Hotel Golden Taurus Park

Hotel Golden Taurus Park
8,5

16 tips over Hotel Golden Taurus Park

Sofie, 28-9-2014

Calella : 1,2 km van het hotel (Leuke winkelstraat! ). Santa Susanna & Malgrat de Mar zijn ook fijne badstadjes. Blanes: Als je het station uitwandelt, lijkt het alsof je in the middle of nowhere terecht komt maar als je het centrum bereikt , is het echt prachtig ! Boottocht naar Lloret / Tossa de mar met Dolfijet: zeker de moeite. Naar Barcelona ga je best met de trein voor meer shop-tijd. Om de fonteinen te zien, kan je best een excursie boeken via je reisleider.

Girona: NIET de moeite!

An, 23-8-2014
Er is geen WiFi in de kamers, wat tegenwoordig soms toch wel handig kan zijn. Vele winkels in het centrum houden siësta en gaan pas weer open tussen 16u00 en 17u30.
Meuleman, 28-7-2014

Een tip neem familie-kamer deze heeft 2slaapkamers een met 3bedden en een met 2 bedden elke kamer heeft aparte badkamer en een groot balkon.

Vrijdag voormiddag is er een markt niet heel groot maar wel gezellig,het dorp ernaast calella is groter niet ver op wandel afstand en heeft ook gezellige winkelstraat.

Als je naar Barcelona gaat met trein (1uur rijden)neem best familiekaart is goedkoper kost bij ons 32 euro voor 10 beurte en een plattegrond van de stad dan vind je zeker de leukste plaatsjes

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Taurus Park voor je op een rij gezet:

linda, 11-5-2014

- Fietsen huren

- Uitstapje maken met de trein

- Plaatselijke markt

- boek geen all inclusive in de maand april. De barretjes bij de zwembaden zijn dan nog gesloten (gaan in mei open).... bovendien erg kostbaar t.o.v. vol pension.

XvdK, 22-10-2013

Service: moet gezegd worden: als je aangeeft dat iets niet in orde is, wordt er wél wat met de klacht gedaan. Zo werd de schoonmaak beter nadat we geklaagd hadden.

Kamer: familiekamer: twee kamers met verbindingsdeur, waarvan achterste kamer geen deur naar gang heeft. Prima met twee badkamers en dubbel balkon. Balkons zijn erg smal. Voorzien van wasrek.

Tip: als je HP hebt geboekt, kun je vragen naar lunchpakket om mee te nemen.

Tip: iets naar het noorden rijden voor een paar mooie baaien.

Ronald & Trudy, 11-9-2013

Bezoek aan het naastgelegen dorpje Calella is leuk, 30min lopen of neem een taxi.

Met de trein is het ongeveer 1 uur en 15 minuten naar Barcelona.

mennuhh, 7-9-2013
Barcelona op treinafstand echt een aanrader!
Peter, 25-8-2013
Vraag om een kamer zo hoog mogelijk in het gebouw. Dan heb je hopelijk minder last van muziek in de avond.
henrie de kruijk, 8-8-2013
september een goede maand om te gaan
Nicole Rookus, 24-2-2013
plaatsje Calella rnaast erg leuk en op loop afstand!