Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel SUMUS Stella & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

237 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa in het Nederlands

Leuke vakantie gehad, wie weet komen we terug.

Apm de Bruijn
15-6-2018

Wij zijn 10 dagen geweest en hadden alleen ontbijt. Het is een zeer mooi en goed hotel. Mooi zwembad en terras. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hebben wel paar - puntjes het restaurant gaat om 7.45 open. - Wij zijn afgelopen week weer opgehaald om 7.40 met de bus en mochten niet van te voren ontbijten of kregen geen lunchpakketje mee dus ga je met lege maag 1.5 u rijden naar vliegveld dat was niet fijn. Hebben hier betere ervaringen mee. - Er mogen ook vėėl meer parasols staan op terras, anders lig je contenu in de zon. Voor de rest is het een aanrader.
Linda .P Guest Experienc, comercial , 19-6-2018

Greetings from the SUMUS-Hotel Stella & Spa !

We want to thank you for choosing us during your visit to Pineda de Mar and for sharing your precious opinion of our hotel, which help us to achieve the total satisfaction of our guests.

We really hope to welcome you back with us in your next visit to Costa de Barcelona /Pineda de Mar .

best wishes from SUMUS-Hotels Group

Zeer goed.

Haya Fontijn
14-6-2018

Ik kom hier al jaren, omdat het nog voornamelijk spaans dorp is en tussen de inwoners en geen massa tourisme, sinds ik Malgrat de Mar volgelopen vind en een touristenfabriek is geworden.
Linda P.(R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 20-6-2018

Geachte gast Haya Fontijn

Bedankt dat je aan SUMUS-Hotel Stella & Spa hebt gedacht.

Dit jaar is veel nieuws in het hotel ... gerenoveerde kamers, nieuwe decoratie en de categorie als 4 **** Superior

We laten u graag ons nieuwe SUMUS-hotel zien

groet,

Mooi gerenoveerd hotel.

De Petter Rita
1-6-2018

Weinig te beleven in Pineda de Mar zelf maar goed hotel met veel terugkerende gasten, wij waren er ook voor de vierde keer. Hotel mooi gerenoveerd, heel vriendelijk personeel, voelen aan als vrienden. Mooie wandelingen te maken naar Malgrat de Mar of Calella waar dan wel meer winkeltjes zijn en ook drukker.

Zeer goede treinverbinding naar Barcelona, Gerona, Blanes en andere steden in Catalonië, aanrader voor wie een stukje van het echte Spanje wilt ontdekken.

Afhankelijk van de periode, heel veel senioren in het hotel. Wij waren er van 30 april tot 11 mei en het merendeel waren senioren in het hotel, wel 75+ tot 80+. Wij zijn ook 60+ maar wij vonden het wel een te ouder publiek.

Wij zijn verleden jaar in het Sumus hotel Monteplaya geweest in Malgrat de Mar en daar is een veel jonger publiek maar wij vonden het eten minder dan in hotel Stella.

Aanrader voor ons voor wie van rust houdt in een typisch Spaanse sfeer.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 4-6-2018

Bedankt Rita voor je bezoek aan het nieuwe SUMUS-Hotel Stella & Spa.

Het is ons een genoegen om u bij ons te hebben.

Dank u voor het delen van uw ervaringen met de andere gasten te kijken.

Tot ziens.

SUMUS-Hotel Stella & Spa , Pineda de Mar

heerlijk

celis. l.
18-5-2018

prima hotel, zeer vriendelijk personeel, alles netjes en lekker eten.
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 21-5-2018

Goede morgen Celis

Heel erg bedankt, het was een genoegen om je bij ons te hebben.

Ik deel uw opmerkingen met het hele SUMUS-Hotel-team.

Heel erg bedankt voor uw bezoek en de goede beoordeling

een groet

Bienvenido = welkom

Alberdina
4-3-2018

Goed onderhouden hotel met zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden en schone kamers en zo lekker eten, ligbedden bij het zwembad, groot terras met heerlijke koffie , en op de menukaart vele andere drankjes en eten, hotel bibliotheek en entertainment. Vlakbij het strand en het station en als je de straat uitloopt ben je in de winkelstraten van Pineda de Mar waar het altijd gezellig is en op vrijdag een hele grote markt.

Ben hier al vele keren geweest en het is een klein beetje thuiskomen met toch altijd iets nieuws. En ook dit jaar weer eind september natuurlijk met touroperator, met vriendelijk en professionaliteit, met de First-Class bus veilig naar Spanje, en zelfs als je alleen gaat is het gewoon gezellig en met een kleine beurs is het goed te betalen, even weg voor nieuwe indrukken en ervaringen.

Al voor de 5 de maal in Stella,komen zeker terug

Hendrik Vandevelde
17-11-2017

Reeds de 5 de maal in Stella , het is bijna elk jaar beter,verbleven op een superieur kamer en deze voldoet ruimschoots.Het eten is zoals altijd in één woord perfect.

Personeel super vriendelijk en onderhoud kamers dik in orde.

Klein minpuntje:de airco deed het niet meer in oktober maar voor de rest een super vakantie beleefd.Komen volgend jaar zeker terug.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 22-11-2017

Beste Hendrick

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Zoover .

Wij zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons.

Wij kijken uit naar uw 6.verblijf bij ons SUMUS-Hotel Stella & Spa

Met vriendelijke groet,

Echte aanrader!

Mandy en Kasha
31-10-2017

Het hotel is rustig gelegen. Het strand is ongeveer 500 meter verderop. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten was te gek. Iedere dag was er iets anders te eten. Tot onze verbazing was er zelfs een avond chocolade fondue en was het personeel verkleed in Halloween kostuums. Het ontbijt is erg uitgebreid denk hierbij aan eieren, brood, bolletjes, chocolade broodjes, croissants etc. Het avondeten was iedere avond gevarieerd. Vlees is goed gaar en heerlijk. De kamers worden netjes schoongemaakt. Er lag nergens stof.

Minpuntjes:

- De spa is geen aanrader. Het koste voor een halve dag 8 euro maar de spa is daar echt te klein voor. De Hammam deed het op dat moment niet en er wordt geen drinken aangeboden in de spa.

- Als men in oktober gaat wees er dan van op de hoogte dat de airco het niet doet.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 8-11-2017

Lieve Mandy & Kasha

Wij nemen nota van uw suggestie / kritiek

Het was aangenaam om u bij ons te hebben, we zijn blij dat u graag ons buffet vooral van ons ontbijt vond.

Dit jaar is een jaar met veel hitte en we hadden een paar dagen in september met koud en we moesten de airconditioning naar verwarming veranderen.

Bedankt voor uw bezoek en we hopen u in de toekomst te zien

Onze volgende opening is 28.04.18 SUMUS-Hotel Stella & Spa 4 *

Kortom een prima hotel en een aanrader!

Koert Koster
25-10-2017

Sumus Stella en Spa in Pineda de Mar was niet onze eerste keus. Wij gaan al jaren naar Hotel Maritim in Santa Susunna maar dat was in deze periode volgeboekt.

Wij hebben van het alternatief geen spijt gehad. Een prima hotel met een mooie kamer in het gerenoveerde gedeelte. De kamer vonden wij weliswaar wat aan smalle kant, maar prima bedden en een ruime badkamer. Wij keken uit op het zwembad en het was verheugend te zien, dat het verbod om voortijds handdoeken op stoelen te leggen om deze te claimen in dit hotel was verboden en daarom ook nauwelijks voorkwam. Er was dus altijd voldoende plaats! Een min puntje was dat terwijl de gasten uit voornamelijk Belgen en Nederlanders bestond er op de televisie alleen BVN kon worden ontvangen. Het zou een goede zaak zijn naast een tweetal Belgische zenders ook Nederland !, 2 en 3 in het ontvangst schema op te nemen

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 8-11-2017

Dear Koert

Het is aangenaam om u bij ons te hebben, het is moeilijk om te concurreren met een hotel dat u al jaren bekend bent. Ik ben blij dat uw ervaring in SUMUS-Hotel zo positief was.

Wij nemen nota van uw suggestie en wij verwelkomen u graag weer bij SUMUS-Hotel met de nieuwe renovaties in 2018.

Onze volgende opening is 28.04.18 SUMUS-Hotel Stella & Spa 4 * Superior

Bedankt voor uw bezoek en groeten

Matig

Kimberly
24-10-2017

De ligging van het hotel is prima, je ligt zo op het strand en ook de verbinding met de trein (naar bv. Barcelona) is goed. Service is voldoende maar wel minimaal. Het ontbijt en lunch is heel uitgebreid en lekker. Het diner daarentegen valt tegen. De kamers zijn schoon maar erg gehorig. De herrie gaat de hele nacht door. De spa zal ik niet te veel van verwachten. Verder is het een mooi hotel met leuke activiteiten.
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 1-11-2017

Hallo Kimberty

Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor het becommentariëren van uw ervaring in SUMUS-Hotel.

Het is aangenaam om u met ons te hebben, een groet van SUMUS Hotel Stella & Spa

Samen met mijn familie verbleef ik voor twee weken All-Inclusive in Sumus hotel Stella & Spa en we hebben heel erg genoten van ons verblijf. Bij aankomst kregen wij onze kamer om 12u00 en de All-Inclusive ging reeds van start om 10u00. Mijn vriend en ik verbleven in een kamer met zeezicht die nog niet vernieuwd was, terwijl mijn ouders een vernieuwde kamer gekregen hebben met zicht op de bergen. De kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van propere handdoeken. Wij hebben geen nachtlawaai ondervonden. Enige dat we opgemerkt hebben is dat de airconditioning in de vernieuwde kamer veel beter werkte dan in de oude kamer. Het hotel is goed onderhouden, behalve het zwembad die tijdens ons verblijf niet schoongemaakt werd waardoor er veel steentjes en zand op de bodem lag. Vanaf 9u00 kan je een plaats kiezen aan het zwembad, maar zelfs in de namiddag was er telkens nog voldoende plaats. Het eten is er fantastisch, vooral het ontbijtbuffet is uitstekend! Dagelijks verse pannenkoeken, eitjes, bonen in tomatensaus, spek, ruime keuze aan brood, beleg, fruit, yoghurt,... Het middagbuffet en avondbuffet mag wat meer variatie bevatten, maar het eten is goed op smaak gebracht. De snacks in de All-Inclusive zijn de beste die ik ooit gegeten heb in een hotel en zo'n ruime keuze heb ik nog nooit gezien. Je kan er kiezen uit pizza margherita, lasagne, cannelloni, frikandellenbroodje, slaatjes, hot dog, croque monsieur, ijsjes (cornet, waterijs), verschillende soorten chips, panini's (barbecue, ham & kaas, vier kazen, hot dog, tonijn),... Het personeel in de bar en in het restaurant is zeer vriendelijk en zorgen voor een snelle service. Het hotel is zeer goed gelegen vlakbij de zee en dichtbij verschillende winkels en bars. Wij zijn ook eens gaan wandelen naar Santa Susanna & hebben het treintje genomen voor € 2,05 per persoon naar Calella waarbij je ongeveer 40 minuten onderweg bent. De vrijdagmorgen is er markt op 5 minuten wandelen van het hotel. Overdag is er geen enkele animatie, 's avonds is er telkens livemuziek of een show. Op dinsdagavond is er een goochelshow, op donderdagavond is er Flamenco en op zondagavond een papegaaienshow. Algemeen een gezellig hotel met fantastisch eten waar je helemaal tot rust kan komen!
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 10-10-2017

Dear Sarah

Thank you for sharing this nice commet whith us.

We are glad to read you loved our , All Inclusive service and location.

Thank you for your visit

We do hope to welcome you back in the very near future

Yours SUMUS-Hotel Stella & Spa , Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Stella & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUMUS Stella & Spa scoort een 8.16 uit 10 op basis van 249 reviews.