Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel SUMUS Stella & Spa
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

254 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa in het Nederlands

Prima!

Tim Beijer
12-8-2018

Prima hotel, mooie kamers, super receptie heel klantvriendelijk, eten prima alleen is het zwembad minder groot dan op de foto's deze had iets groter gekunt!

Schoon en mooi hotel!

Fam Hogendoorn
3-8-2018

Wij zijn hier afgelopen week geweest. Wij hadden een familiekamer die er ook gewoon netjes, schoon en gezellig uitziet. Het avondeten is zeer gevarieerd. Iedere avond wordt het buffet wat aangepast. Er is altijd paella en dat hoort ook als je in Spanje bent vind ik. Personeel is zeer vriendelijk. Zowel in de bediening als het personeel die de kamers schoon maakt. Als je in de namiddag op je kamer terug komt is alles weer mooi schoon en opgeruimd. Ook bij de receptie zijn ze vriendelijk. Een bedje bij het zwembad is soms moeilijk te krijgen doordat sommige gasten aan "handdoekje leggen doen" In het hoogseizoen zou hier misschien beter op gelet moeten worden omdat het daar dan te druk voor is. In de avond is er altijd animatie. De ene keer vonden wij het leuk en bleven we in het hotel de andere keer niet maar dan pakten we elders een terrasje in het gezellige Pineda de Mar. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar

Betty
16-7-2018

Het is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Het hotel heeft een fijne uitstraling. Onze hotelkamer zag er luxe uit met een mooie badkamer met grote douche en twee wasbakken. We hadden een tweepersoonsbed met aparte dekens, het bed was verder ook prima. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Het zwembad is niet zo groot maar als je op een bedje ligt en er slechts even in wilt om af te koelen is dit prima. Het hotel ligt op loopafstand van het strand (5 min) en ook op 5 minuten loopafstand van het centrum van het stadje. Er is verder niet zo heel veel te beleven in Pineda zelf. Het strand heeft kleine kiezels, maar ook dit is verder niet storend.

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 20-7-2018

Beste Gast, Betty

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw recente ervaringen in het SUMUS-Hotel online met ons te delen.

Ik ben blij om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten.(huwelijksreis)

Ik zal uw complimenten delen met de rest van het team. Onze centrale locatie biedt inderdaad vele opties om erop uit te gaan.

Wanneer u in de toekomst nogmaals in Catalunien zult overnachten, hoop ik u weer bij ons terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Linda Perez

Guest Relations Coordinator

fantastisch

Hoppenbrouwers
12-7-2018

Onze eerste maal in dit hotel ,we hadden een fijne vakantie, het personeel is zeer vriendelijk ,de kamer zeer proper en de buffetten heerlijk. Wij komen zeker nog terug.Wij hadden een superieur kamer die iets groter had mogen zijn niettegenstaande toch tevreden.

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 16-7-2018

Hartelijk dank voor uw lovende review!

Dear Clients !

Het doet ons een plezier dat u genoten heeft van onze service, buffet en de inrichting. Ons team zet zich iedere dag 100% in om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het is dan ook een plezier om uw review te lezen.

Hopelijk kunnen wij u snel opnieuw verwelkomen!

Heerlijk genoten van 10 daagse huwelijksreis in sumus stella en spa. Zeer net hotel mooie kamers ontzetten goed ontbijt en super aardig en hardwerkend personeel die er alles aan deden om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Iedere avond wat te doen shows live muziek. Rustig hotel in het gezellige pineda de mar dicht bij het station waarvandaan je zo in Barcelona bent of de andere kant van de Costa brava. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Weinig jeugd in het hotel dat maakt het ook erg aangenaam.

Linda .P Guest Experienc, comercial , 2-7-2018

Best Björn ,

Hartelijk dank voor je mooie review!

Geweldig om te lezen dat je van je huwelijksreis hebt genoten.

Ook dank voor de complimenten aangaande de kamer, hier zijn we trots op!

Ik hoop je nogmaals te mogen ontvangen @ SUMUS-Hotel Stella &Spa .

Met vriendelijke groet,SUMUS-Hotel Team

Leuke vakantie gehad, wie weet komen we terug.

Apm de Bruijn
15-6-2018

Wij zijn 10 dagen geweest en hadden alleen ontbijt. Het is een zeer mooi en goed hotel. Mooi zwembad en terras. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hebben wel paar - puntjes het restaurant gaat om 7.45 open. - Wij zijn afgelopen week weer opgehaald om 7.40 met de bus en mochten niet van te voren ontbijten of kregen geen lunchpakketje mee dus ga je met lege maag 1.5 u rijden naar vliegveld dat was niet fijn. Hebben hier betere ervaringen mee. - Er mogen ook vėėl meer parasols staan op terras, anders lig je contenu in de zon. Voor de rest is het een aanrader.

Linda .P Guest Experienc, comercial , 19-6-2018

Greetings from the SUMUS-Hotel Stella & Spa !

We want to thank you for choosing us during your visit to Pineda de Mar and for sharing your precious opinion of our hotel, which help us to achieve the total satisfaction of our guests.

We really hope to welcome you back with us in your next visit to Costa de Barcelona /Pineda de Mar .

best wishes from SUMUS-Hotels Group

Zeer goed.

Haya Fontijn
14-6-2018

Ik kom hier al jaren, omdat het nog voornamelijk spaans dorp is en tussen de inwoners en geen massa tourisme, sinds ik Malgrat de Mar volgelopen vind en een touristenfabriek is geworden.

Linda P.(R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 20-6-2018

Geachte gast Haya Fontijn

Bedankt dat je aan SUMUS-Hotel Stella & Spa hebt gedacht.

Dit jaar is veel nieuws in het hotel ... gerenoveerde kamers, nieuwe decoratie en de categorie als 4 **** Superior

We laten u graag ons nieuwe SUMUS-hotel zien

groet,

Mooi gerenoveerd hotel.

De Petter Rita
1-6-2018

Weinig te beleven in Pineda de Mar zelf maar goed hotel met veel terugkerende gasten, wij waren er ook voor de vierde keer. Hotel mooi gerenoveerd, heel vriendelijk personeel, voelen aan als vrienden. Mooie wandelingen te maken naar Malgrat de Mar of Calella waar dan wel meer winkeltjes zijn en ook drukker.

Zeer goede treinverbinding naar Barcelona, Gerona, Blanes en andere steden in Catalonië, aanrader voor wie een stukje van het echte Spanje wilt ontdekken.

Afhankelijk van de periode, heel veel senioren in het hotel. Wij waren er van 30 april tot 11 mei en het merendeel waren senioren in het hotel, wel 75+ tot 80+. Wij zijn ook 60+ maar wij vonden het wel een te ouder publiek.

Wij zijn verleden jaar in het Sumus hotel Monteplaya geweest in Malgrat de Mar en daar is een veel jonger publiek maar wij vonden het eten minder dan in hotel Stella.

Aanrader voor ons voor wie van rust houdt in een typisch Spaanse sfeer.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 4-6-2018

Bedankt Rita voor je bezoek aan het nieuwe SUMUS-Hotel Stella & Spa.

Het is ons een genoegen om u bij ons te hebben.

Dank u voor het delen van uw ervaringen met de andere gasten te kijken.

Tot ziens.

SUMUS-Hotel Stella & Spa , Pineda de Mar

heerlijk

celis. l.
18-5-2018

prima hotel, zeer vriendelijk personeel, alles netjes en lekker eten.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 21-5-2018

Goede morgen Celis

Heel erg bedankt, het was een genoegen om je bij ons te hebben.

Ik deel uw opmerkingen met het hele SUMUS-Hotel-team.

Heel erg bedankt voor uw bezoek en de goede beoordeling

een groet

Bienvenido = welkom

Alberdina
4-3-2018

Goed onderhouden hotel met zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden en schone kamers en zo lekker eten, ligbedden bij het zwembad, groot terras met heerlijke koffie , en op de menukaart vele andere drankjes en eten, hotel bibliotheek en entertainment. Vlakbij het strand en het station en als je de straat uitloopt ben je in de winkelstraten van Pineda de Mar waar het altijd gezellig is en op vrijdag een hele grote markt.

Ben hier al vele keren geweest en het is een klein beetje thuiskomen met toch altijd iets nieuws. En ook dit jaar weer eind september natuurlijk met touroperator, met vriendelijk en professionaliteit, met de First-Class bus veilig naar Spanje, en zelfs als je alleen gaat is het gewoon gezellig en met een kleine beurs is het goed te betalen, even weg voor nieuwe indrukken en ervaringen.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Stella & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUMUS Stella & Spa scoort een 8.2 uit 10 op basis van 254 reviews.