Hotel SUMUS Stella & Spa

9,1

23 reacties Hotel SUMUS Stella & Spa

Standaardkamer

Berebrouckx hannelore , 8-7-2019
Is er iemand die toevallig reeds overnacht heeft in een standaardkamer? Hoe vallen deze mee? Wij reizen 6 september af

strand

monica vera baeza, 23-1-2018
weet iemand of er op het strand, strandstoelen en parasols zijn?

kluisje

monica vera baeza, 23-1-2018
weet iemand wat de kosten zijn voor een kluisje?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

All inclusief?

Peter, 16-7-2017
We vertrekken volgende week. Nu lees ik verhalen over half pension. En over all inclusief. Maar vind dat niet terug op website. We hebben zelf geboekt voor half pension.

weet iemand

blankenberge_brugge, 8-7-2017
wat er in al in zit hé

Gevonden voorwerpen

Jacomien Glasbergen, 18-5-2017

Van 8 tot 18 mei bij u een geweldig verblijf gehad. Helaas heb ik 5 zilveren ringen laten liggen. Mijn kamernummer was 508. Het zijn drie smalle ringen, één met een overslag en één met een rood bruine steen.

'Zijn zij misschien gevonden? Bij voorbaat dank!

Nick, 6-4-2017
weet iemand of we de (huur)auto ergens in de buurt kunnen parkeren? kan dit bij het hotel of in de straat? (en wat zijn de kosten?)

Spa

Marieke, 31-8-2014
Weet iemand toevallig wat het kost om gebruik te maken van de spa? Dank!

Rolstoelvriendelijk

elstheisslingwinder, 24-8-2014
Weet iemand of dit hotel rolstoelvriendelijk is, dwz met hellingbanen etc.

koelkast

Linda, 18-6-2014

Op de site van sunweb staat dat er een koelkast aanwezig is, maar uit sommige beoordelen krijg ik tegenstrijdige uitspraken. Is er nou wel of geen koelkast? (volgens sunweb tegen betaling)