Camping Caballo de Mar (Glamping)

7.4Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Pineda de Mar

7.4Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Caballo de Mar (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Voor een rustige en kleinschalige camping moet je bij Camping Caballo de Mar, in Pineda de Mar zijn. Gelegen in het straatje Paseo Marítimo vind je hier een zwembad met glijbanen, een sportveld, een pool bar en meer. De camping ligt aan een zandstrand en ligt op loopafstand van Calella en Pineda. Met de trein naar Barcelona is ook een mogelijkheid.

137 reviews over Camping Caballo de Mar (Glamping)

• 2019
    9Chantal en Casper van der Veer23-08-2019

Fantastische camping

Geweldige camping met ideale ligging aan het strand en op 10 minuten lopen van Calella. Heerlijk eettentje waar je voor een goede prijs heel lekker kunt eten. Vriendelijk personeel zowel op de camping als in het restaurant. Wij hadden een stacaravan geboekt bij een touroperator en hebben geweldige service gehad van Eileen. We gaan zeker volgens jaar terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Daisy13-08-2019

Leuke camping

Leuke camping, hele leuke animatie en elke avond een andere show! Vriendelijk personeel en het restaurant en het bakkertje ook goed. Camping is schoon even als de mobile homes. Wij hadden met airco en dat heb je wel echt nodig. Supermarkt erlangs is niet heel groot maar stukje verderop ligt een grote. Zwembad is niet erg groot maar zee ligt op loopafstand. Stukje privestrand van de camping zelf. Omgeving vonden wij wat minder, Was ver lopen naar winkeltjes of dergelijke. Maar al met al hebben wij 2 weken genoten!

• 8Erik12-08-2019

Fijne gemoedelijke camping

Leuke kleinschalige camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In de ochtend verse broodjes verkrijgbaar bij het restaurant. Goede animatie en In de avond gezellige muziek bij de strandbar. Ligging is super. Vlak aan het (prive)strand. Strand is overigens erg schoon evenals de camping. Zwembad is prima. Bij drukte kun je het strand opzoeken. In de avond volop activiteit in Calella of Pineda.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Marcel11-08-2019

Prima voor 1 keer

Camping in goede staat vriendelijk personeel bij receptie en poort. Bij gebreken aan mobiel home worden deze snel verholpen. Zwembad was megadruk, strand veel rustiger. Wel vinden wij de 2 ster waardering wat aan hoge kant. Begin augustus al veel Franse en Spaanse families met in onze ogen behoorlijk overlast veel bij elkaar klieken met BBQ en paden vol met rafels muziek hard aan etc Niet ons ding daarnaast 12 uur nachtrust maar meestal om 130 nog een hoop geschreeuw waar niet tegen werd opgetreden. Voor ons was deze camping 1 malig!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Jan03-08-2019

Spaanse familiecamping

Prima en vriendelijk ontvangst! Bij gebreken wordt er door Thomas en zijn zoon direct actie ondernomen. Camping wordt netjes bijgehouden. Wat ons opviel was dat er toch veel pubers waren en veel kliekjes ook waren er al veel Fransen en Spanjaarden vooral de laatste met een hoop herrie. Daarnaast vonden wij de badmeester niet consequent in handhaven regels! Bal niet dan weer wel, animatie mag wel volleyballen met een harde bal en geen rekening met badgasten. Strand is heerlijk. Restaurant vonden wij bediening matig en chaotisch. Prima vakantie gehad maar volgende keer toch een andere camping!!!

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Heike24-07-2019

Prima voor een keertje

Leuke camping voor een keertje. De opzet is niet te groot, dus gemoedelijke indeling. Camping is in 2 delen, 1 gedeelte is op het strand en heeft nauwelijks schaduw en live muziek in de avond, moet je van houden. Het andere deel heeft redelijk veel schaduwplekken. Jammer genoeg zijn er veel seizoensplekken die helemaal volgebouwd zijn, dat ligt wat ongezellig als je daar tussen staat. Er is een hoog ons-kent-ons-gehalte van zowel Spaanse als Nederlandse families, die veel bij elkaar klitten tot laat en daarin ook geen rekening houden met hun volume. Zwembad en glijbanen waren leuk, animatie genoeg, toiletgebouw wordt doorlopend schoon gehouden. Privé strand is ook fijn. De plaatsjes zelf zijn volgebouwd met lelijke appartementen, jammer want heeft niks authentieke meer. Station is vlakbij, Barcelona is een uurtje. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar een volgende keer toch wat meer op zoek naar echt Spaans leven.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Rozi24-04-2019

Super

Heerlijk verblijf en vlakbij luchthaven ,dus geen lange autoreis

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    7Dhr O.10-08-2018

Voor ons niet meer.

Camping direct aan zee. Prima ontvangst en uitleg bij receptie. Staanplaatsen zijn echt heel klein. Tent v onze zonen paste net naast ons tegen onze vouwwagen aan die de scheidingsheg al raakte. Zandstrand is fijn. Douche op strand. Veel lawaai van directe omgeving in "campingstraat". Het leek bijna gewoon dat iedereen zijn muziek aanzette waarbij de omgeving kon "meegenieten". Zwembad is prima. Het vinden van een (lig)stoel echter lastiger. Auto past niet op campingplaats. Aparte parkeerplaatsen bij receptie. Achterland is niet heel uitdagend. Barcelona blijft mooi. Ook Tossa de Mar en vuurwerkshow Blanes aanrader. Station op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Anoniem07-08-2018

Leuke ervarinf voor 1 keer

Drukke camping, zeker in de maand augustus. Stacaravans zijn echt meer dan prima, maar met deze temperaturen moet je er echt wel 1 met airco boeken.

Persoonlijk vinden de plaats van de camping niet enorm geweldig. Bij de uitgang loopt een spoort. Met een trap en een tunneltje kan je naar het strand, maar als je een buggy hebt moet je stukje omlopen. Veel last op ons deel vd camping heb je niet van de trein, wellicht aan de strandkant wel. Voor de leukere eettentjes moet je wel stukje lopen of de auto pakken.

Zwembad is prima, echter heb je nooit een bedje ivm de drukte, ze letten wel goed op alleen handdoek leggers. Water wordt meerdere malen per dag gecontroleerd.

Al met al een leuke ervaring voor ons, maar volgend jaar toch echt iets anders!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Familie14-05-2018

Voor ons nooit meer

Geboekt op basis van de goede recensies op zoover. in combinatie met hoge prijs ( in verhouding met andere Campings) gezellig aan de costa brava.Hierdoor hadden wij een positief verwachtingspatroon. Helaas. Wij vonden de camping echt vreselijk!. Geen animatie geen winkel. Wel een trampoline maar daar mocht je 2x per dag een uurtje op. Alles zandpaden met grote gaten dus bij regen een grote modderpoel. Erg gustig met gasten en die er waren dat waren grotendeels ouderen. Totaal niets te beleven ! We vonden het een rustoord voor bejaarden . Camping is in twee delen dus je moet altijd de drukke weg over( Niet handig voor kleinere kinderen). Ook rondom de camping is niet de drukte en gezelligheid die je verwacht aan de costa brava. Misschien dat het in het hoogseizoen anders beleefd word, maar in het voorseizoen zeker geen aanrader voor mensen die levendigheid zoeken.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair