Hotel Checkin Pineda

25 reviews over Hotel Checkin Pineda in het Nederlands

Nooit meer !

Laura
5-11-2016

Personeel probeert zijn best te doen, maar de organisatie is flut. Wij zaten met 5 groepen jongeren in het hotel. Schijnt dus zeer geliefd hotel te zijn bij scouting / verenigingen / scholen. Tijdens het eten kon je het wel vergeten als de groepen van soms 50 of meer jongeren de boel regeerden. Eten is vet en simpel, maar prima voor deze prijs. Kamers zijn zeer klein, wij kregen eerst een 2 persoonskamer met 4 bedden, waar geen plek was voor je koffer...dus onder het bed. Echt behelpen. Later kregen we een grotere kamer, iets beter. Zwembad net een betonnen bak en veel schaduw. Wij gingen voor rust, dan moet je zeker niet naar dit hotel. Locatie is wel prima, leuke stad en vlakbij het strand. Goedkoop hotel, maar zelfs dan nooit meer!

Prima

N. Jacobs
29-9-2016

Wij hadden een kleine kamer, bed was prima. Pineda is een leuk en rustig plaatsje. Het is fijn dat je ook met de trein snel in de andere plaatsjes bent, waar je opstap kan gaan etc. Strand is niet ver lopen.

Bagger

Transparant
26-9-2016

All inclusieve geboekt, spijt, spijt, spijt

Receptie begrijpt geen engels, laat je betalen voor Wifi op de kamer kom je met een klacht dat het niet werkt dan zeggen ze dat het niet kan, ondanks dat er meerdere

gasten dezelfde klachten hebben.

Ontbijt, boek je all inclusieve dan moet je koffie uit een automaat halen, gewone koffie moet je afrekenen dus iedere dag naar bar, koffie halen, betalen, naar ontbijtruimte lopen en wat eten

Lunch geen aanrader, snacks iedere middag hetzelfde, friet, pizza, hamburger of boterham ligt de halve middag onder warmtelamp

Diner idem dusdanig dat we buitenshuis zijn gaan eten

Bij navraag waarom de sangria bij een andere klant wel fruit bevat en er duidelijk frisser uitziet is het antwoord zij heeft betaald alsof all inclusieve Niet betaald is

Toilet spoelt niet of nauwelijks door, als ik ramen s''avonds wil sluiten voor de herrie

gaat de ruimte naar urine stinken

en zo kan ik nog doorgaan, advies Nooit heengaan

D-reizen

Slecht hotel ..... raad het niemand aan

Janny
23-9-2016

- kleine kamers

- vies restaurant, vuile tafelkleed, kapote stoelen.

- receptie personeel was ronduit onbeschoft en totaal niet behulpzaam

- snacks (diepvries pizza) en kipnugget wordt vanaf 14.30 uur neergezet en niet

aangevuld.

barpersoneel was super vriendelijk.

geen op of aanmerkingen. personeel is zeer vriendelijk.

Dit nooit meer

Esther peters
13-9-2016

Eten is heel slecht! Het is koud en weinig keuze.. Het gebouw is oud en viezig zeker niet heengaan

Top Locatie

Barbara_Z
27-8-2016

Super locatie. Schoon hotel. Vriendelijk personeel. Goed eten. Ruime kamer.

Heerlijk genoten

Jaeljo
27-8-2016

Wij hebben heerlijk genoten van dit hotel. Erg leuke locatie, goed eten, er wordt goed schoon gemaakt en prima kamers. Het personeel doet ook erg zijn best. Dit hotel is voor herhaling vatbaar!

Vreselijk hotel

Sanders
26-8-2016

Het verblijf in dit hotel heeft ons hele vakantie verpest.

Zeker 70 gehandicapten verbleven in dit hotel, wat heel veel onrust gaf. De groepen blijken elk jaar in dit hotel te verblijven. We waren getuige van vechtpartijen tussen deze mensen en ze gaven heel veel overlast. Door deze grote groep ontstonden er lange wachtrijen bij het restaurant, omdat er onvoldoende tafels beschikbaar waren voor de andere gasten.

Het restaurant was vies. De tafellakens zaten onder de etensresten en ook de borden en het bestek werden niet goed af gewassen.

Het eten was niet te doen. Veel te vet, doorgekookt en soms zelfs bedorven.

Het personeel is zeer onvriendelijk en kent geen gastvrijheid.

Er is maar 1 lift in het hotel aanwezig, waar zes personen in kunnen, anders gaat hij piepen. Een drama als je op de bovenste verdieping zit en de lift steeds vol zit met gehandicapten in rolstoelen.

De kamers zijn veel te klein.

Kortom, dit hotel zou ik niet aanbevelen.

prut hotel

Danillio
24-8-2016

Dit hotel is geen aanrader 1 keer en nooit meer!!

wat een hotel zeg... we zijn hier met 3 personen naartoe geweest. al bij het inchecken was er weinig vrolijkheid bij het personeel. toen we naar onze kamer zelf moesten lopen werden wij verbaast met de kleine kamer. op foto's was het eigenlijk gewoon oog bedrog. de eerste avond zijn we gaan eten in het hotel we hadden All inclusive. we hebben 20 minuten in een rij gestaan weinig variatie met eten alles plakt en het halve restaurant zit vol met gehandicapte mensen. de groep van ongeveer 90 gehandicapte zorgt voor veel onrust in en om het hotel. mijn kinderen worden zelfs in het zwembad geknuffeld en aangeraakt door die mensen en zijn bang geworden voor die mensen. in onze kamer kon je ongeveer 1 keer per half uur naar de wc want anders was er niet genoeg water in de spoelbak. we hebben een klacht ingediend bij onze reisorganisatie en hebben een deel vans ons geld terug gekregen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Checkin Pineda in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Checkin Pineda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Checkin Pineda scoort een 5.89 uit 10 op basis van 31 reviews.