
Oscar, 10-9-2012

Neem een kamer aan de zwembad kant , anders kijk je op de straat uit.

Pineda zelf is kleinschalig, dat heb je na twee keer wel gezien. Voor jongeren is er absoluut niets te beleven. Calella is echter dichtbij en ook in Barcelona zit je met één uurtje treinreizen.

Het strand is lekker breed, er is voldoende ruimte.

Leuke Nederlandse eetgelegenheden zijn 't Pleintje (met Hagenees Leo :-) en Café Soestdijk. In het centrumpje heb je Jao, maar dat is een afrader tenzij je van lang wachten houdt.

Joost_r7, 26-8-2012

Met de Trein naar Barcelona langs de kust voor 24,-

(ticket incl. hop on hop off bus in Barcelona)

Gevel, 20-8-2012

Wenselijk:

Gratis internet voor iedereen

Goede lift bij ingang hotel

Koffers wegen is een service

Oppimpen bar en voordeelkamers

Animatie veel beter op zetten