Camping Enmar

Camping Enmar
9,2

15 tips over Camping Enmar

danielle.jacobs, 4-9-2016
Barcalona met de trein. Santa Sussana is leuk om even door heen te lopen. Eten bij de "Stadium Bar" aan het eind van de boulevard richting Poublenou. Maar niet als barca moet spelen! Echt spaans zaakje met heerlijke tapas.
romyannamartina, 18-6-2015

La Roca Village - shopping outlet hemel - is een half uurtje rijden vanaf de camping!!! Voor de shopping queens een echte aanrader!

"Kippenrestaurant" Les Caves in Calella - voor een heerlijk half gebraden kippie, of anders lekkers van de grill.

Tossa de Mar - 40 min rijden vanaf camping - lekker dagje eruit om de mooie, oude binnenstad te bewonderen, souvenirs te winkelen en lekker te eten.

monique, 10-8-2014

Met de trein naar Barcelona is top! Gezinskaart voor 5 personen kost ca. € 38 (retour). Bezoek aan FC Barcelona (wel duur!), Sagrada Familia (tip: vanwege drukte online reserveren), Parc Guell, Olympisch Dorp met musea, Ramblas en warenhuis El Corte Ingles met 9 verdiepingen. City Bus tour hebben wij niet gedaan; duur en erg lang wachten. Metro is ook een belevenis en je ziet genoeg van de stad.

Plaatsen langs de kust bezoeken; richting Playa d'Aro (o.a. Tossa de Mar).

Vuurwerk in Blanes.

We hebben een aantal aanbieders voor Enmar voor je op een rij gezet:

Mw.Klein, 15-4-2014
Barcelona is goed bereikbaar, met de trein vanuit deze camping is het 5 minuten lopen naar het station.
Bogeyz, 30-11-2013
Botanische tuinen van Blanes, dagje Barcelona met de trein.
jean, 24-9-2013
zeker tot eind september lekker gezellig druk pineda....calella....santa suzanna hele leuke plaatsen met markten, winkeltjes.heel gezellig

Noortje Gerrits, 13-8-2013
Strandtent Moloko, tapas restaurant Pepet-2, trein naar Barcelona, vuurwerk in blanes
ed buijs, 24-6-2013
Goede uitval basis voor bezoek aan Barcelona ook goede trein verbinding
KRIKEMANS¨-THYS, 8-9-2012
Ga op ondekking in het rustige stadje
Helma vd Plank, 19-8-2012

Met trein naar Barcelona, koop combi ticket;treinkaartje + dagkaart toeristenbus. Kost € 24 pp. Trein is dan gratis.

Besalu is de moeite waard, Monteserrat ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Enmar voor je op een rij gezet: