Hotel Sorrabonastersterster

8.7Fantastisch

• Animatie

87 reviews over Hotel Sorrabona

• 10Dénise18-07-2019

Erg leuk en gezellig hotel. De ligging is perfect en ligt gelegen in een lange souvenir/winkelstraat met veel restaurants. Binnen 10 minuten ben je met het treintje in verschillende kleine plaatjes en binnen een uur met de trein in Barcelona. Vriendelijk personeel en er is zelfs een erg aardige Nederlandstalige receptioniste aanwezig die de tijd neemt om alles uit te leggen over de omgeving, winkelstraten, excursies etc. Binnen 1 minuut op het strand met verschillende beach bars, ook zijn er bedjes en een parasol te huur voor €18-, wel erg duur naar mijn idee. Dit hotel is echt voor alle leeftijden, voor jong en oud. Wij hadden half pension en er zat veel variatie in het eten, ook wel is een thema zoals italiaans. Mijn moeder en ik hebben hier een geweldige vakantie gehad dankzij de goede service, het mooie hotel en de centrale ligging!

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-08-2019

Beste Dénise, als eerst willen we je hartelijk bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om ons zo´n positief, gedetailleerd comentaar achter te laten. Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie een geweldige vakantie met ons gehad hebben! We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Mich16-07-2019

Fijn kleinschalig hotel

Leuk, redelijk kleinschalig, hotel met een perfecte ligging. Ideaal gelegen aan de strandweg van Pineda. Hotel is prima, niet te groot, met een leuk zwembad, bar, snackbar en ontbijt/dinerzaal. Prima schoonmaak van de kamers en vriendelijke mensen. Vanuit het hotel ben je met de trein zo in Malgrat de Mar of Calella. In een uur ben je met de trein in hartje Barcelona voor maar 10 euro retour. Trein stopt op een paar minuten afstand. Vrijdagochtend een grote markt voor de deur van het hotel. Via het voetgangerstunneltje sta je binnen 30 seconden op het strand met daarlangs een langgerekt voet en fietspad. We hebben een leuke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-08-2019

Beste Mich, allereerst willen we je hartelijke bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om ons een commentaar achter te laten. Het doet ons een plezier te lezen dat je onze ligging perfect vond, zwembad leuk en schoonmaak prima. We hopen je nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9joke van es-knoops11-04-2019

Ik blijf er niet voor niets ieder jaar terug komen

Dat het een heerlijk rustig plaatsje is en alles binnen bereik winkels strand trein enz.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 02-05-2019

Beste Joke, hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en dat je jaar op jaar bij ons terugkomt! We zijn vereerd dat we je dit seizoen weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Alleen gereisd in september 2018

• 9Nicky Krabbendam08-04-2019

Geweldig

Wij gaan voor het 3e jaar op rij naar hotel Sorrabona in Pineda de Mar, Spanje. Wij hebben het altijd erg naar ons zin daar. Super klantvriendelijk hotel en maar 30 m van het strand verwijderd!

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 02-05-2019

Beste Nicky, hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en dat je jaar op jaar bij ons terugkomt! We zijn vereerd dat we je dit seizoen weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
      9Bianca Honders12-11-2018

Geweldige vakantie gehad met mijn dochtertje!

Hotel Sorrabona was echt super! Klein maar fijn hotel. Vriendelijk personeel en super schoon! Wat nog een plus punt was is dat er een Nederlandse receptioniste werkzaam is. Erg fijn! Mijn dochter moest naar het ziekenhuis en zij heeft ons echt heel erg geholpen.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 02-05-2019

Beste Bianca, allereerst hartelijke bedankt voor je verblijf in ons hotel en de tijd die je genomen hebt om zo´n positieve beoordeling achter te laten. Wij zijn vereerd dat je ons hotel als super beoordeeldt! We hopen je opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Zhiwan01-10-2018

in totaal goed hotel met lekkere dinner

een normaal 3 sterren hotel, nederlandstalige personeel. maar voorzichtig met de autoverhuurbedrijf die met dit hotel werkt met zijn hele oude auto's.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 02-05-2019

Beste meneer/mevrouw Zhiwan, als eerste willen we je bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om een review achter te laten. Wij zijn blij dat je onze ubicatie goed vind. Bedankt voor je feedback over het autoverhuurbedrijf. Als tussenpersoon vinden wij het belangrijk te weten waar wij in bemiddelen en zullen dit zeker terugkoppelen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Sjaak05-09-2018

Heerlijk relaxed

Prima hotel aan de boulevard. Kleinschalig, schoon en even ruime kamer aan de voorzijde met airco.. Kamer was voorzien van een koelkast die dagelijks werd gevuld met flesjes water. Ruime badkamer. Echt niets op aan te merken. Op de dag van aankomst werd er net een grote kermis opgebouwd wat redelijk gehorig was maar daar kan een hotel niets aan doen maar omdat de kamer voorzien was van een rolluik was dat prima te doen. Ook het ontbijt was uitgebreidt en er was voldoende. Een prima keuze voor degene die op korte afstand vliegen van de zon wil genieten.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 02-05-2019

Beste Sjaak, hartelijke bedankt voor je verblijf in ons hotel en je positieve beoordeling! We hopen je nog eens opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, HOTEL SORRABONA

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 9Ilse05-08-2018

Een relaxte vakantie

Een net hotel. Alles wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Recht aan het strand. Minpuntje is dat er geen koelkastjes op de hotelkamers staan.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-08-2018

Beste Ilse, als eerste willen we je bedanken voor je verblijf en de tijd die je genomen hebt om een commentaar achter te laten. Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze schoonmaak en ons personeel vriendelijk vindt. In onze Superieur kamers hebben wij wel degelijk koelkastjes en in onze Standaard kamers kan een koelkastje gehuurd worden voor 4€ per dag. Wij willen je nogmaals bedanken en hopen je opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2018

• 9It’s me.23-07-2018

Heerlijke vakantie en het hotel zeker aanbevelen

Rustig kleinschalig hotel. Alle ruimtes heel schoon en opgeruimd. Prima ruim zwembad en een grasveld met ligbedjes. Eten is goed, zeker prijs/qualiteit verhouding, ook gevarieerd, voor ieder wat wils en vers, maar voor mij wat vlak qua smaak. Ligging perfect, dichtbij strand en hoofdstraat met winkeltjes en terrasjes. Pineda de Mar is rustig, weinig uitgaansleven in deze plaats. Maar wel dichtbij twee heerlijke strandtentjes om te borrelen en snacken.

Receptie HOTEL SORRABONA, Directora, 12-08-2018

Beste meneer/mevrouw, als eerste willen we u bedanken voor uw verblijf en de tijd die u heeft genomen ons zo´n positief commentaar te geven. Wij zijn blij dat u onze schoonmaak en eten goed vindt. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
      9joke van es-knoops13-09-2017

een goed hotel met prima personeel en schoon!!

Is een rustige omgeving met een gezellige winkelstraat en verschillende restaurants met grote terrassen.Het strand is op loop afstand.Ook het trein station is aan het einde van de boulevard. Ik kom hier al jaren in het hotel Sorrabona en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De kamers zijn royaal en schoon.Alleen had ik dit jaar een minder uitzicht dan wat ik gewend was.Op 2 betonnen daken keek ik van de keuken, met daarachter een zandvlakte waar auto's stonden.. Maar voor de rest heb ik weer 10 dagen genoten. Is verder weinig negatiefs aan toe te voegen

Narcís Calleja - Reception, Directora, 15-09-2017

Beste meneer/ mevrouw Van es Knoops, bedankt voor uw verblijf en voor uw recensie. Wij zijn erg blij dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u weer snel terug te zien in ons hotel. groetjes

Alleen gereisd in september 2017

4 tips over Hotel Sorrabona

• Arco den Boer, 03-08-2013

In Barcelona zou ik de veel aangeraden toeristenbus overslaan en waar nodig gewoon een taxi nemen. Is een stuk sneller en bij 2 of meer personen nog goedkoper ook, zelfs als je een combiticket neemt bij het station voor 2 euro pp. Een taxirit van bijvoorbeeld Placa de Catalunya naar Camp Nou kost nog geen 10 euro. Verder is die bus stervensdruk en erg traag en rijdt zijn ronde maar in 1 richting.

• Nathalie, 02-08-2013

Als je met de auto bent kun je betaald gebruik maken van de parkeerplaats achter het hotel. Aanbevolen als je geen deuk in je bumper wilt. Met de trein (station is vlakbij) ben je snel en goedkoop in de andere kustplaatsen of in Barcelona. De combinatie trein/citytrip Barcelona die op het station wordt aangeboden geldt alleen voor de citytrip waar geen Nederlandstalige uitleg wordt gegeven. Wil je die wel dan moet je trein en citytrip (rode bussen) apart betalen.

• Fam.Booy, 02-08-2014

Zorg dat je E 100,= contant bij je hebt voor borg!!!Was ons niet verteld op reisburo dus onaangename verrassing.Borg krijg je bij inleveren sleutel op dag vertrek weer terug.Pinautomaat is best een eindje lopen namelijk!

3 vragen over Hotel Sorrabona

• P. Boers, 16-08-2019

Handdoeken

Wij hebben geboekt voor eind augustus a.s. voor een appartement. Is het mogelijk om handdoeken te huren eventueel met borg ??

• Solange, 12-07-2017

Halfpension

Zit drinken inbegrepen bij het halfpension?

• Desiree Pronk, 14-08-2013

extra kosten

Het is jaren geleden dat ik op vakantie ben geweest in het buitenland en nog nooit in een appartement. Ik heb gisteren de reispapieren gehaald en daarin hadden ze het over extra kosten. Borg vind ik normaal, toeristenbelasting oké, maar er stond in dat vaak ook voor de airco en een eindschoonmaak betaald moet worden. Weet iemand hoe dit bij de appartementen van Sorrabona is en hoeveel dat is (wij hebben de 3 kamer appartement). Dan hou ik er rekening mee dat ik extra geld meeneem en dan weet ik hoeveel extra.

Desiree, 26-08-2013

Ik geef even mezelf antwoord, dan weten anderen het ook als ze het zich afvragen. Ik moest voor een 3-kamer appartement 100 euro borg betalen. Verder toeristenbelasting 0,50 cent per volwassen. Je kan een kluisje huren (20 euro per week). Verder is de eindschoonmaak inbegrepen en de airco is inbegrepen. Verder een tip voor iedereen, ga niet in de laatste week van augustus, dan staat er een week lang kermis op de boulevard en ook pal voor het hotel. Hou er ook rekening mee dat het appartement een stuk achter het hotel staat. Ik had gevraagd voor appartement aan de zwembadzijde, maar dat bestaat niet, het appartement is 2 straten oversteken van het hotel vandaan.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats