Camping El Camell

Camping El Camell
6,6

24 reviews over Camping El Camell in het Nederlands

Anders

Leuke eenvoudige Spaanse camping.

Willem
13-8-2017

14 jaar op deze camping gestaan .

Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Prima kantine en eigenaar.

Met weemoed afscheid genomen maar na zoveel jaar is het weer tijd om iets anders te doen.

De camping is nu 80 % Spanjaarden

Komen al 37 op deze camping
10-8-2016

Jammer de gasten uit andere landen zijn maar bijzaak. Een zeer vriendelijke receptionist die alle talen spreekt en ook perfect Nederlands. De nieuwe eigenaren spreken geen woord buiten de grens en willen de niet Spanjaarden ook niet begrijpen. Hebben wel de hoognodige dingen opgeknapt maar de tegels bij het zwembad moeten hoognodig vernieuwd worden, erg glad en veel tegels kapot.

De internationale sfeer is er niet meer. Ook kan je tegenwoordig een paar mobiele homes huren ( erg duur in het hoogseizoen)

heeeeeeerlijk camping

d.m
25-8-2011

heerlijke camping we zijn dit jaar voor het eerst geweest.

nieuwe vriendelijke eigenaar die ook nederlands spreekt, en toen de kinderen die in het veregende frankrijk zaten belde of er nog een plekje was, waren ze meer dan welkom en werd er een plekje voor ze gemaakt

dus.

El Camell tot volgend jaar

Gemoedelijke camping

Rinie
13-8-2011

Hebben hier 5 jaar met kennissen gestaan op deze in verhouding kleine camping.

Hebben het altijd als een gemoedelijke en gezellige camping ervaren. Ook leuke contact onderhouden met de spanjaarden op de seizoensplekken. Verder heeft de camping een redelijk zwembad en een kleine maar gezellige bar. Ook Carmen, de beheerster stond altijd voor je klaar. Verder zijn de standplaatsen niet al te groot en afgebakend met bomen die overigens voor veel schaduw zorgen.

Pluspunt: 1: Strand, en Pineda de Mar en Callela op loopafstand

Minpunten: 1: Sanitair gebouwen is zeer verouderd (achterstallig onderhoud) maar werkt overigens wel goed. 2: In het weekend echt zeer druk bevolkt door (spaanse) familie bezoeken op de jaarplaatsen. 3: standplaatsen en paden zijn van zand, en daardoor wordt het bij droog weer zeer stoffig.

In 2011 wordt de camping overigens overgenomen door een nieuwe pachter. En naar verluid wil deze een aanzienlijk aantal plekken voorzien van mobile (verhuur) home's.

de moeite waard!!

Tim Emmen
8-8-2010

Ik ben er vanaf kleinsaf aan naartoe gegaan en het blijft een leuke camping met erg vriendelijke mensen die er al heel veel jaren komen!

Super camping met veel schaduw

Nynke
1-8-2009

UPDATE over het bestaan van El Camell.

De camping blijft nog zeker 2 jaar open, en misschien nog wel langer omdat wegens de kredietcrisis er geen aannemer is die appartementen wil bouwen. Dit jaar waren er nieuwe boilers in de douchegebouwen waardoor je altijd heerlijk heet water had. De omgeving van het zwembad had een likje verf gehad.

Door de vele bomen heeft iedere plek goede schaduw. Dus uitslapen is er op deze camping wel bij, want je brand je tent niet uit!

Lekker dicht bij Pepes, waar je heerlijk en goedkoop kunt eten en 500 m van het strand af!

Helemaal een super camping!

2008

Korber Oswald ik kom er reeds meer dan 20 jaar

Korber Oswald
22-4-2008

Korber Oswald ik kom er reeds meer dan 20 jaar.Zeer vriendelijke uitbaters en vriendelijke spanjaarden die er een gans seizoen verblijven Het enige minpunt sanitair ietsje verouderd,maar net.

Ik kom op deze camping al 16 jaar en heb het er altijd erg naar mijn zin gehad op de camping is er niet veel maar de mensen zijn er waanzinnig gezellig en in de omgeving is er erg veel te doen!

2007

Dit jaar weer geweest voor de 16e keer maar volgend jaar (

Charles en Judith Schoenmakers
20-12-2007

Dit jaar weer geweest voor de 16e keer maar

volgend jaar zijn we weer op El Camell.

Wij hopen ondanks de geruchten van sluiten dat de camping nog jaren open blijft.

Alweer geboekt voor 2008.

Charles en Judith ( K 16 )

Ben hier toevallig dit jaar in het naseizoen op doorreis geweest, en op zich wel een leuke en gemoedelijke camping. Je moet hier echter geen super de luxe voorzieningen verwachten. De paden die tussen de standplaatsen door lopen leveren wel het nodige stof op, maar dat is natuurlijk gebruikelijk op campings in het zuiden. De camping ligt leker centraal tussen Pineda en Calleja in. Verder heb ik ondekt dat ze ook een website hebben. Denk dat ik er nog wel weer eens terug kom.

We hebben een aantal aanbieders voor El Camell voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Camell in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Camell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.