Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag22°13°
Hotel SUMUS Stella & Spa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

234 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa in het Nederlands

Bienvenido = welkom

Alberdina, 4-3-2018

Goed onderhouden hotel met zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden en schone kamers en zo lekker eten, ligbedden bij het zwembad, groot terras met heerlijke koffie , en op de menukaart vele andere drankjes en eten, hotel bibliotheek en entertainment. Vlakbij het strand en het station en als je de straat uitloopt ben je in de winkelstraten van Pineda de Mar waar het altijd gezellig is en op vrijdag een hele grote markt.

Ben hier al vele keren geweest en het is een klein beetje thuiskomen met toch altijd iets nieuws. En ook dit jaar weer eind september natuurlijk met touroperator, met vriendelijk en professionaliteit, met de First-Class bus veilig naar Spanje, en zelfs als je alleen gaat is het gewoon gezellig en met een kleine beurs is het goed te betalen, even weg voor nieuwe indrukken en ervaringen.

Al voor de 5 de maal in Stella,komen zeker terug

Hendrik Vandevelde, 17-11-2017

Reeds de 5 de maal in Stella , het is bijna elk jaar beter,verbleven op een superieur kamer en deze voldoet ruimschoots.Het eten is zoals altijd in één woord perfect.

Personeel super vriendelijk en onderhoud kamers dik in orde.

Klein minpuntje:de airco deed het niet meer in oktober maar voor de rest een super vakantie beleefd.Komen volgend jaar zeker terug.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 22-11-2017

Beste Hendrick

Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Zoover .

Wij zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons.

Wij kijken uit naar uw 6.verblijf bij ons SUMUS-Hotel Stella & Spa

Met vriendelijke groet,

Echte aanrader!

Mandy en Kasha, 31-10-2017

Het hotel is rustig gelegen. Het strand is ongeveer 500 meter verderop. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten was te gek. Iedere dag was er iets anders te eten. Tot onze verbazing was er zelfs een avond chocolade fondue en was het personeel verkleed in Halloween kostuums. Het ontbijt is erg uitgebreid denk hierbij aan eieren, brood, bolletjes, chocolade broodjes, croissants etc. Het avondeten was iedere avond gevarieerd. Vlees is goed gaar en heerlijk. De kamers worden netjes schoongemaakt. Er lag nergens stof.

Minpuntjes:

- De spa is geen aanrader. Het koste voor een halve dag 8 euro maar de spa is daar echt te klein voor. De Hammam deed het op dat moment niet en er wordt geen drinken aangeboden in de spa.

- Als men in oktober gaat wees er dan van op de hoogte dat de airco het niet doet.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 8-11-2017

Lieve Mandy & Kasha

Wij nemen nota van uw suggestie / kritiek

Het was aangenaam om u bij ons te hebben, we zijn blij dat u graag ons buffet vooral van ons ontbijt vond.

Dit jaar is een jaar met veel hitte en we hadden een paar dagen in september met koud en we moesten de airconditioning naar verwarming veranderen.

Bedankt voor uw bezoek en we hopen u in de toekomst te zien

Onze volgende opening is 28.04.18 SUMUS-Hotel Stella & Spa 4 *

Kortom een prima hotel en een aanrader!

Koert Koster, 25-10-2017

Sumus Stella en Spa in Pineda de Mar was niet onze eerste keus. Wij gaan al jaren naar Hotel Maritim in Santa Susunna maar dat was in deze periode volgeboekt.

Wij hebben van het alternatief geen spijt gehad. Een prima hotel met een mooie kamer in het gerenoveerde gedeelte. De kamer vonden wij weliswaar wat aan smalle kant, maar prima bedden en een ruime badkamer. Wij keken uit op het zwembad en het was verheugend te zien, dat het verbod om voortijds handdoeken op stoelen te leggen om deze te claimen in dit hotel was verboden en daarom ook nauwelijks voorkwam. Er was dus altijd voldoende plaats! Een min puntje was dat terwijl de gasten uit voornamelijk Belgen en Nederlanders bestond er op de televisie alleen BVN kon worden ontvangen. Het zou een goede zaak zijn naast een tweetal Belgische zenders ook Nederland !, 2 en 3 in het ontvangst schema op te nemen

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 8-11-2017

Dear Koert

Het is aangenaam om u bij ons te hebben, het is moeilijk om te concurreren met een hotel dat u al jaren bekend bent. Ik ben blij dat uw ervaring in SUMUS-Hotel zo positief was.

Wij nemen nota van uw suggestie en wij verwelkomen u graag weer bij SUMUS-Hotel met de nieuwe renovaties in 2018.

Onze volgende opening is 28.04.18 SUMUS-Hotel Stella & Spa 4 * Superior

Bedankt voor uw bezoek en groeten

Matig

Kimberly, 24-10-2017

De ligging van het hotel is prima, je ligt zo op het strand en ook de verbinding met de trein (naar bv. Barcelona) is goed. Service is voldoende maar wel minimaal. Het ontbijt en lunch is heel uitgebreid en lekker. Het diner daarentegen valt tegen. De kamers zijn schoon maar erg gehorig. De herrie gaat de hele nacht door. De spa zal ik niet te veel van verwachten. Verder is het een mooi hotel met leuke activiteiten.
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 1-11-2017

Hallo Kimberty

Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor het becommentariëren van uw ervaring in SUMUS-Hotel.

Het is aangenaam om u met ons te hebben, een groet van SUMUS Hotel Stella & Spa

Samen met mijn familie verbleef ik voor twee weken All-Inclusive in Sumus hotel Stella & Spa en we hebben heel erg genoten van ons verblijf. Bij aankomst kregen wij onze kamer om 12u00 en de All-Inclusive ging reeds van start om 10u00. Mijn vriend en ik verbleven in een kamer met zeezicht die nog niet vernieuwd was, terwijl mijn ouders een vernieuwde kamer gekregen hebben met zicht op de bergen. De kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van propere handdoeken. Wij hebben geen nachtlawaai ondervonden. Enige dat we opgemerkt hebben is dat de airconditioning in de vernieuwde kamer veel beter werkte dan in de oude kamer. Het hotel is goed onderhouden, behalve het zwembad die tijdens ons verblijf niet schoongemaakt werd waardoor er veel steentjes en zand op de bodem lag. Vanaf 9u00 kan je een plaats kiezen aan het zwembad, maar zelfs in de namiddag was er telkens nog voldoende plaats. Het eten is er fantastisch, vooral het ontbijtbuffet is uitstekend! Dagelijks verse pannenkoeken, eitjes, bonen in tomatensaus, spek, ruime keuze aan brood, beleg, fruit, yoghurt,... Het middagbuffet en avondbuffet mag wat meer variatie bevatten, maar het eten is goed op smaak gebracht. De snacks in de All-Inclusive zijn de beste die ik ooit gegeten heb in een hotel en zo'n ruime keuze heb ik nog nooit gezien. Je kan er kiezen uit pizza margherita, lasagne, cannelloni, frikandellenbroodje, slaatjes, hot dog, croque monsieur, ijsjes (cornet, waterijs), verschillende soorten chips, panini's (barbecue, ham & kaas, vier kazen, hot dog, tonijn),... Het personeel in de bar en in het restaurant is zeer vriendelijk en zorgen voor een snelle service. Het hotel is zeer goed gelegen vlakbij de zee en dichtbij verschillende winkels en bars. Wij zijn ook eens gaan wandelen naar Santa Susanna & hebben het treintje genomen voor € 2,05 per persoon naar Calella waarbij je ongeveer 40 minuten onderweg bent. De vrijdagmorgen is er markt op 5 minuten wandelen van het hotel. Overdag is er geen enkele animatie, 's avonds is er telkens livemuziek of een show. Op dinsdagavond is er een goochelshow, op donderdagavond is er Flamenco en op zondagavond een papegaaienshow. Algemeen een gezellig hotel met fantastisch eten waar je helemaal tot rust kan komen!
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 10-10-2017

Dear Sarah

Thank you for sharing this nice commet whith us.

We are glad to read you loved our , All Inclusive service and location.

Thank you for your visit

We do hope to welcome you back in the very near future

Yours SUMUS-Hotel Stella & Spa , Team

Super

Patrick reniers, 17-9-2017

Alles was goed,proper ruime kamers die elke dag grondig gereinigd werden,personeel was top.eten perfect en keuze genoeg en vooral heel belangrijk " geen handoekleggers".klein minpuntje,weinig of geen animatie tijdens de dag.
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 20-9-2017

Hallo patrick

Hartelijk dank voor uw recente bezoek en bedankt voor uw goede waardering.

Bij SUMUS-Hotel doen we geen animatie gedurende de dag, alleen 's avonds.

Ons klantenprofiel heeft de voorkeur aan meer ontspanning en rust gedurende de dag.

We nemen kennis van uw suggesties

groeten, Linda P

Fijn en relaxt hotel

Melissa, 5-9-2017

Ik was met mijn partner en dochter van 1 jaar hier eind augustus 2017 naartoe geweest. Zeer kindvriendelijk hotel, Superior kamers zijn top! Ruim genoeg ook voor een kinderbedje en een zeer ruime badkamer. De schoonmaak is echt fantastisch! Echt iedere dag schone lakens en handdoeken en een tip top stofvrije kamer. Het zwembad oogt op de foto's groter dan dat het is, maar groot genoeg om lekker heen en weer te zwemmen, pluspunt: Als er teveel kinderen met te grote opblaas dieren in het zwembad zijn dan wordt er netjes gevraagd door het personeel om even zonder die mega flamingo's en eenhoorns te zwemmen haha! Het eten was echt goed, ontbijt top, lunch niet meegemaakt maar gehoord dat het prima is, avond eten enorm veel keuze! Ook voor vegetariërs. Oftewel een top vakantie gehad in een top kamer (Superior) want de standaard kamers zijn wat verouderd! Lunch buiten de deur aan het strand? Ga naar La Calma of naar Pescadores, betaalbaar en local food. Erg lekker! Bedankt Stella en spa!
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 11-9-2017

Hallo Melissa

Dank u voor uw recente bezoek aan SUMUS-Hotel en schrijven voor het van uw mening.

We zijn blij om te lezen dat u een leuke vakantie gehad en genoten van onze service en faciliteiten.

Het is een genoegen voor ons om u te verwelkomen in de nabije toekomst, een groet uit SUMUS Hotel Stella & Spa.

Geweldig gehad. Zoals de vorige jaren. 2016 2015

Ton en Wil de Rooij, 20-6-2017

Alles was goed. Vroegen om een extra kussen. Die kwam gelijk.Kluis batterij op. Werd gelijk in orde gemaakt. Hadden een super mooie kamer. Heerlijke bedden en

het eten...eigenlijk aten we teveel je wilt van alles wat proeven. Al het personeel zijn schatten. We komen zeker weer hoor! Deze vakantie hadden we echt nodig. Het heeft ons goed gedaan.

SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 3-7-2017

Hi Wil en Anton

Dank u voor uw bezoek, we zijn blij om te lezen dat je de 5e verdieping vonden onze nieuwe kamers. Voor volgend jaar wordt het hotel volledig gerenoveerd. We hopen je te zien in 2018

Met vriendelijke groet,

Net alles wat je wenst in een meimaand.

Eyckens Maria, 21-5-2017

Volpension was inbegrepen bij de vroeg-boeking. De kamer was voldoende ruim. Het strand vlakbij op loopafstand. De Bib bij de deur... met gratis internet. De maaltijden in ruim buffet. met in het weekend royale extra's. Het zwembad vroeg een extra aanbetaling, maar garandeerde dus wel een rustig verblijf. De poetsdienst leverde zowel op de kamers als in de openbare ruimtes zeer degelijk werk !
SUMUS-Hotel Stella & Spa Linda .P, comercial , 24-5-2017

Bedankt Mw Maria

fijn am te lezen dat u het zo fijn gehad heeft bij ons.

dank u voor uw bezoek.

We hopen u volgend jaar weer te mogen ontvangen

met vriendelijke groet

SUMUS-Hotel Stella & Spa , Pineda de Mar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Stella & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUMUS Stella & Spa scoort een 8.12 uit 10 op basis van 246 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: