Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag19°8°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore
Traveltroef
Traveltroef
Tjingo
Tjingo

1 review over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in het Nederlands

2007

Ik heb samen met mijn vriendin van 23 juni t/m 30 juni 2007 in dit appartement gezeten. Het was erg goed! We kwamen om 8 uur 's morgens aan en we konden meteen al in het appartement, normaal kan dat pas 's middags. Het is een klein appartementencomplex met 24 uur p/d receptie. Het is nog maar een paar jaar oud. We zaten in een 2 kamerappartement, wat niet erg groot is, maar wel netjes ingericht! De appartementen hebben erg grote balkons en je kunt gebruik maken van het zwembad van Hotel Promenade.

Wil je meer informatie of foto's mail me maar!

Gereisd anders in juli 2007

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqua Hotel Nostre Mar Apartaments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.