Hotel SUMUS Stella & Spasterstersterster

9.1Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Pineda de Mar

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Sumus Stella Spa vind je in Pineda de Mar. Een gerenoveerd hotel met airco op de kamers dat vooral geschikt is voor volwassenen. Er is namelijk geen entertainmentprogramma aanwezig. Het eten is all-inclusive en lekker en gevarieerd. Op 5 minuten lopen van het strand en de winkels. Of loop naar het treinstation voor een verder uitstapje.

281 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa

• 8Sonja S11-01-2020

Fijne vakantie gehad bij Stella en Spa

Hier 8 dagen met veel plezier verbleven. Hotelkamer aan zwembadzijde met als extra,s koelkastje,badjassen en water of wijn bij het diner. Fijn zwembad en bar met terras voor drankjes en hapjes. Het eten was erg lekker en gevarieerd,vriendelijk personeel. Loopafstand van de zee en handig supermarktje dicht bij hotel. We hebben genoten van alles en kijken er met plezier op terug. Laatste dag konden we tegen een kleine vergoeding de kamer aanhouden tot vertrek, erg fijn.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 15-01-2020

Hallo Sonja Bedankt voor het herinneren van je vakantie in het SUMUS Hotel. Sinds je bezoek in 2018 hebben we verschillende wijzigingen aangebracht, ik weet zeker dat je ze graag wilt ... Bedankt voor je review op Zoover. We hopen je snel weer te zien in Sumus Hotel. Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in september 2018

• 2019
    8Nele11-11-2019

Rustgevend

Ik was op vakantie met mijn moeder. Het hotel is echt een aanrader! Overal proper, suuuuuuper vriendelijk personeel, lekker eten. Het hotel is rustig gelegen, dichtbij een station waarbij je in geen tijd naar Balens of Barcelona kan reizen. Vanuit Balens kan je makkelijk de bus nemen naar bv Lloret de mar. We hebben echt een aangenaam verblijf gehad, komen zeker terug!

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 12-11-2019

Hi Nele We zijn verheugd om te lezen dat je ons volgend jaar weer zou willen bezoeken. Bedankt voor je feedback en bedankt voor je bezoek Met vriendelijke groet, het Sumus Team 

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Esther06-11-2019

Top vakantie

Het is een mooi hotel voor jong en oud. Goed ontbijt, veel variatie. Vriendelijk personeel.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 12-11-2019

Bedankt Esther voor je tijd en voor het beoordelen van je recente verblijf. Dit hotel is voor alle mensen die een rustige vakantie in een goede sfeer willen doorbrengen. Bedankt voor je bezoek en we hopen dat je ons volgend seizoen weer bezoekt. Groeten het Sumus Team

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Hendrik Vandevelde26-10-2019

Fantastisch genoten

Terug fantastisch van onze vakantie genoten,super goed ontvangen,vriendelijk personeel,perfect onderhouden kamer en het eten is zoals altijd super.Het was reeds de 7de keer dat we er verbleven en kijken uit naar volgend jaar.

SUMUS-Hotel , Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 02-11-2019

Beste Hendrik Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling!We zijn erg blij dat je een ontspannen vakantie bij ons hebt doorgebracht, waar je je helemaal op je gemak voelde.Heel erg bedankt voor je loyaliteit, we kijken ernaar uit je volgend jaar weer te mogen begroeten voor de 8e keer.Met vriendelijke groeten, Linda P, en het SUMUS TEAM Nos vemos en 2020!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10G.P.A.M Onderwater22-10-2019

Grandioos.

Bij aankomst werden we spontaan geholpen en op een goede manier aan onze kamer voorzien met zicht op het zwembad . de kamer was mooi en zeer schoon .wij hadden gevraagd op de eerste etage en ook gekregen. de dames van de huishoudelijke dienst maken alles zeer goed schoon. in het restaurant was het zeer goed vertoeven voor iedereen was er wel een keuzen en je werd er op je wenken bediend . stel een vraag en hij werd duidelijk beantwoord. wij waren hier voor de 5 de keer. bedankt voor alles en tot ziens.

SUMUS-Hotel Stella &Spa Linda P, Guest Experienc, comercial , 26-10-2019

Beste Mr.Mrs Onderwater

Een ontzettende leuke positieve review van een tevreden gast! Hier doen wij het voor! Het is goed om te zien dat u een goede tijd heeft meegemaakt bij ons en dat nze medewerkerszo’n goede indruk hebben heeft kunnen maken op u. Heel erg bedankt voor uw verblijf en voor deze review. We verwelkomen je graag volgend jaar weer.

Vriendelijke groeten, The SUMUS Hotel Staff, Pineda de Mar

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9W. Keijzer21-10-2019

Heel erg goed !!!

Hotel geboekt op referenties die we hier hadden gelezen , en hieronder onze bevindingen. * ontvangst receptie geweldig , super vriendelijke medewerker achter de balie. We hadden geen all inn maar of we bog wat broodjes wilden na onze reis. * kamer in één woord geweldig super nieuwe nette kamer met alles erop en eraan. * restaurant wij hadden ontbijt en diner , en ben veel in spanje geweest maar zo uitgebreid nog niet meegemaakt. * wij hebben een aantal héérlijke dagen gehad met mooi weer , en daarom lekker aan het zwembad kunnen zitten. Als er één ding is zou ik als hotel proberen om het zwembad een beetje te verwarmen , want het water was zo koud .

Al met al een fantastisch hotel. Pineda niet veel te doen , maar andere plaatsen goed bereikbaar zowel lopend als met de trein.

SUMUS-Hotel Stella &Spa Linda P, Guest Experienc, comercial , 26-10-2019

Beste W.Keijzer Hartelijke dank voor uw review. Ontzettend leuk om te lezen dat wij uzo hebben kunnen verrassen. Bedankt dat u bij ons bent verbleven en dat u uw ervaring hebt gedeeld op Zoover. We verwelkomen u graag weer terug. Vriendelijke groeten, The SUMUS TEAM, Pineda de Mar

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Jan21-10-2019

Super hotel met topservice!

Mooi gerenoveerd en zeer schoon hotel. Vriendelijk personeel dat tevens bereid is om net even dat extra stukje service te verlenen. All inclusive concept is zeer aantrekkelijk en met de uitgebreide buffetten volop keuze en van prima kwaliteit. Tegen een zeer schappelijk bedrag kan je gebruik maken van de heerlijke Spa, aanrader om even helemaal tot rust te komen. Hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf het strand en station en je bent met 1,5 uur in Barcelona na mooie rit langs de kust. Kortom dit hotel is een echte aanrader voor een heerlijke relaxte vakantie.

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 26-10-2019

Beste gasten Jan ... prachtig gerenoveerd en zeer schoon hotel, vriendelijk personeel, ... bedankt voor de geweldige woorden. Het is ons een genoegen om te weten dat je een leuke vakantie hebt gehad. We verwelkomen je graag volgend jaar weer. The Sumus Team

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Paulien15-09-2019

Heerlijk

Mooi modern hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten en heel divers. Dicht bij het strand en plaatsje.

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 19-09-2019

Hallo Paulien Het is een genoegen om uw opmerkingen zo aangenaam te lezen, we voelen ons erg blij. Bedankt voor uw bezoek en voor uw aanbevelingen. Tot ziens! Linda Perez Sumus Hotel Stella & Spa

Gereisd met partner in september 2019

• 8Karin Roelofs10-09-2019

Klein maar fijn!!

Super hotel ! Fijne ligging. Dicht bij supermarkten, treinstation, strand, en ongeloofelijk veel heerlijke restaurants !

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 14-09-2019

Beste Karin! dat is een leuke beoordeling klein maar leuk, mooi. We hopen dat u ons opnieuw bezoekt in de nacht van het jaar. Met vriendelijke groeten van het Sumus Team Linda Perez

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Evy09-09-2019

Heerlijk genieten!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Pineda de mar en dat komt zeker weten voor een groot deel door het goede hotel!

Enkele pluspunten:

-mooi hotel, helemaal gerenoveerd met oog voor detail en een moderne look! -fijne ligging : kortbij het strand en het treinstation. -enorm lekker eten en erg gevarieerd! -vriendelijk personeel -genoeg bedjes aan het zwembad.

Niet twijfelen, gewoon doen!

SUMUS-Hotel Stella &Linda Perez, Guest Experienc, comercial , 14-09-2019

Beste Evy Alle punten die u noemt, zijn een reden om terug te keren naar Pineda. Bedankt voor de goede beoordeling, het is blij en dat je onze moderne stijl leuk vindt. We hopen je volgend jaar weer te zien in het Sumus Hotel Gracias Hasta pronto! Sumus Hotel Stella & Spa

Gereisd met partner in augustus 2019

15 tips over Hotel SUMUS Stella & Spa

• Brent Odb, 04-08-2019

Bezoek Tossa de Mar: Een practig stadje nabij Loret de Mar. Neem een combiticket trein + bus (te koop bij de trein desk) Dat is de trein tot Blanes + aan het station de bus (nummer 6) tot Tossa. Makkelijk en goedkoop.

• Brent Odb, 04-08-2019

Neem een kamer aan de zwembadzijde. Bijvoorbeeld de 4de verdieping voor een mooi overzicht van de stad en het blauwe verlichte zwembad 's avonds.

• Brent Odb, 04-08-2019

Bezoek de Marimurtra Botanical Garden in Blanes. Je kan dit met een buslijn doen maar met de trein gaat ook. Op 200m ligt het station. Vraag daar een combiticket trein + bus. Slechts 8,90 euro per persoon heen en terug. Aangekomen in Blanes station neem je bus 4 (om de 30min) en die brengt je naar het centrum (zeedijk). Eens daar kan je op dezelfde plek weer, voor 5 euro (heen en terug) naar de Marimurtra tuin met een toeristenbusje. De tuin is een 7 euro per persoon.

23 vragen over Hotel SUMUS Stella & Spa

• Berebrouckx hannelore , 08-07-2019

Standaardkamer

Is er iemand die toevallig reeds overnacht heeft in een standaardkamer? Hoe vallen deze mee? Wij reizen 6 september af

• monica vera baeza, 23-01-2018

strand

weet iemand of er op het strand, strandstoelen en parasols zijn?

kaat, 25-07-2018

ja, 5 euro per dag voor een ligbed

• monica vera baeza, 23-01-2018

kluisje

weet iemand wat de kosten zijn voor een kluisje?

kaat, 25-07-2018

te huur voor 20 euro per week

Hotel SUMUS Stella & Spa info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht