Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag11°3°
Hotel SUMUS Stella & Spa
8,9

Omschrijving
Hotel Sumus Stella Spa vind je in Pineda de Mar. Een gerenoveerd hotel met airco op de kamers dat vooral geschikt is voor volwassenen. Er is namelijk geen entertainmentprogramma aanwezig. Het eten is all-inclusive en lekker en gevarieerd. Op 5 minuten lopen van het strand en de winkels. Of loop naar het treinstation voor een verder uitstapje.

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

252 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel een echte aanrader

Jacqueline ten Brink,
21-11-2018

Alles in dit hotel is geweldig het personeel, het eten, hotelkamer, ligging van het hotel, bar/restaurant, zwembad, airco op de kamer 👍🏻😃

Linda P.(R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 28-11-2018

Beste Jacqueline

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij zijn blij om te zien dat uw verblijf helemaal naar wens was. Het was een genoegen u te mogen hebben als gast en wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen tijdens uw volgende trip naar Pineda de Mar !

Van Pineda willen we dat je een leuk kerstfeest hebt.

Kind regards, SUMUS-Hotel Team

Tot ziens in 2019

Echt super

Hendrik,
31-10-2018

Prachtig gerenoveerd hotel en zoals steeds zeer lekker en gevarieerd ontbijt,diner en lunch,mooie en goed onderhouden kamer,super vriendelijk personeel,het kan echt niet beter.We waren er reeds voor de 6 de maal en kijken al uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in oktober 2018
Linda P.(R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 28-11-2018

Beste meneer Hendrik

Bedankt voor uw positieve feedback! Goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u een fijne tijd heeft gehad in de stad.

We hopen je ook voor de zevende keer te mogen verwelkomen in ons SUMUS-hotel

Tot ziens en fijne feestdagen

Met vriendelijke groet, SUMUS-Staff

Dit is voor herhaling vatbaar

G.P.A.M Onderwater,
28-10-2018

wij zijn hier voor de derde keer geweest en hebben het zeer goed naar ons zin gehad.

Als er een probleem was werd dit direct op gelost . De kamer was van zeer grote klasse en werd zeer goed schoon gemaakt dank hier voor.

Gereisd met partner in september 2018
Linda P. (R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 28-11-2018

Geachte heer Onderwater

Wow! Hartelijk dank voor jouw mooie review en complimenten over ons team. Daar worden we heel blij van!

....volgens mijn statistieken hebben ze ons SUMUS-hotel voor de vierde keer bezocht .

Bedankt voor je trouw.

We hopen u ook in 2019 te verwelkomen.

Warme groet, en fijne feestdagen

SUMUS-Hotel Stella & Spa Team

Super!

Jolanda,
14-10-2018

Minder geschikt voor (kleine) kinderen. Het is een Adults recommended hotel, vandaar het cijfer 7

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Beste Jolanda

Bedankt voor uw verblijf bij SUMUS-Hotel Stella & Spa.

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het is waar dat ons hotel sinds dit jaar niet langer geschikt is voor kinderen, omdat we geen entertainment voor kinderen meer aanbieden.

We hopen je ondanks dit allemaal weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet

zijn zeer tevreden komen al enkele jaren.ook

van parijs julien bruneel diana,
4-10-2018

is minder druk dan in sommige badplaatsen maar wij vinden dat goed.zijn niet aan die grote drukte.het treinstation ligt niet ver van het hotel en je kan meerdere kanten uit.we hebben ons nog nooit verveeld.

ook leuke garcons.

Gereisd met vrienden in september 2018

Beste Diana

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij SUMUS-Hotel Stella & spa .

Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Uw lovende woorden worden zeer gewaardeerd door ons gehele team.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Warme groet, SUMUS-Team

Desiree Danielse,
14-9-2018

Min punten geen. Wat een goed hotel. Schone kamers met elke dag schone handdoeken. Eten gewoon top! Wij hadden al inclusive. Personeel vriendelijke en netjes met bedrijfskleding. Zwembad is niet groot, maar om af te spoelen geen probleem. De ligging ideaal, want op 5 min loop je naar het strand, de boulevard of het centrum. Het treinstation ligt vlakbij dus ideaal om dag uitstapjes te maken

Excursie vanuit het hotel ook prima verzorgd. Op de boulevard loop je in een kleine 30 min naar Calella of Santa Suzanna. De markt is op vrijdag en ook leuk om eens over te lopen. Voor ons voor herhaling vatbaar dus komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2018

Geachte gast,Desiree

hartelijk dank voor uw verblijf en review. Wat prettig om te lezen dat wij u hebben kunnen helpen en je vond onze Hotel locatie ook leuk Pineda is perfect om te ontspannen en om excursies te maken.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,SUMUS-team

Eenmalig

Cobus,
3-9-2018

Op zich best aardig hotel, ligging in het centrum met strand op loopafstand. Wij boekten alleen het ontbijt maar het hotel hanteert ook de all inclusive formule. Dus dan krijg je te maken met vele Russen en dronken Britse gasten. Onze kamer met uitzicht op het zwembad was erg klein. Wel schoon, maar de plavuizen lagen hier en daar los en enkele waren gebroken. Behang begon los te laten en werkelijk supergehorig. Als de buren een lichtschakelaar gebruikten hoorde je het.

20 euro per week voor een kluis is wel raar. Een half uur een gratis fiets is natuurlijk ook een lokkertje, want je huurt natuurlijk niet voor een half uur.

Ontbijt was prima, koffie uit de automaat was niet te drinken evenals de aanmaaklimonade die de titel jus d'orange kreeg. Parkeren is een drama. Overal betaald parkeren, als je al een plekje kunt vinden, en dan max 2 uur. Wij vonden een paar straten verderop een stoffig braakliggend terrein, deze was gratis.

Geachte gast, Cobus

Hartelijk dank voor de tijd en moeiteu genomen heeft om een review te plaatsen op Zoover voor SUMUS-Hotel Stella & Spa in Pineda de Mar

Wij waarderen uw woorden over uw ervaring in ons hotel. Al uw complimenten over hotel zullen gedeeld worden met het team.

Uw opmerking over de kamer hebben wij doorgegeven aan onze technische dienst en zij zullen hier de nodige actie op ondernemen.

Het spijt ons niet dat alles niet naar uw tevredenheid was.

Met vriendelijke groet,

Wonderfull

Zandbergen,
24-8-2018

Superschoon en een vriendelijke gastvrije uitstraling het personeel is gastvrij en service gevoelig, het eten is van.hoge kwaliteit

Linda P.(R.P.) SUMUS-Hotel Stella &Spa, comercial , 24-10-2018

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in ons hotel.

Wij zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij hopen u binnenkort wederom mogen te verwelkomen!

Warme groet,

Fanatastisch

Familie Krol,
20-8-2018

Er was niks niet goed! We hebben een geweldige vakantie gehad. Alles klopte prima kamers goede service en heerlijk eten. Personeel erg aardig. We zijn erg verwend!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geachte Familie Krol

Dank u wel voor uw feedback! Altijd goed om van onze gasten te horen hoe ze het verblijf bij Hotel SUMUS hebben ervaren.

Nogmaals bedankt en tot volgend jaar

Uw SUMUS-team uit Pineda de Mar

Wonderfull

Zandbergen,
19-8-2018

Superhotel op mooie ligging de kamers zijn goed met balkon en airco, het eten is superlekker en het personeel weet van geen ophhouden als het om service gaat

Geachte heren

We willen u bedanken voor uw recente verblijf bij ons.

We hopen dat uw verwachtingen en wensen zijn vervuld en dat u een heel speciale tijd bij ons hebt gehad.

Gracias !!!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Stella & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.