Hotel SUMUS Stella & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag24°9°
Hotel SUMUS Stella & Spa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor SUMUS Stella & Spa voor je op een rij gezet:

249 reviews over Hotel SUMUS Stella & Spa in het Nederlands

Super!

Jolanda
14-10-2018

Minder geschikt voor (kleine) kinderen. Het is een Adults recommended hotel, vandaar het cijfer 7

zijn zeer tevreden komen al enkele jaren.ook

van parijs julien bruneel diana
4-10-2018

is minder druk dan in sommige badplaatsen maar wij vinden dat goed.zijn niet aan die grote drukte.het treinstation ligt niet ver van het hotel en je kan meerdere kanten uit.we hebben ons nog nooit verveeld.

ook leuke garcons.

Desiree Danielse
14-9-2018

Min punten geen. Wat een goed hotel. Schone kamers met elke dag schone handdoeken. Eten gewoon top! Wij hadden al inclusive. Personeel vriendelijke en netjes met bedrijfskleding. Zwembad is niet groot, maar om af te spoelen geen probleem. De ligging ideaal, want op 5 min loop je naar het strand, de boulevard of het centrum. Het treinstation ligt vlakbij dus ideaal om dag uitstapjes te maken

Excursie vanuit het hotel ook prima verzorgd. Op de boulevard loop je in een kleine 30 min naar Calella of Santa Suzanna. De markt is op vrijdag en ook leuk om eens over te lopen. Voor ons voor herhaling vatbaar dus komen zeker terug

Eenmalig

Cobus
3-9-2018

Op zich best aardig hotel, ligging in het centrum met strand op loopafstand. Wij boekten alleen het ontbijt maar het hotel hanteert ook de all inclusive formule. Dus dan krijg je te maken met vele Russen en dronken Britse gasten. Onze kamer met uitzicht op het zwembad was erg klein. Wel schoon, maar de plavuizen lagen hier en daar los en enkele waren gebroken. Behang begon los te laten en werkelijk supergehorig. Als de buren een lichtschakelaar gebruikten hoorde je het.

20 euro per week voor een kluis is wel raar. Een half uur een gratis fiets is natuurlijk ook een lokkertje, want je huurt natuurlijk niet voor een half uur.

Ontbijt was prima, koffie uit de automaat was niet te drinken evenals de aanmaaklimonade die de titel jus d'orange kreeg. Parkeren is een drama. Overal betaald parkeren, als je al een plekje kunt vinden, en dan max 2 uur. Wij vonden een paar straten verderop een stoffig braakliggend terrein, deze was gratis.

Wonderfull

Zandbergen
24-8-2018

Superschoon en een vriendelijke gastvrije uitstraling het personeel is gastvrij en service gevoelig, het eten is van.hoge kwaliteit

Fanatastisch

Familie Krol
20-8-2018

Er was niks niet goed! We hebben een geweldige vakantie gehad. Alles klopte prima kamers goede service en heerlijk eten. Personeel erg aardig. We zijn erg verwend!

Wonderfull

Zandbergen
19-8-2018

Superhotel op mooie ligging de kamers zijn goed met balkon en airco, het eten is superlekker en het personeel weet van geen ophhouden als het om service gaat

Prima!

Tim Beijer
12-8-2018

Prima hotel, mooie kamers, super receptie heel klantvriendelijk, eten prima alleen is het zwembad minder groot dan op de foto's deze had iets groter gekunt!

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 17-8-2018

Beste heer Beijer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en voor de geweldige review!

Wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat we u en uw vrouw hebben weten te verassen.

Hopelijk mogen wij u nogmaals bij ons verwelkomen voor een overnachting.

Schoon en mooi hotel!

Fam Hogendoorn
3-8-2018

Wij zijn hier afgelopen week geweest. Wij hadden een familiekamer die er ook gewoon netjes, schoon en gezellig uitziet. Het avondeten is zeer gevarieerd. Iedere avond wordt het buffet wat aangepast. Er is altijd paella en dat hoort ook als je in Spanje bent vind ik. Personeel is zeer vriendelijk. Zowel in de bediening als het personeel die de kamers schoon maakt. Als je in de namiddag op je kamer terug komt is alles weer mooi schoon en opgeruimd. Ook bij de receptie zijn ze vriendelijk. Een bedje bij het zwembad is soms moeilijk te krijgen doordat sommige gasten aan "handdoekje leggen doen" In het hoogseizoen zou hier misschien beter op gelet moeten worden omdat het daar dan te druk voor is. In de avond is er altijd animatie. De ene keer vonden wij het leuk en bleven we in het hotel de andere keer niet maar dan pakten we elders een terrasje in het gezellige Pineda de Mar. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Een aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar

Betty
16-7-2018

Het is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Het hotel heeft een fijne uitstraling. Onze hotelkamer zag er luxe uit met een mooie badkamer met grote douche en twee wasbakken. We hadden een tweepersoonsbed met aparte dekens, het bed was verder ook prima. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Het zwembad is niet zo groot maar als je op een bedje ligt en er slechts even in wilt om af te koelen is dit prima. Het hotel ligt op loopafstand van het strand (5 min) en ook op 5 minuten loopafstand van het centrum van het stadje. Er is verder niet zo heel veel te beleven in Pineda zelf. Het strand heeft kleine kiezels, maar ook dit is verder niet storend.

SUMUS-Hotel Stella &Linda .Perez, Guest Experienc, comercial , 20-7-2018

Beste Gast, Betty

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw recente ervaringen in het SUMUS-Hotel online met ons te delen.

Ik ben blij om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten.(huwelijksreis)

Ik zal uw complimenten delen met de rest van het team. Onze centrale locatie biedt inderdaad vele opties om erop uit te gaan.

Wanneer u in de toekomst nogmaals in Catalunien zult overnachten, hoop ik u weer bij ons terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Linda Perez

Guest Relations Coordinator

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUMUS Stella & Spa in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUMUS Stella & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.